ביקורת על עיצוב

Trranger

New member
ביקורת על עיצוב

זה עיצוב למין כניסה לדומיין שלי, יהיה שם קישורים לכמה אתרים שאני מאחסן, וטיפה מידע. מה דעתכם? רעיונות לשיפור?
 

orioriori

New member
אני אתן לך ביקורת,

בסגנון של כל (או כמעט כל) האנשים בפורום הזה: "שמע, אין לי זין לשטויות שלך, אז אני אכתוב ביקורת של כמה מילים דביליות. אתה תחשוב שהשקעתי וכתבתי ביקורת (למרות שזאת בעצם לא), אני יודע שלא חשבתי בכלל, אלא סתם שרבטתי כמה מילים בסגנון של "תשפר", "תוריד", "תעגל" - וככה עשיתי לך טובה וכולם יצאו מרוצים. אז הנה הביקורת שלך: אמממ... האתר שלך יפה אבל הכחול בוהק מידי והכותרת מגעילה." יש תנאי פרישה מוקדמת הוגנים בפורום הזה?
 

orioriori

New member
שמע, פתח את התגובות פה בפורום

או "ביקורות", איך שתרצה, וזה מה שתראה שם. ההקדמה (שלה אולי אתה מפנה את הכותרת "חוצפה") לא מופיעה שם, אבל זה מה שמשתמע מה"ביקורות" האידיוטיות שנדחפות לפה. אני עדיין לא מבין איך שורה אחת, יכולה להוות ביקורת לאתר שלם, ולכן אני טוען כי הן נעשות כדי לתת הרגשה של עשיית טובה ולא מאמץ מינימלי שנדרש להשקיע כאן.
 

eli lub

New member
אתה יודע למה לפעמים

כותבים רק שורה אחת או שניים כי לפעמים האתרים כל כך גרועים שאין מה לעשות ובמקרים האלו אנחנו בדרך כלל אומרים תתחיל מחדש
 

CoooooL

New member
אמממ...

זה נראה לי יותר כמו תמונה... תוסיף תוכן, תעלה את זה לרשת ונראה איך זה.
 

amirbilu

New member
רועי, נראה לי שכדאי שתתחיל מההתחלה

קודם כל, הכותרת: *האפקט של השזירה הזאת בכותרת אומנם נורא נחמד, אבל איך זה בדיוק קשור לאתר? *ה"דרועיד" שמעל לרקע הזה יותר מדי ענק, בצבע כחול (וכל האתר רק בצבע ירוק), לא בדיוק ברור מה הקשר בינו לבין הרקע. *אין זרימה בין הכותרת לבין הרקע עצמו של האתר, זה נראה שני דברים שונים שממש אין קשר בינהם. אוקיי, תפריט: *למה בצד שמאל? *הרסת את האפקט כשתקעת את החור המרובע שם. רקע: *אממ, מה תפקיד הקוים הלבנים שמשתרבטים להם שם על הרקע? *מה זה המשלושים בלמטה בצד שם? אממ, לדעתי כדאי שתתחיל מההתחלה, בהצלחה:)
 
למעלה