ביקורת על מסע האופניים למען החטופים

avikawa

New member
ביקורת על מסע האופניים למען החטופים

אין לי כל כוונה להעביר ביקורת על מהות המסע וכו כי אני תומך במטרה אני גם רוכב אופניים ולכן איני מתנגד לסגירת כבישים לטובת תחרויות ואירועים אבל...... היום ניסיתי לצאת מביתי בנהריה ולהפתעתי הרבה כל!!!! היציאות מנהריה היו סגורות למשך שעה עקב הארוע שיחות למשטרה לא הועילו - הם טענו שזה על פי התכנון ואין להם ברירה הייתי תקוע בפקק עם עוד מאות תושבים זועמים 50 דקות בלי יכולת לשוב על עקבותיי (לא לדבר על כך שהתוכניות שלי לאותו בוקר נהרסו) מתכנני הארוע איך אתם חושבים שתכנון גרוע וחובבני כזה משפיע על דעת הקהל? איך אתם חושבים שארוע כזה תום לסובלנות כלפי רוכבי האופניים? אני מבטיח לכם שאם זה היה בתל אביב היו מוצאים פתרון - והיו המן פתרונות אפשריים! אבל אלו רק תושבי נהריה - אפשר לסגור את כל הכניסות לעיר לשעה תמימה ולהשתין עליהם בקשת מבחינתי קיבלתם ציון נכשל בושה וחרפה
 

aabramovich

New member
אתה לא זזת 50 דק'. ההורים לא ראו ת'ילדים שנה

אין קשר בין האירוע לאופניים לאירוע היתה מטרה אחת - להעלות את נושא השבויים שוב. תכנון גרוע? יתכן. אבל שעה מהחיים שלך (ובהנחה שאף אחד לא שילם בחייו על זה) זה מחיר קטן. רוצה שיהיו סובלניים כלפיך? תהיה סובלני כלפי אחרים. גם (ובעיקר) כשהם טועים/מפספסים.
 

ענת כ

New member
../images/Emo45.gif מילים כדורבנות!!

אם רוכב אופניים לא מגלה סובלנות לאירוע אופניים...מה יש לנו לדרוש מכאלה שאינם רוכבים?? תחשוב שנית לפני שאתה מעביר ביקורת!
 

מוסקו

New member
נכון. אבל....

היה צריך להודיע ולהתריע בפני תושבי העיר על סגירתה המוחלטת, כדי שאנשים יוכלו לצאת קודם או אח"כ ללא צורך להתקע. להתקע שעה אפילו למען מטרה חשובה זה לא נעים, ואף יוצר אנטי לעצם העיניין לכל הנתקעים. היה אפשר להפיץ מודעות, לכתוב בעיתונות המקומית, לכרוז ברחובות, וכו'. אם זה נעשה- אין שום סיבה להלין. אם לא נעשה- המשטרה ( !!!) היתה צריכה לוודא פרסום ברבים בעיר נהריה- זה לא תפקיד המארגנים. מהות קבלת האישור מהמשטרה היא גם ווידוא שהעיר שהם מופקדים עליה ערוכה ומוכנה. בתקוה לשחרור השבויים בקרוב. אמן.
 

avikawa

New member
אז לגיטימי לכלוא אנשים בבית?

היו לפחות 5 דרכים פשוטות שאני מכיר לאפשר יציאה (או להימנע מלסגור את כל 4 היציאות מהיישוב) וזה שאני רוכב אופניים לא אומר שאני צריך להסכים עם אטימות וטפשות למי שיש בעיה עם ההקרבה שלי למען החטופים שיזכור שאני זה שגר באיזור הכי מוכה בארץ מבחינת קטיושות אני מבטיח לכם שאחרי העצרת מאות הנהגים שישבו בפקק לא מכורח המציאות לא ינהדו באדיבות עם הרוכבים כי הרוכבים לא נהגו באדיבות וכבוד כלפיהם אני אמשיך לנהוג בזהירות ולכבד את כל משתמשי הדרך ללא קשר למצב רוחי ודבר אחרון - ולמי שיש בעיה שאני מעביר ביקורת - שיסגור את הדפדפן - בדיוק לזה יש אינטרנט
 

aabramovich

New member
איפה קראת שיש לי בעיה שאתה מעביר ביקורת?

בדיוק כמו שאתה העברת ביקורת (זכותך) אני העברתי ביקורת עלייך (זכותי) נכון, יש טיפשות, יש חלמאות ויש עוד המוווווווווון דברים. בטוח שאפשר היה לעשות את זה אחרת. "הנחש" של האופניים היה 2ק"מ ע"פ YNET. כמה שאני זוכר את נהריה אפשר היה לא לסגור את כל העיר. מי סוגר? משטרת ישראל. אז ידידי - גש לתחנת המשטרה הקרובה ותראה מי שם עלייך. ושוב, אתה דורש סובלנות - תפגין גם אתה. בין מה שכתבת למה שיכולת לכתוב יש מרחק גדול. ועדיין - יכולת להעביר את אותו המסר. אההה.. וסחטיין עליייך ש"ספגת את הקטיושות". אפשר להיות ציני מניאק ומגעיל? בדיוק בגלל זה אתה משלם פחות מס הכנסה ממני. לא בגלל שהחוף של נהריה פחות טוב מהחוף של נחשולים. ולא, להגיע לאף אזרח במדינת ישראל לחטוף ולו קטיושה אחת. אבל הבטחתי מגעיל. קיימתי. גם אני "חטפתי" קטיושה אחת או שתיים. ברוך השם, לא כמוך ולא כמו ענתכ ולא כמו אחרים רבים טובים מאוד בפורום הזה, שקיבלנו "מסר" מנסראללה הביתה. בחדר של הילדות. בברכת שבוע טוב, וקיץ נטול קטיושות.
 

dorone

New member
בחייך, שתי שאלות:

1. איפה זה נהריה?
2. לאן כבר יש ללכת בבוקר בנהריה, לתל אביב? אה, סתם נתפסת בפינה לא רצינית, כולה 50 דקות, אצלנו בתל אביב זה פקק קצר.
 

Eyal Hershtik

New member
לפני שנה בערך ,הייתי תקוע 37 ימים

בנסיון להחזירם (גייסו אותי ממש ביום החטיפה ושיחררו אותנו ממש ממש בסוף). הכל יחסי בחיים שלנו.
 

Bikei1

New member
אייל, אל תתן לאף אחד

לנסות אפילו להוציא לך את הרוח מהמפרשים. היוזמה של הרכיבה הזו וההשתתפות בה היו בין המעשים היותר אציליים שראיתי במחוזותינו בתקופה האחרונה... * התמונה צולמה בשבת מהחניון של ראש הנקרה.
 

marsala

New member
אחותי ובעלה ישבו במרפסת (קיבוץ סער) ודיווחו

לי בשמחה על האירוע הלא שגרתי, הם נהנו... משה
 

avikawa

New member
אני לא מנסה להוציא רוח מהמפרשים

איך העברת ביקורת על תכנון לקוי נתפשת כאן? האם המטרה מקדשת את כל האמצעים? באותה מידה אקצין ואומר שאפשר היה לוותר על ועדת וינוגרט - הרי הסיבה למלחמה הייתה מוצדקת - אז מה אם התכנון והביצוע היו שגויים? אז מה יש לחקור - העיקר הכוונה הטובה אני מחזק את ידיהם של מי שאירגן את הארוע אבל גם מי פועל למען מטרות נעלות צריך לדעת לקבל ביקורת בונה - ולא להתחרות איתי על רמת ה"סבל" בארועים שונים בהיסטוריה של מדינתנו ניתן היה בקלות: א. להשאיר את נתיב הנסיעה הדרומי למכוניות והצפוני לאופניים (שני נתיבים לכיוון מורדים באי תנועה) ב. לבצע מעקף בצומת הראשית על מנת שהתושבים יוכלו לצאת דרךכביש נהריה כברי ג. לפתוח את דרך החירום לשבי ציון ולאפשר נסיעה לתושבים ד. להודיע על המסע על מנת שהתושבים היו מתכננים את הזמן אחרת - לדוגמא לבוא לצפות ולתמוך ולא לעמוד בפקק בהרגשה של השפלה וזלזול ה. להתחיל את המסע מחנייית קניון נהריה ולא מרגבה וכך הייתה נותרת דרך יציאה אחת מהיישוב הנה - 5 דרכים פשוטות של אדם שלא מתיימר לארגן ארועים ודבר אחרון - לכל אלו שמטילים את האחריועל המשטרה - צודקים אבל אני לא מצפה מהם להשתפר (בטח לא בתחום הזה) - אני כן מצפה מקהיליית האופניים להשתפר ולהתייעל
 

Bikei1

New member
וסתם בשביל לסבר לך את האוזן...

אני אמנם רוכבת אופניים (שטח), אבל הגעתי למקום הארוע (בשעות השיא) ברכב שלי. מוזר אמנם, אבל גם בהלוך וגם בחזור לא סבלתי מפקקים או חסימת כבישים... (לא, לא עליתי מראש על כביש 4). מסתבר שעם קצת רצון טוב אפשר לעשות כימעט הכל. למה כימעט אתה ודאי שואל את עצמך, כי מסתבר שבשביל להחזיר את החטופים זה עדיין לא מספיק, ולכן נאלץ לשוב ולשבש לך את שיגרת החיים מידי פעם, עד שבאמת נצליח להחזיר את הבנים הביתה. לקחים מהארוע הזה תהיה בטוח שיופקו ואיפה שאפשר יהיה לשפר, לשנות ולהקל אני בטוחה שצעדים ינקטו...אגב אני גם בטוחה שהעצות שסיפקת בהודעה האחרונה שלך והרעיונות לשיפור שנתת ילקחו בחשבון ועל כך מגיעה לך תודה.
 
למעלה