ביקורת על מוזס

ZINGER777

New member
ביקורת על מוזס

כדי לגוון את בלאק, חברה שלי ואני החלטנו ללכת למוזס במוצ"ש (סניף סינמה סיטי, ראשל"צ). הגענו לשם ב23:47, אמרו לנו שאפשר להכנס ב0:00 ובינתיים לקחו ממני שם ומספר סועדים לרשימה המתנה. מעניין אותי למה הם מכניסים את האנשים רק ב0:00.. השף הבריז להם? שכחו לקנות בשר? הפרה ברחה להם? בכל מקרה, הסתובבנו קצת באיזור וחזרנו ב0:00 על הדקה. הושיבו אותנו ליד שולחנון (שולחן ממש קטן), וחילקו לנו תפריטים. חברה שלי צמחונית ואני צליאקי, אין לנו הרבה מה להסתכל על התפריט.. אחרי 2-3 דקות הגיעה אלינו מלצרית נחמדה ושאלה מה ברצוננו להזמין. חברה שלי כמובן לקחה את ההמבורגר הצמחוני. אני ביקשתי את ההמבורגר לשעות הלילה שלהם ללא גלוטן וצ'יפס. הנה השיחה עם המלצרית מאותו רגע: מלצרית: "אה? ללא גלוטן? אין בעיה, רק שתדע שהקטשופ פלפלים הוא עם גלוטן. מה תרצה ליד?" אני: "צ'יפס" מלצרית: "אממ, הצ'יפס מטוגן עם עוד דברים." *אני תוקע עיני זעם שמביעות "מה נראה לך שאני לא אוכל צ'יפס היום!!"* מלצרית: "אפשר לקחת פירה במקום. אה, הוא חלבי." *אני עדיין בשוק מזה שאני אוכל פירה ולא צ'יפס* אני: "טוב, אני אקח את הפירה." כעבור כמה דקות, הגיעו המנות. קיבלנו בדיוק מה שביקשנו. כמה חבל שלא ביקשתי שיהיה גם טעים! הלחמניה הייתה קרה, ההמבורגר שלהם יבש לחלוטין, שרוף לגמרי ואפילו קטשופ שאני לעולם לא שם בהמבורגר שלי, לא עזר להמבורגר להיות טעים. הפירה היה עם גושים, מילא היו שמים חרדל דיז'ון.. אבל גם זה לא.. הרוטב צ'ילי צהוב מכיל גלוטן כמו הרוטב ברביקיו והקטשופ פלפלים. עכשיו נראה מה מקבלים בבלאק - המבורגר ברמת צלייה אישית לפי בחירתי בלחמנייה חמה שהייתה על הגריל, צ'יפס(!!), שולחן לזוג אמיתי ולא 2/3. המנה הצמחונית של חברתי, לא מולצחת כמו בלאק לטענתה: "לא טעים כמו של בלאק" אני חושב שזה אומר בעצם הכל על מוזס, שלא כדאי לחזור לשם. מוזס, הייתי שחור ואשאר שחור. Black Forever. Once you go Black, never go back.
 
מסכימה עם כל מילה... אצלי הם מחוץ לתחום מזמן

יש לי סניף מוזס ממש ליד הבית, כל פעם שאני והחבר עוברים ליד הבית אנחנו שואלים אחד את השני בצחוק אם יש לנו חשק לאוכל מגעיל, כי יש פה מוזס... אני מתה על הבלאק. חבר שלי זו תופעה מוזרה, הוא ממשיך לטעון שההמבורגר הכי טוב שיש זה במקדונלדס, והמקום השני אצלו זה המבורגריה שאני לא יכולה לאכול בה. אבל מהבלאק ועד המוזס... המרחק גדול.
 
אני מניחה שאת מתכוונת לסניף ברוטשילד

הייתי שם פעם אחת לפני... דיי הרבה זמן וגמרתי אומר לא לחזור לשם. ההמבורגר דווקא היה בסדר, אבל כל השאר, כולל השירות, היה מזעזע. גם זה שאי אפשר לאכול את הצ'יפס (איך אפשר לאכול המבורגר בלי צ'יפס???) בנוסף, הבקיאות של המלצרים, או ליתר דיוק חוסר הבקיאות, השאירה אותנו עם טעם רע, שירות חובבני זה דבר מעצבן באופן כללי וכשזה מתבטא בהקשר של הצליאק זה בכלל מעצבן (כשאני שואלת איזה מנות הן ללא גלוטן וזוכה לתשובה "יש מלא מנות" וכשמבקשת פירוט נטען שלא הקשבתי "אמרתי שיש מלא מנות"... לאחר מכן זכינו לפירוט שהתברר מאוחר יותר שהוא שגוי והמנות כן מכילות גלוטן). אם כי גם הבלאק אכזבו לאחרונה כשהעלו את המחירים והקטינו את המנות... זה היה מבאס.
 
דווקא אני מדברת על הסניף בצפון דיזנגוף

הסניף הכי חדש שלהם לדעתי. ישבנו שם פעם ללייט נייט, קיבלנו קציצות שלא ראויות למאכל... באמת, פשוט מרקם של גומי, לא טעימות. הלחמניה ללא גלוטן נראתה עצובה מאין כמוה, ואפילו היה לנו קצת כאבי בטן אחר כך... ומאז לא חזרנו ולא נחזור
 

כמי2

New member
מסכימה עם כל מילה

שלא לדבר על המנות הנדיבות ורמת ההקשבה וההיענות. ברחובות (הסניף הראשון שלהם) הם מקסימים. בשבוע שעבר נכנסתי עוד לפני שפתחתי את הפה המלצרית אומרת לי "בלי גלוטן לילד נכון?". נחמד לצפות במסכים המוזיקה נעימה, השרות טוב והאוכל טוב מאוד מה עוד צריך? לקחתי פעם את האחיינים שלי מחו"ל לשם, עד היום הם זוכרים את "המסעדה השחורה". בפעם היחידה שהייתי אצל מוזס אכלתי גוש שחור בלתי לעיס ולא הבנתי על מה המהומה.
 

ZINGER777

New member
טוב שהזכרת לי - ה"מוזיקה" במוזס

בזמן האוכל הגבירו את המוזיקה במסעדה לרמה שלא תבייש שום מועדון בת"א. נניח וזאת הייתה גם מוזיקת מסעדות, כזאת שכיף לשמוע ברקע.. אבל לא, טראנס ממש לא בא בחשבון בזמן המבורגר. ממש לא.
 

מתי11

New member
אצלנו הם מחוץ לתחום מזמן ../images/Emo31.gif

בפעם הראשונה שהינו שם זה היה ממש טוב,טעים ,נחמד,שירות מעולה אבל זה היה לפני 2+ שנים. בפעמים האחרונים שהינו (לפני כמה חודשים) זה היה מזעזעה - מנות בלתי אכילות בעליל,חוסר מודעות של המלצרים בסיסית,טעיות בחשבון,שירות ברמה השואפת לאפס....מבחינתי הם מחוץ לתחום. ולא הכל קשור לצליאק - להביא שתיה בזמן זה לא קור לצליאק.להקשיב להזמנה לא קשור לצליאק.בשר שטעם ומרקם של גומי לא קשור לצליאק.ממש בושה.חבל. מתי
 
גם אנחנו כבר מזמן לא שם../images/Emo31.gif

ניסינו את הסניף בת"א לשם גיוון מבלאק וממש כל מילה נוספת על החוויה מיותרת כולל עניין המוזיקה....
 

קרטמן1

New member
שידורים חוזרים בפורום, אנחנו

ממזמן הצאנו את מוזס מרשימת המסעדות שלנו, ביום שבת היינו בבלאק רמת החייל וללא ספק מגיע להם
 

shaniko2

New member
הייתי חייבת להגיב...

אל תקחו את זה אישית, אבל כשקראתי הייתי חייבת להגיב. בסופו של דבר זה עניין של איך הייתה החוויה, השירות וכמובן האוכל. אני עם הבלאק גמרתי, כמו שתיארת זה מה שקרה לי בבלאק, יותר מידי התנצלויות, לא לוקחים אחריות וכדומה. אף אחד לא מצפה שלא מוזס ולא בלאק ייקחו אחריות, כל אחד שיהיה אחראי לעצמו. עברתי למוזס, שירות מצויין, הבנה, ובקיאות בתחום מעל ומעבר. מיידעים על כל דבר שמכיל, מזהירים אותך ומציעים חלופות. הבשר הרבה יותר טעים, הלחמניה מקורית ולשם שינוי גם בגודל של ההמבורגר ולא קטנה ממנו. החבר שלי היה מכור לבלאק, אך ברגע שהגענו למוזס, הודענו שאין סיכוי לחזור אחורה. אני חושבת שאולי יש משמעות לשעה שהגעת ואולי על המלצרית שנפלת, הייתי מציעה לך לנסות שוב, אולי זו תהיה חוויה מתקנת. ואם לא אז גם טוב, העיקר שתהנה מהאוכל.
 

ZINGER777

New member
לכל אחד יש את האחת שלו

אני רוצה לספר סיפור. זה קרה לכבוד יום הולדתי ה-19. חגגתי עם חברים בבלאק בסניף סינמה סיטי בגלילות. הזמנתי המבורגר 450 גרם. אין שום דרך להכין המבורגר בגודל כזה בצורה שלא יצא מהלחמניה. אח"כ הזמנתי עוד אחד כזה, אבל הרעיון כבר ברור. הבעייה בלחמניות ללא גלוטן זה שאין הרבה שמייצרים אותן ועד שכן מייצרים אותןאז הן לא גדולות כמו הרגילות. במוזס מכינים קציצות המבורגר קטנות ולכן הקציצה כן הייתה "מותאמת" ללחמנייה. וכבר אמרתי שהמלצרית הייתה נחמדה. הבעיה לא בשירות, הבעיה בטעם ובאיכות הסביבתי. כי אם אני אבוא שוב, אז שוב יהיה לי שולחן קטן לאכול בו (דביק בין היתר), עם מוזיקה רועשת מסביב. זו לא אשמתה של המלצרית, היא סה"כ רוצה לעבוד. וזאתי "שנפלתי" עליה הייתה נורא נחמדה. צריך להאשים את הטבחים שלא יודעים להכין אוכל טעים ואת מעצב המקום שלא יודע לעצב את המסעדה כך שהסועדים יוכלו לאכול בנוח.
 

shaniko2

New member
כמו שאמרת...

לכל אחד יש את האחת שלו. ובנינו מה זה משנה, העיקר שאתה נהנה מלחנייה טובה, המבורגר טוב, ולא פחות חשוב שירות מעולה. מה שבטוח תמיד טוב לשתף בחוויות במסעדות. דרך אגב בג'ירף ביקרת?
 

ZINGER777

New member
לא ביקרתי אבל הזמנתי TA

שליח הגיע לבסיס שאני משרת בו, הביא לי ולחבריי את המנות שלהם. אני אישית לא אהבתי את המנה שלי מ3 סיבות: א. גודל קטן ב. מחיר גדול ג. קצת בשר זו הסיבה גם שאני לא הולך לאכול במסעדה עצמה (גם ככה אני לא מתחבר לאוכל סיני כמו שאני אוהב המבורגרים)
 

נטלי22

New member
מוזס מאוד הידרדרו בשנה האחרונה.

בשנה שעברה אפילו היינו שם חברים. אבל ביקרנו בכמה סניפים ובכולם פישלו מבחינת איכות הבשר ואיכות השירות, וגם אנחנו החלטנו שלא דורכים יותר במוזס. בבלאק גם יצא לנו לבקר בכמה וכמה סניפים בחודשים האחרונים והיינו מאוד מרוצים. הנפילה היחידה שהיתה לנו היתה בסניף של סינמה סיטי (שם טענו איך שהגענו שיש להם בעייה במטבח - ואכן היה ריח קצת שרוף בכניסה. יכול להיות שכנגזרת מהתקלה הזאת השירות היה לקוי יחסית לשירות הרגיל שלהם). לטעמנו הבשר בבלאק הרבה יותר טעים. גם של המבוגרים וגם הקציצה של הילדים. במוזס היו המון סחוסים ומידת העשייה ממש לא היתה כפי שביקשנו. יש גם הרבה יותר מבחר (גם לצליאקים - למשל צ'יפס, למשל קינוח מעולה).
 

shaniko2

New member
כמו שאמרתי...

זה עניין של טעם, למרות שלפי מה שאני רואה שהולך פה בפורום זה עניין של זמן עד שאתקל באיזה פשלה מעצבנת במוזס. עד אז אני כנראה עוד אבקר שם. כמו שאמרתי כבר קודם, בסופו של דבר העיקר שנהנים.
 

מתי11

New member
אמרתי לעצמי שלא אגיב אבל לא יכולה

להתאפק. וכאן אקשר להודעתך מעלה.המודעות במוזס לזיהום משני היא קטנה אם לא אפסית. הם לא לוקחים שום אחריות על האוכל מבחינת גלוטן וזה משהו שחוזר על עצמו בכל הסניפים שלהם. אין להם צ'יפס ללא גלוטן ובמנות ילדים זה בכלל בעיתי מאוד כי ילדים אוהבים צ'יפס. במוזס איחות הבשר ירודה מאוד(חא כך היה לפני שנתיים!!!),הבשר קשה ובאמת לא אכיל. במוזס לא מוכנים להכין צ'יפס בנפרד בשום אופן ,גם בשעות שהמסעדה כמעט ריקה ותאמיני לי אני עם 2 ילדים קטנים ומגיעה למסעדות רק בשעות שאין בהם עומס גם בגלל הצליאק וגם כי אני רוצה להרגיש יותר רגועה. בבלאק לפחות יש רצון טוב ותמיד מכינים צ'יפס בנפרד(סינמה סוטי).על הבשר לא נרחיב כי כמו שכתבת - על טעם וריח אין להתווכח. מתי
 

tamysh1

New member
גם אני אגיד משהו

גם אני בביקרו האחרון שלי במוזס התאכזבתי ומאז לא חזרתי- אחרי 20 דקות נזכרו להגיד לי שנגמרו הלחמניות ללא גלוטן, אבל- התיחסו אלי מאוד יפה ופיצו אותי. נהנתי מהמנה שהזמנתי וחברה שלי מאוד נהנתה מההמבורגר שלה. אז זה בהחלט ענין של טעם אישי. יכול להיות שהרמה שם ירדה לאחרונה כי אני זוכרת מהפעם האחרונה שאכלתי שם המבורגר (שהיתה לפני שנה וחצי) שהיה מאוד טעים והמנות גדולות ומפנקות. לא מבינה איך הכל התדרדר שם כ"כ, חבל, אולי מכתב לרשת יעיר אותם אין ספק שבלאק טעים ובטוח עבורנו. אבל כמו שנאמר כאן- כל אחד יבחר לאכול איפה שטוב לו.
 

RonM99

New member
אז גם אני חייב להגיב , ותבין כמה שהינך טועה..

במוזס , לצ'יפס יש שמן נפרד , והוא גם בטמפ' גבוהות יותר מן הסתם , ככה שזה שהמלצרית אמרה לך את זה זו כנראה טעות שלה מעבר לזה שתגובתך נראית מאוד לא אמיתית כמה שאתה ממליץ על בלאק ומנסה להשמיץ את מוזס.... המלצרית הכניסה אותך החל משעה 0:00 כי אז יש תפריט לילה , זול יותר ואטרקטיבי כך שעל מנת שלא להטעות לקחות , לקוחות שמגיעים החל מ23:45 יכנסו ב12 ההמבורגר קשה ולא טעים ?? עשה לי טובה מנגד אם אכן לא היה לך טעים אז למה לא אמרת כלום ? המשכת לאכול משהו שאיננו טעים לך וגם שילמת עליו בסופו של דבר אכן יכול לקרות מצב שבו הבורגר שלך ספציפי יצא לא כראוי , שזה קורה אך זה ממש לא אומר שעילייך לאכול אותו ואם היית מכיר את השירות במוזס היית יודע שאם היית אומר היית מקבל טיפול ושירות מעולים כולל בורגר חדש ובזמן מינימלי יכול להיות שהינך מוצא את הבורגר בבלאק יותר טעים וגם זה הגיוני , על טעם וריח.... המלצתי היא כזו שתגיע שוב ותיווכח שתהנה , ואם אחת מהמנות אינן לטעמך ברגע שתגיד תקבל כל מנה חלופית שתבחר.... אם אחרי זה תמצא את המוזס כלא טעים תרשום כאוות נפשך... אבל כל עוד היית פעם אחת ולא התלוננת איך ידעו שמשהו לא בסדר ואיך תטען שהשירות לא טוב ? ולגבי הלחמנייה בבלאק שאמרת שהייתה על הגריל ? קשה לי להאמין כי אז אין בידוד של גלוטן ! ושוב רק כדי שיידעו , הצ'יפס במוזס מטוגן בנפרד , ואתה תמיד יכול לשאול שם מנהל משמרת שיהיה המשך יום מהנה והמון בתיאבון
 

shulybuly

New member
חייבת להסכים

אנחנו לאאוכלנים גדולים מחוץ לבית, וההמבורגרים שם לא משהו, אבל היתה ממש מודעותגדולה לגלוטן,הציפס מטוגן בנפרד והילדים אכלו יפה ...אני אומרת תודה שיש בכלל לאן לצאת....לפני 3-4 שנים בקושי היו חלופות....
 
למעלה