ביקורת על הקליפ החדש

Carlo Cest Moi

New member
../images/Emo45.gif יפה

מאז שהקליפ יצא אני רואה אותו לפחות פעמיים ביום, הוא באמת עשיר אומנותי ומרהיב. לפני יומיים גיליתי מי היה מאחורי הקליפ והודעתי לטרייב שיפרסמו, מדובר בצוות הפקה דיגיטלית בשם LOGAN שבין היתר מביים גם פרסומות וכל מני מעברונים לטלוויזיה.. לפי היוצרים הקונספט האומנותי מאחורי הקליפ הוא השראה מצייר הקומיקס האיטלקי Milo Manara שידוע בציוריו האירוטיים (תמונה) ובמגזין המדע Scientific American. באתר שלהם מצאתי גם את הקליפ באיכות הכי טובה ברשת, מומלץ. לינק1 לידיעה בטרייב לינק2 לאתר של LOGAN לינק3 לדף שממנו אפשר לצפות בקליפ באיכות גבוהה
 
גם לדעתי הוא מאכזב, אני מנסה בכוח

לאהוב אותו ולא מצליח.... פשוט לי מדי ממדונה,...
 

1נחושה

New member
פעם ראשונה שאני רואה את הקליפ

באיכות טובה. ואני לא מבינה אתכם, הקליפ מדהים! הזרימה הויזואלית שלו תואמת לחלוטין את הקצב של השיר וזה מגניב, גם הקליפ מלא אוירה בצבעוניות שלו והאנימציה תוססת ומקסימה, מלאה ביצירתיות מופשטת, נעים לעין ופשוט זורם מעולה, עושה חשק לקום ולנענע ת'טוסיק, כמו שצריך! בעיני זה אחד הקליפים הטובים שלה! שינוי מרענן.
 

morgold

New member
../images/Emo45.gif סוף סוף מישהו מהפורום אוהב את

הקליפ חחח אני נדלקתי עליו עוד מהתמונות, אנימציה מאוד יפה וזה שינוי מרענן מבחינת קליפים שלה, כמו שנאמר..
 

Madonna Men

New member
גם אני אוהב את הקליפ

לפי דעתי הוא ממש יפה וצריך שיהיה גיוון קצת
 

amazing mf

New member
../images/Emo45.gifאני אוהב!

יש בקליפ משהו מאוד זורם וצבעוני (טוב כל הקליפ הוא כתם צבע זרחני גדול!) שעושה נעים לצפות בו- נכון, ציפיתם לקליחפ הופעה, וקיבלתם סמי הופעה מצויירת עאלק- אבל התוצאה דווקא מגניבה שמחה ותואמת את רוח השיר.. בעייני עדיף על קליפ הופעה "רגילה" או מונטאז' הופעות- נראה לי דיי סתמי.
 

AlanisJunkie

New member
אגב, ההופעה שבקליפ היא לא במקרה

מהKOKO? כי מהשוואה פשוטה זה נראה אחד לאחד משם.
 
למעלה