ביקורת על ההופעה-קיבוץ הזורע 9/4/09

LightbuIb sun

New member
ביקורת על ההופעה-קיבוץ הזורע 9/4/09

ראשית אומר תודה להמון ווליום ולגברת הצדף (מנהלת הפורום) על הכרטיס שקיבלתי! היה גדול. שנית אומר שאת רוב מה שהיה לי להגיד, מישהי כבר הספיקה לכתוב לפניי ממש פה: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1875&MessageId=128607409 ואני מסכים עם רוב מה שכתבה. אני עמדתי איפשהו בין אופיר לבין חמי, שורה 2-3 בערך. לחדד קצת עניינים:
הייתה במה קטנה בין הבמה שעליה הייתה הלהקה- לבין הקהל, שעליה הקהל לא היה אמור לעלות....אחרי השיר הראשון חמי אמר "אני לא הייתי מקשיב לי, אבל אני ממליץ לכם לעלות עליה..מה אתם אומרים?" ואז כמובן עלינו עליה בראבק וההופעה הפכה להרבה יותר מהנה (אני אישית מתקשה מאוד להתחבר להופעה אם אני כ"כ רחוק מהבמה. אם הייתי רוצה להיות רחוק היתי יכול להאזין לדיסק בבית, תודה) אחרי כמה דקות ניסו המאבטחים להרחיק אותנו מהבמה שוב, וחמי והלהקה פשוט הפסיקו בבת אחת את השיר באמצע (ציפור גן עדן) ושאל "מה העניין? זה הכרחי?" או משהו כזה, ואז המאבטחים פשוט וויתרו.
אני ממש שועשעתי מ-2 הבנות שעלו לשיר עם חמי. את הראשונה הכרתי (זו שירדה מיד ולא ידעה את המילים) והשנייה ממש הצחיקה אותי עם החצי ריקוד ארוטי שחמי קיבל ממנה (בלי כוונה) זהו בערך, הייתה הופעה מעולה בכל מובן. השיא בשבילי כנראה היה לקראת הסוף-היה את הרצף הזה: אחד אלוהים, העצב שלה,לבן בחלום שחור, נפלת חזק, מישהו שומע אותי, אמריקה קרובה. שזה פחות או יותר מושלם בשבילי. את התרומה שלי לפורום אבטא בצורה של תמונות! תהנו. (מצטער שאין ייצוג של שאר הלהקה אלא בעיקר חמי. פשוט היתי הכי קרוב אליו והוא במרכז הבמה כמובן וזה)
 

Oyster Girl

New member
אהבתי מאד את התמונות שלך ../images/Emo54.gif

יש לך את זה
שמחה שנהנת
תודה רבה על הסיקור ומקווה לראות אותך פה גם בהמשך
 
למעלה