ביקורת ספר - מלחמת מלכת העכביש 2

strahd

New member
ביקורת ספר - מלחמת מלכת העכביש 2

ואנו ממשיכים הלאה! מלחמת האלפים האפלים ממשיכה ועולה שלב אחד מעלה. זהו הספר השני בסדרת מלחמת מלכת העכבישים, וזוהי הביקורת על: מרד - מלחמת מלכת העכבישים 2 מאת תומס ריד העלילה: לאחר הפיכת העבדים הכושלת במנזובארנזן שאכן מחלישה את העיר, הכוהנות מחליטות לשלוח חבורה אל העיר השכנה צ'אד נסד כדי לחקור האם השקט של לולת' משפיע גם על הערים השכנות והאם הן מתכוונות להתקיף את מנזובראנזן. בעוד החבורה מגיעה אל העיר, קבוצות שונות כגון שדים תת קרקעיים וגמדי אופל זוממים כנגד שתי הערים ועוד חבורה מיסתורית פועלת מאחורי הקלעים לקיום מרד איימתני אשר יגרור את הערים לקרב עצום שישנה את פני ממלכות האלפים האפלים. הטוב: הספר הזה מעלה את הדרגה של המתח והאקשן במספר רמות. לפני כן, היה אפשר לחשוב שהסופרים יחוסו על דמויות ומאורעות, אבל בספר הזה מספר דברים מתרחשים אשר משאירים אותך מבלי יכולת לסגור את הפלא בהלם. הכתיבה קולחת והקרב האחרון הוא כמו סרט אקשן משופע אפקטים מדהימים. הרע: ההתחלה מקרטעת ומתחילות להופיע דמויות שבתחילה לא נראות קשורות ואלפי שמות שאין להם קשר, אבל לאחר 50 עמודים, מתחילים להבין מי זה מי. המכוער: האין קץ לדברים אותם יעשו הסופרים כדי למכור ספרים? גבירותי ורבותי, סצינות סקס בספר! אמנם לא מוזכרים איברים, אבל כבר אין רמיזות, הכול ברור, אבל מה שקורה פה גובל בסטייה. סקס בין אלף אפל לשדה עם כנפי עטלף... תמשיכו לתאר בעצמכם. הסופר תומס ריד הוא סופר חדש המגיע לממלכות הנשכחות ועד כה התחיל לכתוב את סדרת "צאצאי אראבר" שאתחיל לקרוא בקרוב אל מעבר וילהון. עד כה, הסופר הוא הבטחה מעולה לצוות של WOTC, כותב זורם ומצליח להעביר את האקשן. הספר היה יותר טוב מקודמו ולכן ציוני יהיה 9 מתוך 10 בסולם סטראד לא לשכוח, עכשיו יש חופש גדול והמון זמן לקרוא ספרים.
 

FiRePOweR

New member
ספר ממש מצוין

ומה אם הביס שהביאה לו כדי שהוא לא ישכב עם בחורות אחרות , איזה מסכן:( מה שהיה טוב בספר הזה שנתנו סוף סוף את הטון לקוסם ( אם זה לא זוכר את השם ) ופחות לqunenatl .
נכון שלולט ממליטה עכבישים קטנים יכול להיות שפשוט היא עוברת איזה cycle ומחכה לאיזה incernation שלה מחדש הוא משהוא כזה ?? .
 

strahd

New member
../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif

בינתיים בספר השלישי מצויין שהילדים שלה כבר נולדו, אבל לא יודעים בדיוק מה הכוונה הסופית שלה.
 

KeNd3r

New member
נכון ../images/Emo13.gif

אני מקבל את הספר השני מחבר איך שהוא מסיים, אבל כרגע אנ רק באמצע של הראשון.
 

python 4

New member
../images/Emo45.gifעשית לי חשק לקרוא...

נראה לי שבכל מה שקשור לספרי ממלכות אני אעשה קפיצה קטנה קדימה. נמאס לי לקרוא על ההרפרים..אני אדלג ישר לספרים החדשים ואת הישנים אשאיר לקרוא בהזדמנות.. לא ככה?
 

סרינה99

New member
אני קראתי אחד מההרפרים..

בכלל לא ידעתי עד עכשיו שזה ממלכות ההרפרים הזכירו לי דובוני אכפת לי... מה הקטע עם התיאורים הדוחים על שבירת מפרקות של יצורים קטנים??
 

Wing Chan

New member
מי קורא הרפרים? למה?

הסבר, פרט והבא דוגמאות. אל תיקרא הרפרים זה לא טוב לבריאות.
 

python 4

New member
אני, ומסיבה יחידה:

אלו ספרי ממלכות.. דוגמאות ראה בתגובה שלי לסטארהד.
 

strahd

New member
יש כמה דברים שצריך

לדעת בנוגע למאורעות המתרחשים בממלכות וצריך לקרוא קצת הרפרים, בשביל להכיר את הדמויות ולאחר מכן את קורמיר ואת האיום מהים ואת טרילוגיית הצללים ואז.... בעיקרון אתה יכול להתחיל מממלחמת מלכת העכבישים, אם לא אכפת לך לדעת מה קרה לפני כן. איזה ספר של ההרפרים רצית לקרוא?
 

python 4

New member
אני אקרא מן הסתם לפי הסדר..

אי אפשר אחרת... פשוט יש לי 96 ספרי ממלכות, וקראתי רק 20 עד עכשיו, ככה שיש לי עוד המווווווווווווווון זמן עד שאני אגיע למלחמת מלכת העכבישים. הספר הבא שלי זה "קסם אדום" של ג'ין רייב, בסדרת ההרפרים, שהוא אחד הספרים הראשונים שקניתי בסדרה. מתוך 16 הספרים בסדרת ההרפרים חסרים לי 4: "קללת קוסם הצללים", "תחפושות", "מצעד הלילה" ו- "הדרקון המוסתר". ארבעתם כבר לא בדפוס, אבל השגתי לא מזמן 5 ספרים שלא היו בדפוס מאותה סדרה..
 

FiRePOweR

New member
night parade

אישית לא כל כך אהבתי אבל אתה רוצה להיות קצת שמח יש לי שני עותקים :)) אם אתה רוצה אחד ואתה באזור שלי ( ראשון ) אשמח להחליף אותו.
 

strahd

New member
יש לך את Night parade ולא אמרת!?

זה ספר שהיה לי והלך לאיבוד, אשמח לקנות אותו ממך :) או שאפשר להחליף אותו בספר אחר. יש לי פשוט חיבה מאוד עצומה לספר הזה. מאוד אהבתי אותו ולדעתי אחד הכי טובים של ממלכות נשכחות. אני אמנם מאזור חיפה, אבל לפעמים אני קופץ לאזור המרכז. דרך אגב, פייתון, לי יש את "קללת מלך הצללים" וזה החלק השני של סדרה ממש טובה. מאוד ממליץ עליה, אשמח גם להחליף איתך משהו.
 
למעלה