ביקורת משעשעת

dvirtz

New member
ביקורת משעשעת

ביקורת של יורם בר ז"ל מהאתר רוק-בר על A Kind Of Magic. נחשו מהו השיר הכי טוב בעיניו באלבום?
 

khammel

New member
הכתבה על המופע לזכר פרדי הרבה יותר משעשעת

http://www.rockbar.co.il/home.rock/article/266 ואני מצטטת: "סביר להניח שהשעמום יכה לא פעם ולא פעמיים, בהתחשב בכך שבין המופיעים כלולים שלושת חברי קווין החיים, ג'ורג' מייקל, יו-2, פול יאנג, צוקרו, אלטון ג'ון ואקסטרים." ועל זה נאמר הנבואה ניתנה לשוטים. לפחות לטעמי, ג'ורג' מייקל ואקסטרים סיפקו את הרגעים הכי מעניינים וזכורים לטובה.
 

טלי12546

New member
יואו איזה בלונדה ../images/Emo68.gif../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif

רק עכשיו ראיתי את התאריך |פאדיחותתתת|
 

VC820

New member
הביקורת אולי משעשעת

אבל לדעתי הוא צודק(צדק) בכל מילה שלו.
 
בשבילי " מי רוצה לחיות לנצח " הוא מספר 1.

מעטים השירים שריגשו אותי מבחינת אמינות הקול של פרדי וזה אחד מהם. פרדי פשוט לא התאים למוזיקה שקטה. נוגעת וחודרת. חד משמעית. זה לא היה זה. פרדי זה הבי מטאל , ג"אז , פאנק , פופ , אופרה . או כמו שהמבקר בקישור כתב - " צווחות ". אני חושב שהסיבה לכך הוא שפרדי לא סבל באמת בחיים לפני האיידס. ולדעתי רק אנשים או יוצרים אשר חוו סבל אמיתי וכאב אמיתי יכולים להלחין , לכתוב ובקיצור ליצור מוזיקה אמינה כואבת ואותנטית , לא מסחרית. אני מחפש את המילה המתאימה לז"אנר שאני מתכוון אליו. לא צ"יל אאוט. אני בטוח שקרן או מישהו שיותר מבינים ממני במוזיקה יידעו איזה סוג של מוזיקה אני מתכוון כשאני אומר שצריך לחוות דברים מסויימים בחיים , שליליים , אובדן , כאב , פגיעה כדי ליצור את אותה המוזיקה ( דוגמא - המכתב של אביב גפן ).
 
תיקון טעות ! התבלבלתי עם השיר של גפן.

זה לא " המכתב ". לא לשיר הזה התכוונתי. זה "אהבנו ".
 

mosh511

New member
על מה אתה מתבסס כשאתה אומר שפרדי

לא סבל באמת בחיים טרם האיידס? ואיך אתה יכול לראות שאביב גפן "סבל יותר"? פרדי מצליח לרגש אותי יותר מכל אחד אחר כשהוא שר את השירים המלנכוליים מתחילת דרכו (כמו למשל You Take My Breath Away) - יש לו את הקול הכי נוגע שהכרתי. כשהוא אומר שהוא עצוב, אני הכי מאמין לו בעולם.
 
למעלה