בינה לבינה לבינו

ה אiר

New member
בינה לבינה לבינו

לא מדובר בשלישייה אבל יצא לי לתהות.. פעם לא הכרתי בחייה הזו `ידידים` ומכאן שלא היו לי כאלה. פתאום הגעתי לשלב בחיים שאני מעדיפה אותם על פני בנות. מכירים את זה? מזדהים עם זה? שבני מינכם כבר עולים על העצבים והתקשורת איתם יותר מעיקה ממועילה? או שאת מבסוטים משני המינים ואין לכם מושג מה עובר עליי? הסבירו ופרטו...
 

ה אiר

New member
ונקודה למחשבה

יש מצב שזה קורה רק לבנות ואפשר לצאת למסקנה שהן עם קשה? כי על בנות במצבי יצא לי לשמוע פה ושם. אבל לא שמעתי על בחורים שיש להם בעיקר ידידות.
 

BlackUnicorn

New member
דווקא מכירה את המצב ההפוך...

יש לא מעט כאלו. מה שמנקודת המבט שלי חוזר אצל כולם - בחורים שלא מסתדרים עם בחורים אחרים, בד"כ בעלי ביטחון עצמי נמוך.
 

elena20

New member
הכרתי כמה בחורים בחיי שהעדיפו

בנות כחברות ולא בנים.
 

elena20

New member
פשוט חיבור טוב יותר וכי עם בנות

אפשר לדבר על רגשות
 
לא שומר קשרי ידידות לעולם, אבל בנות אוהבות

לשמור קשרי ידידות רבים ככל שיהיו. יש לי חברות לשעבר שאני שומר איתן על קשרי ידידות טובים מאוד, אבל לא משהו יומיומי וגם זה לעיתים רחוקות. אני לא חושב שכגבר אני צריך להקיף את עצמי בידידות. אני מחפש חברה ולא עוד ידידה שאשמש הפסיכולוג שלה. למדתי לחתוך מתי שצריך. כשקטע רומנטי תופס כיוון לצד ידידותי, אני חותך. יכול להיות שאני מפסיד מזה הרבה, אבל זו פשוט החלטה שלי עם עצמי שאין לי צורך בזה. יש לי את החברים שלי, הם הכרית והמשענת שלי. אני חושב שידידות יותר מיטיבה עם הבנות ופחות עם הבנים, אבל אולי ההפך גם קורה. לא מאמין בידידות אפלטונית. תמיד יש אינטרס סמוי כלשהו, צד שרוצה משהו. אני מבסוט מהקשר עם החברים הכי טובים שלי, יש לי שישה חברים כאלה שהולכים איתי מגיל צעיר. אנחנו חבורה מלוכדת ולכן אין מקום לידידות. בנות באות ומתחלפות והולכות אצל כולנו. אני חושב אגב שחברויות בין נשים שמחזיקות מעמד יותר נדירות. אני לא יודע למה נשים כאלה קנאיות אחת לשניה ופחות מפרגנות ולכן זה טבעי שאישה תרצה ידידים ואני רואה הרבה נשים שיש להן ידידים ממין זכר כי עם חברות זה לא עובד והן מודות בזה.
 

ה אiר

New member
יש משהו בדבריך

אבל למה אתה קורא לזה פסיכולוג? בקשר עם ידידה, אתה תומך וזה חד צדדי? וכן, גם אני מרגישה שלעיתים יש להן קושי בפירגון..
 

lllMangalll

New member
אני ממש מרגישה כמו פסיכולוגית של הידידים שלי

כמובן שגם הם שם כשצריך, זה חלק מהרעיון שבחברות קרובה, שיש מי שיקשיב לך.
 

The Lonely Lion

New member
אם זה עובר גבול מסויים...

עדיף איש מקצוע... אני בהחלט מסכים שזה חלק מלהיות חבר טוב.
 

The Lonely Lion

New member
עם כל הרצון לעזור

אחד יכול לגרום לנזק... במיוחד כאשר מדובר במצב עדין. למשל איש דת שמנסה לרפא הומוסקסואליות של בן קהילתו במקום בעל מקצוע שידע שזה דבר טבעי ויעזור למסכן לקבל את עצמו כפי שהוא. אז כן, יש גבול מסויים. ישנם מקרים בהם האדם הפשוט צריך להרים ידיים ולתת למומחה לטפל בעניין. בערך כמו שאביה של ידידה החליט לתקן בעצמו את הסתימה. רכש גלון של חומצה ושפך לצנרת... יצר נזק רב יותר ובסוף פנו לאיש מקצוע... מאוד קל לתת עצות... לא בהכרח שהעצות שאחד נותן הן המתאימות למצב. מזכיר לי סצנה מ-"שלושה בדירה אחת". אחת הבחורות יצאה עם רופא. בעל הבית ניגש לרופא וביקש עצה, מה לעשות כנגד הכאב כאשר הוא מזיז את היד בצורה לא טבעית... הרופא ייעץ לו לא להזיז כך את היד... אפשר להמשיך ולהביא דוגמאות אבל אני מאמין שהרעיון ברור.
 

too addictive

New member
אף פעם לא יצא לי להגיד לחברה

"תלכי לפסיכולוג"...אולי בנוסף אלי, אבל זה כמו להפנות עורף. גם כשאתה אומר מוגזם, זה נישמע אחר ת מ"גדול עלי"....
 

The Lonely Lion

New member
גם לי לא...

היה לי סיפור עם אחת. הכרנו, נפגשנו כידידים, התחלנו לצאת כזוג, נפרדנו, חזרנו, נפרדנו שוב אבל המשכנו להיות ידידים... לאחר איזה סופש, דיברתי איתה ביום ראשון בערב. היא לא הלכה ללימודים בבוקר, אז "קבענו" שאני מגיע למחרת ומנסה לעזור לה להגיע לקמפוס... לא הצלחתי לשכנע אותה להצטרף ובעקבות זה הרמתי ידיים... היא היתה במצב הדורש עזרה מקצועית. הייתי שמח לעזור לה אבל מה שעוצר אותה גדול ממה שאני יכול לתת.
 

too addictive

New member
האמת?

שאני לא כל כך מאמינה בפסיכולוגים... כאילו..אם אין לה חשק לצאת מהבית וללמוד, למה שיהיה לה חשק לקום ולפנות לאיש מקצוע? חברים טובים...ניראה לי שזה הכי אמיתי. התכוונתי, שזה השתמע מהדברים שלך שאתה ידיד, אבל עד גבול מסוים, נאמר, אם היא ניזקקת לך יותר מידי, אז זהו. אבל טעיתי, אז סבבה
 

The Lonely Lion

New member
אני בהחלט נותן הרבה, בעיקר יחסית למה שאני...

לוקח. אני מאמין... קשה לשפוט... יש פסיכולוגים ויש... אני מאמין שיש כאלו שיכולים לעזור מאוד, בעיקר יחסית לתשלום הנדיב שהם מבקשים עבור השירות. לפעמים כל מה שצריך זה מישהו שיקשיב, אולי יחבק, ואולי יראה דרך אחרת... וזה לא דורש תשלום רב, בהכרח.
 
למעלה