בין בישול לטיגון, תציצו לכאן

../images/Emo12.gif....מה זה ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif

.... ויש תרשים...יייייייייייששששששששששששששש
 

פרח94

New member
ערב טוב רחל.לאחר שלחצת על הלינק שרותי דאגה לנ

לנו.יהיה לך את התמונה הנ"ל של השרשרת ולמטה כתוב כל מיני באנגלית(אם לא טועה)ויש לך חלק מהשורה מודגשת.רשום: AIIA MASZIENNIKOVA תלחצי על זה ויפתח לך התרשים.שיהיה לך בהצלחה ,תהני מהעשייה ולא לשכוח בסוף להציג את התוצרת
 

חנהמיכל

New member
תודה ../images/Emo140.gif גם אני לא שמתי לב שאפשר להגיע

לקישור לתרשים. ולהשכלה כללית: האתר הוא בהונגרית, והקישור לבלוג רוסי עם התרשים.
 

קורין65

New member
../images/Emo41.gifשאלה- איך בדיוק עושים את השרשרת שמסביב

לריבולי?זה הצלבות אחת על השניה? איך עושים "הצלבה מעל הצלבה"?
 

קורין65

New member
יפה תודה-אבל זה לא מה ששאלתי

השאלה שלי מתייחסת לאחד השלבים בתרשים עצמו.
 

יפמל

New member
ערב טוב רוליוס-איזה יופי של אתרים

תודה רבה, האם התכוונת לצמיד עם הפנינים?
 

דוצקה1

New member
רותינקה את חורזת אותו ואני קונה../images/Emo140.gif../images/Emo24.gif

עשינו עסק?
 
למעלה