בייבי מוצרט?

קפיה

New member
בייבי מוצרט?

מאיזה גיל אפשר להראות לתינוק בייבי מוצרט?האם זה מומלץ להושיב אותו בגיל צעיר מול הטלוויזיה? מה בדיוק יש בבייבי מוצרט מבחינת התרומה להתפתחות התינוק?
 

לימור26

New member
לדעתי כלום..../images/Emo4.gif

אני קניתי בגיל 3 ח'..יש תמונות של כל מיני חפצים, חיות, שעוברות לאט (זה מה שטוב ) וברקע נעימות של מוצרט.זמן צפייה בערך חצי שעה .אצלי הוא צפה בזה אולי מס' פעמים בודדות.לא שווה 100 שח , לטעמי..הייתי משמיעה את מוצרט בלי תמונות
 
אני לא יודעת מה התרומה ההתפתחותית

אבל הבייבי שלנו "מכור" לקלטות. אנחנו משתדלים שלא יראה לעיתים קרובות טלוויזיה אבל כשהוא לא רגוע ובוכה (זה קורה בערב..) זה הדבר היחידי שעוד מצליח להרגיע אותו. אז אם הוא מרוצה... גם אני מרוצה. מתאים לנו לרגעי משבר שלו.
 
ראיתי השבוע "חדשות המדע" עם

טל ברמן ובתכנית הסבירו על ניסוי שנעשה עם חולדות. השמיעו להם סימפוניה של מוצרט, ולאחר השמיעה ראו שזה שינה להם רכיב במוח שאחראי על הלמידה. הפרופסור בתכנית טען שזה נקרא "אפקט מוצרט". אבל זאת היתה סימפוניה מסוימת ואינני זוכרת מהי. בכל מקרה, אפשר להאמין ואפשר סתם להנות ממוסיקה נעימה
 

yoyo10

New member
אפשר לשמוע מוזיקה

למה לשים תינוק בן כמה חודשים לצפות בה?
 

lulyK

New member
אפשר גם להשמיע מוצארט אמיתי,

ולא "בייבי מוצארט" שזה עיבוד לקסילופון......
 

אמאדובה

New member
א. הבן שלי לא חולדה

ב. נראה לי שאיך שמשמיעים את המוזיקה ב"בייבי מוצרט" (מוצרט בתיבת נגינה) רק יעשה לו שריטה במוח - אני מעדיפה להשמיע לו דיסק של המוזיקה המקורית, הרבה יותר יפה וגם אני לא מתחרפנת
אה, ואגב- מול המחקרים על מוצרט יש מחקרים על זה שצפייה מרובה בטלויזיה מתחת לגיל שנתיים עלולה לגרום להפרעות קשב.
 

רונית1

New member
גם אני שמה לו לפעמים קלטת של

בייבי מוצרט והוא אוהב את זה מאוד אבל בד"כ אני מעדיפה דיסקים עם מוסיקה מגוונת וגם את זה הוא אוהב.
 
../images/Emo45.gif קלטת מצויינת

אין מה לפחד מהתמכרות, אני שמה את הבייבי מוצרט והבובה שלי נהנית מזה מאוד. לא צריך לשים את כל הזמן , פעם ביום או פעמיים (יש דברים אחרים לעשות איתם). חברות שלי שמו את זה לילדים שלהם כל הזמן והם יצאו בסדר גמור.
 

lilend

New member
אני הוצאתי על זה 100 ש"ח וזה

נורא הרגיז אותי. זו אחת ההפקות החובבניות ביותר שנתקלתי בהן רק שזה מגיע במסווה כאילו איכותי (בכל זאת-מוצארט, בטהובן,באך....איכות!)בזיון מוחלט בעיני.
 
על בייבי מוצארט לא יכולה להמליץ,

אבל על בייבי ניוטון - מאקדונאלד - גלילאו ...וכל השאר המיועדים לגיל שנה+ ממליצה מאוד! נעם מאוד אוהבת אותם, יש בהם קצת חוש הומור - היא מבינה וצוחקת והיא מכירה אותן בע"פ ולמדה מהקלטות האלו המון דברים, כמו למשל קולות של חיות.
 

פלגיה

New member
מה יש בבייבי מוצרט

יש בו התאמה להתפתחות האם. הילד שותק והיא יכולה בינתיים לשתות כוס קפה בשקט. לילד - שימו ביצוע טוב של המוסיקה בטייפ. לא מומלץ לשים תינוקות צעירים מגיל שנתיים מול הטלוויזיה (ולדעתי גם לא מבוגרים בני שלושים, אבל זו דעתי האישית בלבד)
 
../images/Emo6.gif

הצחיק אותי המשפט הראשון שלך, מסכימה איתך. לדעתי הקלטת הזו היא לעג לצופים. הקלטת היא בעצם קטלוג של המשחקים שלהם.
 

פלגיה

New member
ושלא תביני לא נכון - אין בזה רע

גם לאמא מותר שיהיה שקט. רק חבל שמוכרים את זה בעטיפה של "חובה להתפתחות התינוק"
 
חבל על הכסף

סליחה על ה"הדחה לפשע", אבל תורידו מהאינטרנט... לא חבל על 100 שקל? משום מה הקלטות האלה מהפנטות את כל הילדים. לא הבנתי את הערך החינוכי או את החוכמה הגדולה שבזה. אצלנו הוא ראה את זה כמה פעמים בתור תינוק וזה הרגיע אותו, אבל באופן קבוע כשהוא רוצה לראות טלוויזיה אין לי סבלנות לקלטות החוזרות על עצמן, ואני מעדיפה את ערוצי התינוקות (היינו בבייבי, עברנו ללולי), בהם לומדים על צבעים, חיות וכו', נראה לי יותר מגוון.
 
למעלה