ביטול שחזור מערכת

Shemesh2

New member
ביטול שחזור מערכת

אני מעוניינת לבטל את שחזור המערכת, ויש לי כמה שאלות לפני כן: 1. אני מבטלת את השחזור על מנת לבצע סריקה להימצאותה של תולעת הבלאסטר, באמצעות הכלי להסרתה, של סימנטק. האם פעולת ביטול שחזור המערכת אכן נחוצה לשם הסריקה? באופן כללי, כשסורקים מערכת באמצעות תוכנת אנטי וירוס, רצוי לבטל לפני כן את שחזור המערכת? 2. האם הביטול נעשה באמצעות סימון וי במקום שנראה בתמונה? 3. אני מעוניינת שהביטול יהיה זמני, לשם הסריקה. מה קורה לאחר החזרת האפשרות של שחזור המערכת? האם יש פעולות שצריך לנקוט בהן כדי שהוא יפעל כפי שצריך? מושה על התשובות
 

Shemesh2

New member
איך לא?

עד שניסחתי את השאלה שכחתי את התמונה, אז הנה היא.
 

¥o¥o

New member
אז ככה :

1.ביטול שחזור המערכת נחוצה, משום שאם קיים אצלך וירוס, והוא ימחק, שחזור המערכת ישמור את אותו הקובץ הנגוע בוירוס, בתיקיית ה-restore. לכן, כל פעם שאת יודעת שיש לך וירוס, תבלי את שחזור המערכת לפני זה, אבל את לא חייבת לבטל את שחזור המערכת לפני עכל סריקה של האנטי וירוס. 2.הביטול של שחזור המערכת מתבצע ע"י הוספת ה-V כמו בתמונה. 3.לאחר שתסירי את הוירוס, ולאחר הפעלה מחדש, תוכלי להוריד את ה-V, וכך שחזור המערכת יחזור לפעול. 4.התכוונת ל"מודה", ולא מושה..
 

Shemesh2

New member
תודה רבה

לך ¥o¥o (יונתן?). לפי דבריך, לאחר הפעלת שחזור המערכת מחדש לא צריך ליצור נקודת שחזור חדשה? ו...כן אני מודה ולא "מושה"
 

¥o¥o

New member
בבקשה..וקוראים לי יונתן..

אפשר ליצור נקודת שחזור חדשה לאחר ההסרה של הוירוס.
 
עקרונית ניתן לייצור כמה שרוצים

נקודות שיחזור "אישיות", אך כל נקודה נוספת "משמינה" את קובץ השיחזור עצמו. והיא גודלו מוגדר לא מספיק, הנקודה החדשה תסיר נקודה קודמת ( ה"ותיקה" ביותר. הגודל הטוב ביותר הוא 13% משטח הדיסק והוא מופיע כ"מקסימום" בחלון ההגדרה.
 

Shemesh2

New member
אפרופו "השמנה"

האם ניתן להגיע לקובץ השחזור הזה, ולנקות ממנו גיבויים שונים, שנעשו על ידי שחזור המערכת? הרי במשך השמן יש גיבויים שנעשים לא רלוונטיים. ראיתי, למשל, את התיקייה system volume information? היא נראית כמו תיקיית גיבוי. זו תיקיית הגיבוי של שחזור המערכת? האם "מותר" למחוק את הקבצים?
 

¥o¥o

New member
זאת תיקיית שחזור המערכת, אם ברצונך

לנקות אותה, זה יהיה רק באמצעות המחשב שלי >> קליק ימני על אחת המחיצות (לא משנה איזו) >>מאפיינים >> ניקוי דיסק >> אפשרויות נוספות >> ניקוי ב"שחזור המערכת". זה ימחוק את כל נקודות השחזור הקיימות פרט לאחרונה, ולאחר זה רצוי ליצור נקודת שחזור חדשה.
 
למעלה