ביטול כרטיסים באגד - זהו לאף אחד לא מפריע?

ביטול כרטיסים באגד - זהו לאף אחד לא מפריע?

ביטול הנפקת כרטיסי נייר באגד,שרשור מאוחד 2
ביטול כרטיסים באגד - זהו לאף אחד לא מפריע?
האמנם התקבל הגזירה בשקט? לא רואה ולא שומעת מחאות סביבי.
בהנחה שלא כולם בעלי חופשי חודשי לא מבינה את ההשלמה השקטה.
או שפשוט כל האחרים בעל זיכרון פנומינאלי ופשוט זוכרים כל פעם באיזו שעה בדיוק עלו על האוטובוס וכמה זמן תקף ובטח שזוכרים כמה נסיעות נותרו.
 

cwen

New member
אבל היה שרשור שלם על זה

ביטול כרטיסים באגד - זהו לאף אחד לא מפריע?
האמנם התקבל הגזירה בשקט? לא רואה ולא שומעת מחאות סביבי.
בהנחה שלא כולם בעלי חופשי חודשי לא מבינה את ההשלמה השקטה.
או שפשוט כל האחרים בעל זיכרון פנומינאלי ופשוט זוכרים כל פעם באיזו שעה בדיוק עלו על האוטובוס וכמה זמן תקף ובטח שזוכרים כמה נסיעות נותרו.
אבל היה שרשור שלם על זה
לא השתתפת בו בעצמך?
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=163082807
 
הפורום הזה הוא לא ממש פורום אקטיביסטי

זהו שדיברו ואז הכל השתתק אבל לא נפתר כלום
הפורום הזה הוא לא ממש פורום אקטיביסטי
ולכן מדיונים כאן לא תבוא הישועה.
אם את רוצה לפעול בעניין וליזום פעולה לשינוי הנהלים, תוכלי להתייעץ בנושא עם ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל.
את יכולה לכתוב ל- [email protected]
 

alantan

New member
הנושא מוצה כאן בפורום


הפורום הזה הוא לא ממש פורום אקטיביסטי
ולכן מדיונים כאן לא תבוא הישועה.
אם את רוצה לפעול בעניין וליזום פעולה לשינוי הנהלים, תוכלי להתייעץ בנושא עם ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל.
את יכולה לכתוב ל- [email protected]
הנושא מוצה כאן בפורום
 

נתנאל531

Well-known member
מאז הביטול אני מבקש תמיד 'פירוט יתרות'

ביטול כרטיסים באגד - זהו לאף אחד לא מפריע?
האמנם התקבל הגזירה בשקט? לא רואה ולא שומעת מחאות סביבי.
בהנחה שלא כולם בעלי חופשי חודשי לא מבינה את ההשלמה השקטה.
או שפשוט כל האחרים בעל זיכרון פנומינאלי ופשוט זוכרים כל פעם באיזו שעה בדיוק עלו על האוטובוס וכמה זמן תקף ובטח שזוכרים כמה נסיעות נותרו.
מאז הביטול אני מבקש תמיד 'פירוט יתרות'
(מידע + 7 במכשיר של אגד), כך שאני יודע כמה יתרה נשארה בכרטיסיה ומתי החלו 90 הדקות. זה מעכב את הנהג וגורם לו טרחה גדולה יותר, אבל זו החלטה של הנהלת אגד, ושיתמודדדו. לגבי זמנם של הנוסעים, אני משתדל לעלות אחרון, כך שההדפסה נעשית תוך כדי נסיעה (לא חוקי לגמרי להתעסק עם כרטיסים בזמן נסיעה, אבל שוב, הדבר נעשה בעקבות החלטה של אגד, ושיתמודדו).
עד היום אף נהג לא סירב להוציא את התדפיס, היום היה הראשון שסירב מטעמים לא ברורים (אז ביקשתי את פירוט היתרות בנסיעת ההמשך). אספתי את פרטיו, ומכתב לאגד (ואולי גם לדרור גנון, האחראי על תחבורה ציבורית במשרד התחבורה) בדרך.
 

דוד311

New member
אגד הוציאה הנחיה לנהגים

מאז הביטול אני מבקש תמיד 'פירוט יתרות'
(מידע + 7 במכשיר של אגד), כך שאני יודע כמה יתרה נשארה בכרטיסיה ומתי החלו 90 הדקות. זה מעכב את הנהג וגורם לו טרחה גדולה יותר, אבל זו החלטה של הנהלת אגד, ושיתמודדדו. לגבי זמנם של הנוסעים, אני משתדל לעלות אחרון, כך שההדפסה נעשית תוך כדי נסיעה (לא חוקי לגמרי להתעסק עם כרטיסים בזמן נסיעה, אבל שוב, הדבר נעשה בעקבות החלטה של אגד, ושיתמודדו).
עד היום אף נהג לא סירב להוציא את התדפיס, היום היה הראשון שסירב מטעמים לא ברורים (אז ביקשתי את פירוט היתרות בנסיעת ההמשך). אספתי את פרטיו, ומכתב לאגד (ואולי גם לדרור גנון, האחראי על תחבורה ציבורית במשרד התחבורה) בדרך.
אגד הוציאה הנחיה לנהגים
"לציבור הנהגים

עקב הפסקת הנפקת הקבלות מנייר לציבור הלקוחות ,ישנה חובה לפי דרישת הלקוח להנפיק לו קבלת מידע דרך "מידע 7" במכשיר הכרטוס.

אי הנפקת כרטיס המידע הינה עברה של "אי מתן שרות ללקוח"

http://egged02.co.il/item.aspx?id=957
 
נראה אם ההוראה אכן עברה לנהגים אבל

אגד הוציאה הנחיה לנהגים
"לציבור הנהגים

עקב הפסקת הנפקת הקבלות מנייר לציבור הלקוחות ,ישנה חובה לפי דרישת הלקוח להנפיק לו קבלת מידע דרך "מידע 7" במכשיר הכרטוס.

אי הנפקת כרטיס המידע הינה עברה של "אי מתן שרות ללקוח"

http://egged02.co.il/item.aspx?id=957
נראה אם ההוראה אכן עברה לנהגים אבל
כמובן שכל הבלאגן הזה יכל היה להמנע אם אגד במקום לנהוג בביריונות היתה מודיעה שרוצה לבדוק אפשרות לויתור על הכרטיסים. מתאריך מסויים ברירת המחדל תהיה שלא מוציאים כרטיס אלא אם הלקוח מבקש. אז אפשר לראות אם אכן מתאים.
ביטול האופציה פוגע בזכויות של הנוסעים
המידע 7 הוא "שמחת עניים" לא פתרון מלא כי לא שעת העליה המדוייקת + אגד תמיד יכולה לטעון שזו לא שעת העלייה לאוטובוס כי עלית על אוטובוס אחר קודם. לך תוכיח!
 

Y. Welis

New member
הפיתרון פשוט - להוסיף צג שפונה לכיוון הנוסע.

אגד הוציאה הנחיה לנהגים
"לציבור הנהגים

עקב הפסקת הנפקת הקבלות מנייר לציבור הלקוחות ,ישנה חובה לפי דרישת הלקוח להנפיק לו קבלת מידע דרך "מידע 7" במכשיר הכרטוס.

אי הנפקת כרטיס המידע הינה עברה של "אי מתן שרות ללקוח"

http://egged02.co.il/item.aspx?id=957
הפיתרון פשוט - להוסיף צג שפונה לכיוון הנוסע.
או מכונה לקריאת כרטיסים בתחנות.
 
לא פתרון מלא + יש נהגים שמסרבים

מאז הביטול אני מבקש תמיד 'פירוט יתרות'
(מידע + 7 במכשיר של אגד), כך שאני יודע כמה יתרה נשארה בכרטיסיה ומתי החלו 90 הדקות. זה מעכב את הנהג וגורם לו טרחה גדולה יותר, אבל זו החלטה של הנהלת אגד, ושיתמודדדו. לגבי זמנם של הנוסעים, אני משתדל לעלות אחרון, כך שההדפסה נעשית תוך כדי נסיעה (לא חוקי לגמרי להתעסק עם כרטיסים בזמן נסיעה, אבל שוב, הדבר נעשה בעקבות החלטה של אגד, ושיתמודדו).
עד היום אף נהג לא סירב להוציא את התדפיס, היום היה הראשון שסירב מטעמים לא ברורים (אז ביקשתי את פירוט היתרות בנסיעת ההמשך). אספתי את פרטיו, ומכתב לאגד (ואולי גם לדרור גנון, האחראי על תחבורה ציבורית במשרד התחבורה) בדרך.
לא פתרון מלא + יש נהגים שמסרבים
גם אני מבקשת את זה
אבל לא פתרון מלא כי לא בדיוק שעת העלייה עד שנותנים אותו וגם לא הוכחה שרק בשעה זו עלית לאוטובוס.
הנהגים גם לא נותנים מיד מתחכמים , אומרים לי היתרה בעל פה , אומרים שאין שאי אפשר שאחכה. כמעט אף פעם לא עובר חלק.
להתחיל לשלוח תלונות נגד כל הנהגים שמסרבים וגם לאסוף מהם את פרטיהם תוך כדי שאני בכניסה, והאוטובוס מתחיל לנסוע.. לא תענוג גדול. בקיצור לא פתרון.
אם היו אומרים שיתנו כרטיס רק למי שמבקש מילא.. אבל זה לא כך.
 

נתנאל531

Well-known member
אז תכתבי לדרור גנון

לא פתרון מלא + יש נהגים שמסרבים
גם אני מבקשת את זה
אבל לא פתרון מלא כי לא בדיוק שעת העלייה עד שנותנים אותו וגם לא הוכחה שרק בשעה זו עלית לאוטובוס.
הנהגים גם לא נותנים מיד מתחכמים , אומרים לי היתרה בעל פה , אומרים שאין שאי אפשר שאחכה. כמעט אף פעם לא עובר חלק.
להתחיל לשלוח תלונות נגד כל הנהגים שמסרבים וגם לאסוף מהם את פרטיהם תוך כדי שאני בכניסה, והאוטובוס מתחיל לנסוע.. לא תענוג גדול. בקיצור לא פתרון.
אם היו אומרים שיתנו כרטיס רק למי שמבקש מילא.. אבל זה לא כך.
אז תכתבי לדרור גנון
הוא הממונה על התחבורה הציבורית במשרד התחבורה, ותדרשי שתהיה אפשרות להוצאת קבלה לפי בקשה בעת הורדת נסיעה מכרטיסיה.
 

25306yosef

New member
כל הכבוד לך על כך שאת מעלה את הנושא

לדעתי חשוב מאוד להעלות את הנושא הזה לדיון בפורום לאור העובדה שבמשרד התחבורה לא מתייחסים כלל לפניות ולתלונות בנושאים אלו. גם בקואופרטיב אגד לא מתייחסים כלל לפניות ולתלונות בנושאים אלו. כנראה הרוב אדישים ומשלימים עם הגזירה הזו וממש לא אכפת להם שמישהו מנסה להונות אותם ולגזור קופונים שמנים על חשבונם.

למרות שמנהלי הפורום יכולים לראות את העלאת נושא זה שוב כהצפה, אני לא רואה זאת כהצפה ואני אפילו חושב שיש להציף את הנושא הזה שוב שוב עד אשר תוסר הגזירה ועד אשר יחלו במשרד התחבורה לטפל בפניות ובתלונות של משתמשי התחבורה הציבורית. פורום זה הינו פורום תחבורה ציבורית והוא אמור לעסוק בכל מה שקשור לתחבורה ציבורית, לרבות הרעת שירות בתחבורה הציבורית וגם בתלונות על ליקויים במערך התיפעול של התחבורה הציבורית ועל אחת כמה וכמה כאשר במשרד התחבורה לא מתייחסים כלל לפניות ולתלונות של משתמשי התחבורה הציבורית.
 

25306yosef

New member
דווקא יש כמה גולשים קבועים בפורום שאכפת להם

אבל לרוב הגולשים ממש לא אכפת...

לגבי המטרונית, אף אחד לא יודע מתי בדיוק תחל לפעול אם בכלל... ויתכן בכלל שנקבל אוטובוסים מפרקיים של דן עם נהגים שעוסקים בכסף ללא מכונות אוטומטיות כפי שהובטח, וזה בדיוק מה שאוהבים גולשים רבים כאן בפורום.

מה שבטוח הוא שהרסו את כל הכבישים בחיפה והקריות בשביל המטרונית הזו שככל הנראה תהיה לא יותר מאוטובוסים עירוניים עם נהגים שעוסקים בכסף וחושבים כל הזמן רק על המנקו ועל הפרמיה שהם יקבלו, במקום לעסוק בנהיגה. מאז שביטלו את תחנה מרכזית עופר (בת גלים), הרסו בחיפה את כל התחבורה הציבורית !!!
 

25306yosef

New member
אני לא נוסע יותר באוטובוסים !!!

רק בקווים בינעירוניים של קואופרטיב אגד שזמן נסיעתם ארוך במיוחד !!!
 

down under

New member
מעצבן אותי כל פעם מחדש שהפסיכיאטר המחוזי

לא מודע לקיומך.
 

25306yosef

New member
ואותי מעצבן שמנהלי הפורום לא חוסמים אותך

גולש כמוך צריך להיחסם לצמיתות.
 
למעלה