ביטול הרצה אוטומטית בחלונות

dino_din

New member
ביטול הרצה אוטומטית בחלונות

כל פעם שאני פותח את המחשב ( חלונות XP ) ולוחץ על ctrl+alt+del. אני רואה בחלון ה applications שתוכנת הפקס (WINFAX PRO) פועלת וזאת למרות שהיא לא מופיעה בהפעלה או ב msconfig. עשיתי חיפוש ברג´יסטרי ולא מצאתי שם שום פקודה להרצה. היכן יכול להיות שהיא מופיע ?? בתודה, דינו.
 
למעלה