ביטוח סחר מכר

sabelotodo

New member
ביטוח סחר מכר

שלום לכולם 2 שאלות אליכם: א-מה זה ביטוח סחר מכר?למי הוא מיועד? ב-אדם שמחליף את רכבו מספר פעמים בשנה,האם יש איזו שהיא מיגבלה למספר רכבים,כאשר כל פעם את הפוליסה מחליפים לפי הרכב החדש. --לא מדובר בעסק,אלה תחביב של אדם---- בברכה דניאלה
 

in agent

New member
סחר מכר = סחר רכב

1. מיועד בדרך כלל לסוחרי מכוניות עם רשיון עסק או למוסכים בלבד. 2. ניתן לשנות בפוליסת הביטוח כלי רכב במשך השנה והפרמיה משתנה בהתאם לכלי הרכב הנהגים ותקופת הביטוח שנותרה. כמה רכבים אפשר להחליף בשביל התחביב ? או כמה אפשר לעבוד על סוכן הביטוח בלי שירגיש ?
 

עופר

New member
ביטוח סחר
,ללכת עם להיות בלי

ביטוח זה מיועד למטרת סחר בכלי רכב ובחינתם .( בחינה לא במבחן מהירות אלא מבחן תקינות ) . הביטוח מיועד לסוחרי רכב , חברות יבוא רכב ומוסכים . והוא חייב להיות צמוד לשלט "במבחן" עם מספר "נייד" העובר מרכב ולרכב ותלוי ומכסה את הרכב הנבחן . הוא אינו מיועד לאנשים פרטיים שמחליפים רכב מעת לעת ועוד דבר קטן ( זעיר ) אם יש לך מספר כלי רכב ויש לך כוונה לחסוך ככה בביטוח חובה יש לי חדשות בשבילך במקרה של בדיקת משטרה ( ע"י שוטר שמבין בחוק , כמו סייר תנועה או בוחן תנועה ) או במקרה תאונה , אם הרכב בבעלות של אדם ( ולא רשום על סוחר או ביומן המוסך ) לא יהיה כיסוי ואז התאונה הרבה יותר מכאיבה ... לסיכום : ביטוח סחר מיועד לסחר / בחינה של כלי רכב בלבד ולא להחלפות תכופות של רכב .
 
למעלה