ביטוח נסיעות לחו"ל

Vinta9e

New member
ביטוח נסיעות לחו"ל

היי עוד שבועיים אני יוצא לטיול ארוך למזרח (מן טיול אחרי צבא כזה). אובחנתי כחולה צליאק לפני כשנה ומאז אני שומר על דיאטה וכרגע אין בעיות מיוחדות. עכשיו הגיע הזמן לעשות ביטוח. ביררתי בכמה חברות ביטוח, ברובן הביטוח לתרמילאים די דומה עם מחיר די דומה וכל נושא הצליאק לא מבוטח בכלל. בחברה אחרת קיבלתי הצעה לביטוח תרמילאים הרבה יותר טוב והרבה יותר זול, אך שם בגלל שאני חולה צליאק, הם דורשים תוספת מאוד מאוד גבוהה למחיר ובתמורה גם הצליאק יהיה מבוטח. הדילמה שלי עכשיו היא האם בכלל יש צורך לנסוע עם ביטוח לצליאק? האם יש מישהו שנסע לתקופה ארוכה וביטח/לא ביטח? או בכלל, האם גם לטיסה קצרה לחו"ל אתם דואגים לביטוח כזה? האם אי פעם הוא עזר לכם? אני רק אוסיף ואומר שהתסמינים שלי לאחר מגע עם גלוטן הם מאוד קלים (לפחות בפעם האחרונה שבדקתי, בטעות כמובן), מעבר לנזק ארוך הטווך רק מעט כאבי בטן שעוברים די מהר. גם את הצליאק גיליתי די בטעות ולא כי סבלתי. לכן קשה לי לדמיין סיטואציה שבה אני אצטרך את הביטוח בחו"ל. תודה רבה מראש, דור.
 

אודרי11

New member
היי דור

הבן הצליאקי שלי נסע לדרום אמריקה לחצי שנה כשהיה בן 21 , לא ביקשנו ביטוח מיוחד כי צליאק היא לא מחלה שדורשת תרופות או טיפול מיוחד. מאז הוא נסע פעמים רבות ..גם לכמה חודשים לקנדה, עם ביטוח רגיל...שם הוא נזקק לביטוח עקב טיפול שיניים..וקיבל את המגיע לו בלי שום שאלות על צליאק. למיטב זכרוני, ועשיתי ביטוח לחו"ל לא מזמן, נשאלת שאלה אם יש מחלות שבעטיין נלקחות תרופות..ובכן לצליאק לא לוקחים תרופות , אתה יכול לסמן פשוט..לא. אני חושבת שחברות הביטוח, או שרוצות לעשות קופה על הגב שלך, או שהן לא מבינות מה זה צליאק.
 

Vinta9e

New member
דרך אגב, אודרי

איך הבן שלך הסתדר בדרום אמריקה תקופה כל כך ארוכה עם צליאק? יש לך כל מיני טיפים לתת לי? :) תודה
 

אודרי11

New member
מכיון שהוא היה בדרום אמריקה

לפני 12 שנה...היה יותר קשה אז..נראה לי שהיום יש יותר מודעות לצליאק בכל העולם, ויש כרטיס מסעדות שאפשר להראות בשפת המקום שיבינו על מה אתה מדבר....ועל הרבה מוצרים יש סימון אם זה ללא גלוטן נוסף לכל הצרות, הוא היה באותו זמן גם צמחוני...עבר לו בינתיים הקטע של הצמחונות לשמחתי
, אז הוא ניזון בעיקר מהרבה ירקות, פירות, אורז, שעועית ותפוחי אדמה, היו שם גם טורטיות מקמח תירס...ואני שלחתי לו חבילות עם במבה..שאחרי עלויות המשלוח, יצא שזאת הבמבה הכי יקרה בעולם
 

מית צאן

New member
ביטוח בריאות לחו"ל

נסענו כמה פעמים לחו"ל עם שתי בנות עם צליאק ואחת נסעה לתקופה של כמה שבועות לבד. תמיד אמרנו שיש צליאק (לדעתי חשוב לא להסתיר כלום, גם בדר"כ השיחות מוקלטות) ואף פעם לא דרשו מאיתנו תוספת לביטוח. מי שלא ידע מה זה הסברנו לו שזו מחלה שלא דורשת תרופות ועם דיאטה מתאימה - בריאים לגמרי. יצא לנו בדרך כלל לבטח דרך קופת החולים שלנו. נסיעה טובה.
 
נסענו עם הצליאקי לחו"ל ולא נדרש ביטוח מיוחד

אמנם לא טיול "אחרי צבא" וגם לא לתקופה ממושכת כל כך, אבל נסענו לחו"ל עם הצליאקי והוצאנו ביטוח רגיל כמו לשאר בני המשפחה. הסוכן ביטוח שלנו הוא חבר טוב וקרוב שלנו. הוא מכיר את הצליאקי היטב. למרות שהוא לא העלה את עניין הצליאק כאשר ארגן לנו את הביטוח לנסיעה, הזכרתי לו וביקשתי שיברר שוב. לא נדרש מאיתנו שום ביטוח מיוחד. היה לצליאקי ביטוח זהה לשאר בני המשפחה. תעשה חיים במזרח!
 

Vinta9e

New member
תודה רבה לכולם על התשובות

אישרתם וחיזקתם את מה שחשבתי גם אני. אני אנסה לדבר עם חברת הביטוח שוב.. בכל מקרה, תודה :)
 
למעלה