מה אתה רוצה שאני אומר לך?
אני כסוכן ביטוח טוען שלא עושים ביטוח בלי סוכן ביטוח ... אבל רבים מעמיתי שהם גדולים ויש להם אלפי לקוחות הם בעצם כמו חברות לביטוח ישיר כי אין לך מגע עם הסוכן . אם אתה מאלו שיודע להסתדר ויש לך זמן פנוי או שאתה לא דופק שעון בעבודה , אתה לא חיייב שרות של סוכן כי אם תהיה תביעה אתה תרוץ בשביל הכל לגבי שרות : יש חברות ישיר שנותנות שרות מעולה ויש שלא יש גם כאלה סוכנים . יש סוכנים שאנחנו רואים את הלקוחות שלהם בפורום שואלים שאלות - ירחם השם על זכויות בסיסיות שהם לא קיבלו ואנחנו רואים גם לקוחות של הישירים ... אין תשובה מוחלטת .