ביטא נמוכה להספיד או לא?

איליוס

New member
ביטא נמוכה להספיד או לא?

יודעת שזה לא הפורום הכי מתאים אבל אשמח לדעת מנסיונכן 15 יום אחרי ביוץ היום בדיקת בטא 28 ? התחלתי בהזרקה של קלקסן (טרומובופיליה בעברי 2 הפלות רצופות)-מטופלת של פרופ קופרמינץ אני בהתלבטות האם להתחיל עם האנדומטרין והסטרואידים בכזאת בטא נמוכה. עושה הכפלה עוד יומיים יש לדעתכן תקווה בכלל או לוותר? תודה
 

kinsti

New member
הי

לדעתי תתחילי. מוקדם מידי לדעת איך יתפתחו הדברים, אין בהכרח קשר בין רמת הבטא לבין תקינותו והמשך התפתחותו של ההריון, ההכפלות יכולות לתת אינדיקציה להתפתחות ההריון. אם את מטופלת של קופרמינץ אני משערת שההוראה לגבי הסטרואידים והאנדומטרין היתה מבטא חיובית וזו אכן בטא חיובית
. מאחלת שתהיה הכפלה והמשך הריון תקין וארוך ארוך
 
למעלה