ביטא נמוכה להספיד או לא?
יודעת שזה לא הפורום הכי מתאים אבל אשמח לדעת מנסיונכן 15 יום אחרי ביוץ היום בדיקת בטא 28 ? התחלתי בהזרקה של קלקסן (טרומובופיליה בעברי 2 הפלות רצופות)-מטופלת של פרופ קופרמינץ אני בהתלבטות האם להתחיל עם האנדומטרין והסטרואידים בכזאת בטא נמוכה. עושה הכפלה עוד יומיים יש לדעתכן תקווה בכלל או לוותר? תודה
יודעת שזה לא הפורום הכי מתאים אבל אשמח לדעת מנסיונכן 15 יום אחרי ביוץ היום בדיקת בטא 28 ? התחלתי בהזרקה של קלקסן (טרומובופיליה בעברי 2 הפלות רצופות)-מטופלת של פרופ קופרמינץ אני בהתלבטות האם להתחיל עם האנדומטרין והסטרואידים בכזאת בטא נמוכה. עושה הכפלה עוד יומיים יש לדעתכן תקווה בכלל או לוותר? תודה