ביזיון יום סיירות 2008

Eshed92

New member
ביזיון יום סיירות 2008

היום, לאחר הבוחן בר אור, הודיעו לנו בצורה הכי מגעילה שכולנו הולכים לבית וחוזרים ביום שני, בלי שום הסבר, בלי שום התנצלות. לפי דעתי זאת חרפה, וצריך לעשות משהו בנידון. הצורה שבה דיברו אלינו היתה מאוד לא מכובדת. 400 ילדים מכל הארץ הגיעו, ובלי לחשוב פעמיים מטרטרים אותנו הלוך ושוב. האם זאת האסטרטגיה של צה"ל להעלות את אחוזי המתגייסים? אני אישית באתי עם המון מוטיבציה, ויצאתי עם 0. אז לכל מי שהיה היום בוינגייט, וגם ככה נהרסו לו חגיגות המליניום, אם יש לכם רעיונות או סתם משהו להגיד...
 

Itai7

New member
הפסיקו לכם את היום סיירת בגלל חייל צה"ל שנהרג

הבוקר בדרום, תאמין לי לא נראה שזה מה שהם תיכננו שיקרה.
 

Itamarro

New member
הם לא חייבים לך כלום

אם אתה רוצה להגיע לסיירת, אז הגיע הזמן שתבין את זה.
 

masterboy

New member
הם כן.

שום גוף ממשלתי(כולל הצבא) לא יכול לבזבז זמן של אזרחים לשווא. כל עוד הם אזרחים הצבא צריך לעשות את המקסימום בשביל לבזבז כמה שפחות זמן.
 

צליל בר

New member
טעות

הם לא חייבים לך כלום אתה חייב להם בזכות הצבא אתה עוד פה אז מה אם תיסע עוד יום באוטובוס, באמת שלא מתים מזה
 

wish i was here

New member
המושג "יחידה התנדבותית" אומר לך משהו?

זה אומר שהם רשאים להגיד לך מתי לבוא ומתי ללכת ולעשות את זה מתי שמתאים להם,כי אתה זה שרוצה להגיע אליהם.אם לא נאה ויאה לך אתה לא חייב להגיע.
 

masterboy

New member
לא. הם אלה שרוצים שאני ארצה להגיע אליהם

ושאחוזי המלש"בים שלא מתגייסים עולים ושכל כך בוכים על הירידה במוטיבציה הצבא צריך להפסיק עם המשחקים האלה שנובעים רוב הזמן מאי אכפתיות.
 

wish i was here

New member
הסיירות בנויות על כך ש

תמיד יהיו כאלה שירצו להגיע אליהן ולא משנה מה. כמו שאמרו פה כבר,אם דבר כ"כ שולי זה מהשחיסל לו את המוטיבציה מקומו לא בסיירות. אפשר לחשוב כבר מה עשו.
 

Itamarro

New member
אתה צודק

אבל מדובר ביום התנדבותי, ליחידה התנדבותית. אף-אחד לא מעכב אותם, או מכריח אותם לחכות שם.
 

masterboy

New member
ואנשים שם תובעים על עיקובים שגרמו לנזקים

וזוכים במשפט. לדוגמה, אנשים שהפסידו ימי עבודה, אנשים שהפסידו אירועים, אנשים שטורטרו יותר מידי פעמים בגלל חוסר יעילות. הצבא יודע שאף ילד לא יפתח נגדו בהליכים משפטיים אז הוא עושה מה שבא לו למרות שזה לא חוקי. אגב, לי דחו יותר מידי את הגיוס בלי שידעתי אם התקבלתי לתפקיד כן או לא(תפקיד מאוד מעניין במודיעין) אז אמרתי להם שאם הם לא מודיעים לי אם התקבלתי כן או לא אני חותם ויתור ומתגייס כי אני לא רוצה לבזבז זמן בבית. הם שלחו לי מכתב אחרי כמה ימים שהתקבלתי בזמן שלאף אחד אחר מהמועמדים הם לא שלחו כלום. ידעתי בערך חודש וחצי לפני כולם. בגלל שהם לא ענו לי ישירות על המכתב אני לא יודע אם זה באמת בגלל זה, אבל זאת נראת הסיבה היחידה שידעתי כל כך הרבה זמן לפני כולם אם התקבלתי כן או לא. אני מתגייס עוד חודש, כבר לפני חודשיים ומשהו ידעתי שהתקבלתי ויש עדיין אנשים שמועמדים לקורס ולא אמרו להם אם הם התקבלו כן או לא.
 

Ploni Polani

New member
אולי תובעים על עיכובים,

על עיקוב עוד לא שמעתי. אני מחכה ליום בו תתבע את ביטוח לאומי או את הבנק שלך כי חיכית יותר מדי זמן. זה כמו לתבוע את דיסנילנד כי חיכית הרבה בתור.
 

xflil

New member
אם בגלל זה הלכה לך המוטיבציה

אז אתה לא תשרוד הרבה במסלול בשום סיירת כלשהי
 

dimgold

New member
ואיזה תאונה מעצבנת....

עם כל הצער, אני לא מבין איך בשבוע אחד נהרגים לנו לוחם מטכ"ל לוחם שייטת ושלדג.
 
למעלה