ביות וGBS מסקנות ברורים

מה שטוב

New member
ביות וGBS מסקנות ברורים

מעייני הישועה: אחרי אין סוף ברורים ושיחות, חזרה אלי הרופאה שלי , ששוחחה עם מנהל מחלקת ילודים שהודיע לה חד משמעית: אין אפשרות ביות אם האם נשאית GBS. זה הפרוטוקול, הוא יודע שהוא מחמיר, אבל לא ישנו אותו בשבילי. בעסה. היה לי ברור שאני יולדת שם. בלינסון: אם הספקתי לקבל אנטיביוטיקה (שש שעות לפחות!) אין בעיה. ביות מלא. אם לא - בכפוף לבדיקות. אם הכול בסדר - יתנו. בטח יקח קצת זמן. מאפשרים עד שני מלווים בלידה. (קצת בעיה, כי רציתי שלושה). לגבי לידה טבעית - אני לא ממש חוששת. זו לידה חמישית, ואני כבר מכירה את עצמי ואדע לעמוד על שלי. זה כמובן, אם הכל ילך כרגיל. אני רק מודאגת מהשאלה איך בלידה חמישית אני מגיעה לשש שעות?! תל השומר: הבנתי שאין שם כרגע ביות מלא בכלל. נכון?! לניאדו: מישהי יודעת? האמת היא שזה רחוק לי, ואני צריכה לשקול היטב אם שווה לי, בפרט לאור סיפור האנטיביוטיקה. (בבתי"ח אחרים אני יכולה לקבל ואז לקפוץ הביתה ולחזור בהמשך) אוף. לא עזר לי שאמרו לי שבטח מעייני ישנו את הגישה מתישהו.
 

debby12

New member
מנהל
שני דברים

הראשון - לא רלוונטי לך - הוא שלא צריך בית חולים... (אפשר לקבל אנטיביוטיקה לוריד גם בלידת בית) השני - הפרוטוקול זהה גם אם תעשי בדיקה חוזרת וייצא GBS שלילי? או שזה פעם GBS תמיד GBS מבחינתם? אני שואלת כי, למיטב הבנתי, זה דבר חמקמק שכל הזמן יכול להשתנות. אם התשובה היא החלופה הראשונה את יכולה לעשות שוב משטח לזה ולקוות שייצא שונה. נשמע לי אכזרי ההפרדה הזו, ועוד בלידה חמישית שבה את כבר קולטת ש"הדבר הזה" זה תינוק/ילד *שלך* (בלידה הראשונה את כל כך בשוק שאת נותנת להם לעשות מה שבא להם ברוב הפעמים
)
 

מה שטוב

New member
ממה שאני יודעת

בכל מקום, פעם GBS תמיד GBS. ההפרדה אכן אכזרית. גם אני כאמא צעירה לא ראיתי בה משהו נור אולא הבנתי, אבל כיום - אין סיכוי שאני מסכימה לא להיות עם הילד שלי. כנראה שאאלץ ללכת לבילינסון, ואקווה שהלידה תעבור בשלום.
 
בעין כרם בודקים כל פעם מחדש

בהריון הקודם היה לי GBS בהריון האחרון לא. פעלו לפי הבדיקה השלילית.
 

אמאדובה

New member
לא במחלקת היילודים (נכון ל 2007)

בעין כרם, מבחינת חדרי הלידה - זה נכון ואת לא מקבלת אנטיביוטיקה. אחרי שילדת - רופאי הילדים מתייחסים לתינוק כאל תינוק שאמו עם GBS פעיל ולא קיבלה אנטי'. אצלי זה התבטא בזה שלא הסכימו לשחרר אותה הביתה אחרי 12 שעות (והתייחסו אליי כאל המשוגעת חסרת האחריות כמובן) בהר הצופים - פעם GBS תמיד GBS גם בחדרי הלידה.
 
לפני שנה ילדתי בע"כ

הייתי בביות מלא ללא שום בדיקות לתינוקת. לא יודעת על שחרור מוקדם.
 

אמאדובה

New member
עם ביות מלא לא היתה בעייה גם אצלי

לא עשו בדיקת דם לתינוקת? משמח מאוד לשמוע.
 
לא עשו כלום

בכלל , שימח אותי מאוד לראות שהם באמת לא עושים כמעט דבר ללא אישורי, ואף בכתב. אם רק היו קצת משתפרים בקריאה של תוכנית לידה, בכלל היה טוב. המיילדות כלל לא היתייחסו לדף התוכנית אף שהיתה מוצמדת לתיק הרפואי. אבל בביות היה מעולה, האחיות פשוט מקסימות.
 
ואני בדיוק חשבתי...

כמה מגעיל מצידי לא להחזיר את המשאבה. אוף אני חייבת להביא אותה כבר די, לא יפה. אגב , אולגה מחפשת להצטרף ללידה כדולה שניה, כדי לראות את עבודת הדולה "מהצד". אם היה משהו רלוונטי, ספרי לי.
 

אם פי 3

New member
GBS רלוונטי רק אם פעיל כרגע

כבר זנחו (אני מקווה שגם בבתי החולים) את הגישה של פעם GBS תמיד GBS (אלא אם כן היה לך תינוק שחלה ממש ב-GBS, ואז את בקבוצת סיכון לכל החיים).
 

מה שטוב

New member
לא זנחו.

פעם GBS תמיד GBS. לפחות במעייני. הרופאה שלי אמרה במפורש למנהל המחלקה שמדובר בהריון קודם. זה לא עזר. יש בתי"ח שכשהתקשרתי שאלו אותי מתי גילו, איפה, והאם היה לי פעם ילד חולה - כלומר, כנראה קרוב יותר למה שאת מתארת. בכולם יתנו לי בכל מקרה אנטיביוטיקה. גם שני רופאי נשים שעברתי במהלך ההריון אמרו שלא יתנו לי משטח, כי ממילא פעם... תמיד... לאור דברייך, אני מתכוונת לבקש מהרופא שלי משטח חוזר בכל זאת (אם לא אלד עד אז), כי אולי במקומות מסויימים זה יעזור לי. אבל אם אמנם זאת הגישה המחקרית היום, אולי יהיה לי אומץ ללכת הביתה מוקדם ודי.
 

אם פי 3

New member
../images/Emo3.gif

מתוך האתר של ה-CDC (המרכז לבקרת מחלות) האמריקאי: "Each time you are pregnant, you need to be tested for GBS. It doesn't matter if you did or did not have this type of bacteria before -- each pregnancy is different. " (מתוך: http://www.cdc.gov/groupbstrep/general/protect-your-baby-GBS.htm) (והם מחמירים יותר מהאנגלים, למשל, שפועלים בשיטה של איתור על פי גורמי סיכון). כדאי לקרוא מה יש להם להגיד על GBS (למשל כאן: http://www.cdc.gov/groupbstrep/general/gen_public_guidelines.htm) וגם מה יש לארגון הגינקולוגים הבריטי להגיד - http://www.rcog.org.uk/womens-healt...-b-streptococcus-gbs-infection-newborn-babies
 

מה שטוב

New member
ומה את יודעת על התנאים שם?

ועל הסיכויים לקבל חדר? האם זה עניין של מזל או שבדר"כ מקבלים? נתקשר גם לשם...
 

yoyo10

New member
חברה השתחררה לפני כמה ימים

אומרת שאין כמעט דרישה לחדרים האלה היא הייתה שם כמעט לבד
 

בתמזל

New member
התנאים טובים

החדרים חדשים יחסית ומסתבר שמעט מאוד בנות מעוניינות בביות כך שאת נהנית מפרטיות...
 
למעלה