ביוץ - שאלה לגבי בדיקת פרוגסטרון

kanga roo

New member
ביוץ - שאלה לגבי בדיקת פרוגסטרון

(בסוף גם אני אהיה מומחית, אבל עד אז, אשמח להיעזר במבינות
) אז ככה. המחזור שלי בלתי-סדיר בעליל (30, 40, 45 ימים) וגניקולוגי היקיר המליץ להתחיל מיד עם איקקלומין. אני מנסה לדחות את רוע הגזירה ומתחילה בטיפולים טבעיים. בבוקר יום א', י"מ 22, עשיתי בדיקת פרוגסטרון של היום ה-21 וקיבלתי תוצאה "גבולית", 6.2. לפי הפרשות ומיחושים קלים בשחלה - הערכתי שהביוץ היה בערב של אותו היום, כלומר כ-12 שעות אחרי הבדיקה. חזרתי על הבדיקה ביום ג' י"מ 24 וקיבלתי 22.9. האם זה אומר בוודאות שהיה ביוץ? או שייתכנו תוצאות כאלה בפוליציסטיות, כולל הכאבים וההפרשות, כשלמעשה לא מתרחש ביוץ אמיתי? והאם ביוץ בי"מ 22 שווה משהו בכלל?....
קראתי שהביציות בביוץ מאוחר הן לפעמים "לא איכותיות" בגלל שהן מתבשלות להן יותר מדי זמן. מי יודעת? תודה!
 

minimousegi

New member
בייצת בטוח,מעבר לזה הגוף מבייץ מתי שהבייצית

מוכנה ויש לי ילד עם תאריך משוער 11.10 אבל היה לי ביוץ 3 (!!!) שבועות ממה שאמור להיות... בהצלחה!
 

ספרייט 7

New member
כמו שמיני רשמה, בייצת כמו שצריך..

וגם אצלי הסיפור דומה, כשהייתי בהריון אם ביתי הגענו לדופק בשבוע 8 ולא היה דופק אז הרופאה אמרה שיש מצב להריון חוץ רחמי וכו`.. אחרי שבאתי בשבוע 9 וחצי היה דופק ז`א שהיה ביוץ מאוחר.. אין בזה כללים, העיקר שיש ביוץ שידפוק כמו שצריך.. שיהיה לך בהצלחה..
 

מיב10

New member
לגבי הביציות בביוץ מאוחר

זה נראה לי משהו שממש ממש לא רלוונטי אצל פוליציסטיות כי הביוץ לא סדיר ואין ביוץ מוקדם או מאוחר, כי אין יום שבו תמיד יש ביוץ, אבל זה רק ההגיון שלי. על כל השאר ענו לך.
 

kanga roo

New member
החומר שקראתי בנושא התייחס לפוליציסטיות

ביותר מאתר אחד, קראתי שייתכן שהביציות פחות איכותיות בגלל הביוץ המאוחר, במקום אחד קראתי שזה קשור לשהייה ארוכה בסביבה שמכילה אנדרוגנים, ובמקום אחר - שזה קשור להשתהות ארוכה לפני ההתחלקות הסופית/ ההבשלה (לא מבינה גדולה בתחום). קראתי שייתכן שזו הסיבה לאחוז הגבוה יותר של ההפלות בשליש הראשון אצל פוליצסטיות, אבל נדמה לי שכל הנ"ל בגדר תיאוריה בלבד. לגבי הביוץ, הוא לא סדיר אצל פוליציסטיות אבל נחשב למאוחר להבנתי, כי השלב הראשון של המחזור מתארך... לא?
 

מיב10

New member
זה די מעניין מה שאת כותבת

ומעורר הרבה חששות ותהיות, בעת ובעונה אחת. לגבי ההתארכות אכן מה שמתארך זה השלב עד לביוץ... שזה השלב הראשון של המחזור.
 
למעלה