ביום שני הקרוב בבוקר

FrooTeLa

New member
ביום שני הקרוב בבוקר

מצלמים אותי לתכנית משעל חם, מראיינים אותי על המרפאה הפסיכיאטרית באיכילוב שאני מטופלת שם. סביר להניח שישאלו אותי בקשר לכל הנושא של תקיפה מינית.. אבל אולי לא. בכל מקרה, מי שתרצה, אני אודיע מתי שאני אדע, מתי זה משודר.
 

juliet26

New member
אל תשכחי הודיע לנו מתי זה משודר!!!

כדי שנוכל לתמוך בך דרך המסך....
 

suzzan

New member
FrooTeLa אמיצה..

קודם כל אמיצה על כך שהסכמת להתראיין אח"כ על זה שאת מספרת לנו. מקווה שאת לא הולכ לבד ושתקבלי תמיכה. פה את בטוח תקבלי. איתך, סוזאן
 
FrooTeLa.....

מה שלומך?.. שיהיה בהצלחה.. כל הכבוד לך... על האומץ... וכמובן שתודיעי לנו מתי זה משודר... אם את רוצה... שיהיה לך שבוע טוב..
 
Froo Tela

קודם כל אני רוצה להגיד לך כל הכבוד על זה שאת הסכמת להתראיין לא כל אחת הייתה מוכנה.. לפחות אני לא חושבת שהייתי יכולה לעמוד ולספר קצת על המקרה שלי וכאלה... או מה שזה לא יהיה בקיצור אני אשמח אם תודעי לי מתי זה ישודר ואני מאוד מעונינת לראות את זה... שלך תמיד מאיה.
 
FrooTeLa

כל הכבוד... כמה כוח ואומץ יש לך!!! אנחנו איתך מחזיקה אצבעות... בהצלחה
 

ליאללל

New member
בהצלחה ../images/Emo39.gif

הרבה אומץ צריך לכך ולך יש אותו. רק אל תשכחי לעדכן אותנו..
 
מחזיקה לך אצבעות

ומקווה שאת ישנה טוב עכשיו. אין ספק שצריך אומץ על מנת לעשות מה שאת עושה. תעדכני אותנו.. בהצלחה
 

FrooTeLa

New member
וואו.. כל כך המון תודה לכולכן

אז שלשום דיברה איתי התחקירנית.. שהיא דיי לא יודעת כלום, אבל פשוט כלום בנושא, גם דיברה בצורה לא הכי יפה ושאלה שאלות לא הולמות במיוחד.. אבל בסוף היא שאלה "איזה מסר יש לך להעביר לבנות כדי שלא יקלעו למצב דומה?" ואחרי השאלה הזאת, ידעתי שלא משנה איך התחקירנית תדבר אליי.. זה חשוב שאני יעשה את זה, למען בנות אחרות. אז הצילומים נדחו, זתומרת, התוכנית על הנושא הזה נדחתה. יודיעו לי מתי המועד הבא. ושוב.. תודה לכן
אתן כל כך טובות.
 
למעלה