ביום שישי הקרוב,,

ליMור

New member
ביום שישי הקרוב,,

הביג וואן החליטה שהיא רוצה להזמין חברות למסיבת בנות שכזאת שברתי את הראש
מה עושים במסיבה שכזאת עוד חמסה ? עוד סימניה ? לא עולה לי כלום מיוחד בראש
יש מצב שמישהו פה יזרוק רעיון שיהיה שוס חדש בעולם המסיבות ????
ממתינה !!!
 

LAYL

New member
יש לי,יש לי

לשתי הבנות שלי, עשיתי לכל אחת בזמנה, (האחרון לפני כחודש וחצי) יומולדת עם הפעלה בבצק סוכר. (קישוט מאפינס והכנת סוכריה על מקל). נרשמה התלהבות והצלחה מטאורית, לכל אחת מקבוצות הגיל. אם תרצי עוד פרטים....אני כאן.
 

ליMור

New member
חשבתי על זה,,

אבל בגלל צבעי המאכל = אני לא מתה על הרעיון,,, ספרי לי מה הן עשו - אולי בסוף אחליט שכן,, תודה
 

LAYL

New member
תגידי...

כל הממתקים שהם יקבלו ביומולדת וכל השאר...אין צבע מאכל? בסופו של דבר מה שהן יקבלו זה במקום שקית הממתקים המסורתית ומעבר לזה....זה לא דבר יומיומי אלא פעם ב..... אז לכי על זה. זה מקסים. בקיצור: מאפינס: הכנתי מאפינס בתבניות אלומיניום אישיות ומרחתי ציפוי. כל ילדה קיבלה מערוך קטן, פלייסמנט (שאפשר יהיה לעבוד עם הבצק). על השולחן היו קעריות עם קורנפלור, מים, מכחולים, המוני חותכנים (אלה של הפסטלינה והבצק משחק). כל ילדה בחרה שלושה צבעים וקיבלה גוש קטן ואח"כ התחלפו בינהם. לאחר הסבר על אופן העבודה ולאחר שראו דוגמאות שכבר הכנתי, הן הכינו צורות עם חותכנים או צורות חופשיות ופשוט הדביקו על המאפינס. סוכריות: ביומולדת של הגדולה הן הכינו מהתחלה עד הסוף. רידוד בצק עבה (יותר מחי ס"מ) וחיתוך לצורה. ואח"כ קישוט הצורה באופן חופשי. והכנסה לשיפוד. ביומולדת של הקטנה - אני הכנתי מראש את הבסיס על מקל של ארטיק. אח"כ בזמן שהן היו בהפסקת אוכל עטפתי כל צלחת עם הסוכריה בנייר צלפון וסרט צבעוני ופשוט היה מקסים.
 

ליMור

New member
זאת לא מסיבת יום הולדת

אין שקיות בסוף חחחח הן תהינה כמה בנות שיבואו לכמה שעות של כיף כמו מסיבת פיג'מות,, אבל היא קראה לזה מסיבת הפיות חחח,,, אחחח הנסיכה שלי - משהו משהו חכי , זה לא נגמר יום ראשון יש לקטנה,, גם לזה אצטרך רעיונות,,, את בהיכון ?
 

LAYL

New member
תהיי לי בריאה../images/Emo12.gif

סתם מסיבה ל - 9 בבנות בבית... וזו לא יומולדת? גוד בלייס יו בייבי. (אני בהיכון...תמיד)
 

מיקושה

New member
בנו כמה הן?

יש לי די הרבה רעיונות.. אבל אשיב בצהריים..טוב? פולטי לא מרשה לי.. כמה ילדות הן?
 

מיקושה

New member
../images/Emo126.gif../images/Emo126.gif../images/Emo126.gifהנני...../images/Emo13.gif

אפשר... שולחנות יצירה..או מוקדי יצירה.. עוגיות (הן מתתות על הכנת עוגיות) או זית בבית..(מכירה?) לך ממש כלום עבודה..עבורןהתעסקות די ארוכה. מרגרעה שלמה..להמיס במיקרוגל גביע גבינה מלח.. מעט אבקת אפיה קמח..בערך 3 כוסות זיתים מגולענים.. הן.. משטחות לעיגול..מכניסות פנימה זית..סוגרות.. מעל ביצה ושומשום.. מוביילים מאבנים איצטרובלים.. הכל מהטבע.. הדפסות עלים עלים בכל מיני גדלים..להכין מראש.. לצבוע מאחור. את העבודה הזו לעשות כעבודה משותפת על בד ציור..שצבעת מראש רקע..בצבע אקרילי יוצאת תמונה מקסימה לחדר הילדים פיסול באבן.. אוספת כמה אבנים.. מניחה כל אחת בוחרת לעצמה צובעת בגואש.. מוסיפה נוצות..עיניים.. משקולת לדלת.. אבנים בגודל בינוני.. מפיות נייר דבק+מים להפריד את ארבעת השכבות..או שלוש..לא זוכרת..להשאיר את ההדפס המקורי של המפית להניח בעדינות על אבן..שנמרחה במעט דבק מהול במים..ולהדביק בטפיחות עם מכחול כשמתייבש.. להשפריץ לכה. מר דשא.. מעט התעסקות מלכלכת.. זרעים בתחתית.. מנגריה קרובה..להביא קצת נסורת..(את יכולה להכין מראש..)הן יקשטו הדפסים על חולצה.. כל אחת מביאה חולצה לבנה מהבית או גופיה לבנה ישנה.. נותנת לכל אחת נייר זכוכית מס' 0 הן מציירות על זה בצבעי פנדה.. לא כדאי לכתוב כי יוצא כתב ראי.. להניח את הציור שצוייר על נייר הזכוכית על החולצה.. לגהץ..כשהתיור כמובן לכיוון החולצה..הדף החלק מעל..להניח בד ולגהץ.. מקסים גבס...להכין לבד שבלונות.. פיסול בסבון שבבי סבון..לקנות 2-3 חבילות שבבי סבון.. בתוך קערה +מים רותחים..משהו כמו כוס..כוס וחצי.. (תקני 3..תשתמשי בשתיים רק במידה ויצא דליל מידיי בגלל המים הרותחים.. הכל לערבל במקסר ידני.. יוצא סמיך כמו בצק רך למגע.. את מחלקת להן והן מפסלות.. אפשר להוסיף תמציות ריח..וזה יהיה ריחני..רק לא להתקלח עם זה...חחחחח שבבי סבון..לא נעים...חחח כרית ריחנית סבון קוביה.. לגרד במגרדת גסה.. לתוך ריבועי בד ציבעוניים.. לקשור בסרט.. כרית ריחנית לארון.. עוד?..... רק תגידי
 

...Blue

New member
יפהההה..לא יודע מה עם לימור..

אבל אני קניתי את הרעיונות שלך..
רגע...יש לי רק בנים
 

מיקושה

New member
חלק גדול מתאים לבנים..אבל יש

גם לבנים.. טיסנים למשל?.... יש ערכות כאלה יכולה לברר לך איפה אפשר לקנות.. הם מכינים לבד טיסן מפורניר.. מ נ צ ח !
 
בלו הבנים שלי עם הבנים שלך תדפיס

את מבה שאמרה מיקוש או שבעצם ניקח מלימור חדר 4 בנים = מסיבת פאוור ריינג'רס לא?
 
למעלה