ביום חמישי חוג חדש בבית נחמיה!!!!!!

לחיע

New member
ביום חמישי חוג חדש בבית נחמיה!!!!!!

שלום חברים, הרבה זמן לא הייתי פה.. ביום שני ברעות קובי פרסם שמחר בבית נחמיה נפתח חוג חדש ביחד איתו. ב-20.00 מתחילים וב-21.30 מתקדמים. מקווה לראותכם! ושיהיה סילבסטר מגניב לכל מי שיחגוג אותו......
 
שלום לכולם-אשמח לפגוש אתכם מחר.

הקדימו אותי פה בקשר להרקדה החדשה בבית נחמיה אז בכל אופן הנה הפלאייר מצורף..... 30.12.04- הפתיחה !! (אולם ממוזג,חנייה בשפע,מצברוח טוב והפתעות) אשמח לראותכם. אז... נפגש במעגל!
 

חםdam

New member
הרקדה חדשה של קובי מיכאלי../images/Emo50.gif

הרקדה חדשה נפתחת היום - יום חמישי - בבית העם בבית נחמיה, ליד שוהם. בחלקה הראשון מתחילים ואח"כ - בינוניים ומתקדמים. פרטים נוספים אצל קובי - 050-7714222. אני ממליצה בחום ומאחלת לך, קובי, המון הצלחה ואריכות ימים בחוג החדש.
 
למעלה