שלום חברים, הרבה זמן לא הייתי פה.. ביום שני ברעות קובי פרסם שמחר בבית נחמיה נפתח חוג חדש ביחד איתו. ב-20.00 מתחילים וב-21.30 מתקדמים. מקווה לראותכם! ושיהיה סילבסטר מגניב לכל מי שיחגוג אותו......
הקדימו אותי פה בקשר להרקדה החדשה בבית נחמיה אז בכל אופן הנה הפלאייר מצורף..... 30.12.04- הפתיחה !! (אולם ממוזג,חנייה בשפע,מצברוח טוב והפתעות) אשמח לראותכם. אז... נפגש במעגל!
הרקדה חדשה נפתחת היום - יום חמישי - בבית העם בבית נחמיה, ליד שוהם. בחלקה הראשון מתחילים ואח"כ - בינוניים ומתקדמים. פרטים נוספים אצל קובי - 050-7714222. אני ממליצה בחום ומאחלת לך, קובי, המון הצלחה ואריכות ימים בחוג החדש.