ביוכימיה א באת"א

ביוכימיה א באת"א

האם משהו יודע עד כמה בפירוט מצפים מאיתנו לדעת? להבין יותר את התהליכים או שצריך גם לזכור את כל הפרטים הקטנים בע"פ? כמה חוברת השאלות מיצגת את הרמה של המבחן? אני אשמח אם למשהו יש טיפים (וגם שחזורים יתקבלו בברכה..) תודה!
 

zappon

New member
תלוי כמה את רוצה לקבל...אם את

רוצה להוציא 10-95 אז על כל מילה שנאמרה בכיתה את צריכה לדעת...
 
ומה לגבי חוברת התרגילים?

השאלות של מטאבוליזם שם הן יחסית קשות (לא??) ונראה לי שקשה לשאול שאלות כאלו בבחינה אמריקאית(עם 60 שאלות). אתה זוכר במקרה אם תרגילי הבית/כיתה/בחנים מיצגים משהו? בכל מקרה, תודה רבה! (למרות שעכשיו אני קצת יותר מיואשת..)
 

cephalopoda

New member
אני הייתי רק רוצה להוסיף קצת שמן

קצת שמן למדורה ולומר שבד"כ אני לומד לי בכיף כזה למבחנים משנן עובדות עושה קצת תרגילים משנן פה ושם רשימות אבל התקופת מבחנים המבאסת הזו עם פיסיולוגיה, ופיסיולוגיה.... ו....פיסיולוגיה! ועכשיו, כאילו שפיסיולוגיה לא הספיק יש לנו גם את זה! כאילו מה? ואלו היו 30 שניות של זעם על הסימסטר הזה.
 

zappon

New member
עשיתי את הבחינה הזאת לפני 3 שנים

ומאז מאד שינו את התואר והקורסים,לנו לא היית בכלל חוברת תרגילים. אני ממליץ לחפש מבחנים משנים עברו(תמיד יש) ולראות על מה שואלים. בהצלחה.
 

mitzipitzi1

New member
נצל"ש-פתרונות לתרגילים במטבוליזם?

קיימים כאלו ופספסתי? או שבאמת מצפים מאיתנו לפתור בלי לדעת אם אנחנו צודקים? ומה לגבי פרקים ה-ו בחוברת הראשונה? גם לה אין פתרונות או שבכלל לא צריך את התרגילים האלו?
 
אם את רוצה ציון של יותר מ-85

אני אמליץ לך בחום לדעת כל מילה בעל פה ולהתיחס לחוברת התרגילים ברצינות.
 
למעלה