ביוטכנולוגיה אחרי הלימודים

ביוטכנולוגיה אחרי הלימודים

הי, יש לי שאלה לא בתור מישהי שלומדת ביוטכ, אבל אני מקווה להתחיל ללמוד בשנה הבאה, גם בבר אילן. בערך כל פעם ששואלים אותי מה אני רוצה ללמוד/ לעשות, ואני עונה שביוטכ זה הכיוון שלי, תמיד התגובה היא "אוי.. תברחי משם.. אין בזה כסף, אין עבודה, אין לאן להתקדם". תמיד חשבתי שאנשים הם סתם פסימיים, ושהתחום הזה הוא מתפתח וחדש ועדיין לא מוכר, אבל לאחרונה שמעתי תגובות גם מאנשים שעובדים בתחום (בעלי מפעלים וכד'). האם זה נכון? באמת אין עבודה או לאן להתקדם? אני יודעת שהאנשים בפורום הם סטודנטים, אבל אני מניחה שלהרבה פה היו התלבטויות דומות, והייתי רוצה לדעת איך הם יישבו אותן. המון תודה:]
 

yafitab

New member
הי לך

בטח שהיו התלבטווית גמני כמוך תץמיד חשבתי שהתחום מתפתח ושמעתי תגובות חלוקות בנושא ... יש אנ שים שלא מוצאים עבודה ולקמתקדמים אבל גם שמעתי על כאלה שישלהם עבודה טובה והולך להם טוב.. אני באמת חושבות שזה תלוי באדם עצמו ואיך הוא בעבודה,איך הוא בתחום איך הציונים שלו בדיוק כמו בכל מקצוע אז בעצםהתשובה שלי אלייך היא כזאת אם זה מעניין אותך לכי תלמדי את זה..מקסימום תמיד את יכולה ללמוד תואר שני במקצןוע אחר שיפתח לך מעגל רחב יותר של אפשרויות מעבר לזה שתמיד אחרי שנה ראשונה אפשר להחליף מסלול...
 
תודה

הבעיה היא שרק אחרי שנה ראשונה, או בעצם עד אחרי סיום תואר ראשון שני בעצם נחשפים למקומות עבודה ועד אז יותר מתמקדים בלימודים ובהצלחה. אני לא כל כך מודאגת לגבי הלימודים, פשוט מדאיג אותי שגם אם אני אצליח אז אני אגלה שאין ביקוש בתעשייה, ואצטרך ללמוד משהו אחר בשביל לעבוד.
 

שניני24

New member
זו הייתה התלבטות שלי גם...

ובאמת כיום אין יותר מידי עבודות בתחום. במיוחד לא לתואר ראשון. אבל כמו ברוב המקצועות, ממשיכים לתואר שני, ובתקווה שבתחום שתמשיכי יהיה ביקוש. חוץ מזה שזה תחום מתפתח..אולי באמת עוד כמה שנים תהיה יותר עבודה.. וכמו שאמרו כאן זה גם תלוי בבנאדם. עבודות זה בדרך כלל בתחום המחקר, הייטק, תעשיות של תרופות... וכדומה.. שיהיה בהצלחה !!
 
תודה:]

ברור לי שאני אעשה תואר שני גם, ואולי אמשיך ללמוד גם אחרי. אני מניחה שאני אצטרך פשוט לקוות שהמצב ישתנה, כי ביוטכנולוגיה זה באמת הכיוון היחידי שמושך אותי כ"כ. בהצלחה לכולנו:)
 
למעלה