ביוגרפיה מס' 45- ססר אבורה

זהבית261

New member
פרטים אישיים:

שם: ססר אבורה ת. לידה: 4 בנוב' 1959 גיל: 46 מזל: עקרב מקום לידה: הוואנה, קובה. מ. משפחתי: נשוי+3 אישה: ויויאן ילדים: רפאל, מריאנה וקלרה. אוכל אהוב: אוכל מקסיקני. ספורט אהוב: שחייה ומשחקי כדור. מוסיקה: ניו אייג' גובה: 1.85 מ' מקום מגורים נוכחי: מקסיקו הבירה.
 

זהבית261

New member
ציוני דרך:

כאשר היה ילד ססר היה מתחבא כדי לקרוא ספרי שירה, כאשר סיים את לימודיו התגייס לצבא הקובני וחיכה בקוצר רוח לסיום השירות כדי להתחיל בקריירה. ססר נבחר לשחקן הרע הסקסי ביותר בזכות דמותו ב"לילות מריאנה". ססר אבורה מוכר מאוד במחוזתינו, הוא שיחק כמעט בכל טלנובלה מקסיקנית שהגיעה אלינו בשנים האחרונות. ססר הוא שחקן מאוד עסוק בארצו, משנת 93' ועד עצם היום הזה הוא עובד "נון סטופ" בין צילומי טלנובלות הוא מצלם סרטי קולנוע או משתתף בהצגות. הטלנובלה האחרונה שבה הוא משתתף היא" LA ESPOSA VIRGEN" (האישה וירחיניה" עם חורחה סלינס ואדלה נורייגה. בטלנובלה זו ססר משחק את דמות משוגע הכפר דוגמת בובו מלסיו- אזמרלדה ומריה לולה- לילות מריאנה. בשביל ססר תפקיד זה מאוד שונה כי בדר"כ הדמויות שהוא עושה הינם בעלי אופי חזק וחשוב וכאן הוא משטתה ונותן לדמות לזרום ולהשתגע. ססר שיתף פעולה בסדרה זו עם המון שחקנים מוכרים ששיחק איתם בעבר כמו אדלה נורייגה שהיתה ביתו ב"הזכות לאהוב" וחורחה סלינס שהיה בנו ב"לילות מריאנה". בכל סדרה ססר מפגין את כושר המשחק המעולה שלו בכך שכל פעם הוא מישהו אחר פעם הוא טוב ופעם הוא בלתי נסבל לדוג': "הזכות לאהוב"- האב חואן, דמות טובה ואהובה, הוא נתן לאימו להחליט בשבילו ולהיות כומר. "חבקי אותי חזק", "לילות מריאנה"- דמות רעה ושטלתנית. רוצח, בוגד. אבל יש להודות שבכל תפקיד שהוא מבצע הוא אמין ואהוב. התפקיד הכי שונה הוא תפקיד המשוגע בסדרה החדשה שלו שם הוא דמות קומית כמו ליצן החצר.
 

זהבית261

New member
טלנובלות:

2005- " האישה ויחיניה" בתפקיד משוגע הכפר "סרנטה המשוגע" 2004- "אם חורגת" בתפקיד אסטבן סן רומן 2003- "לילות מריאנה" בתפקיד אטיליו מונטנגרו 2002- "נשים כמונו" תפקיד אורח קטן. 2002- "כניסה לאהבה ושנאה" בתפקיד אוקטביו 2001- EL MANATIAL" בתפקיד ריגוברטו 2000- "חבקי אותי חזק" בתפקיד פדריקו 99' – "חופשיים מתשוקה" בתפקיד גבריאל. 98'- "הזכות לאהוב" בתפקיד האב חואן. 97'- GENTE BIEN" בתפקיד ג'יימי 96'- "אם אלוקים ייקח לי את חיי" בתפקיד אנטוניו 94'- "צבעי הורד" בתפקיד אסטבן 93'- "לב פראי" בתפקיד מרסלו
 
למעלה