בחסות KTM: יום מסלול לרוכבי כל המותגים

כRובי

New member
בחסות KTM: יום מסלול לרוכבי כל המותגים

ביום שישי, ה-8 לינואר 2010, יתקיים יום מסלול בחסות ק.ט.מ לרוכבי המותג - אופנועי סופרמוטו ואופנועי כביש, כשהאירוע פתוח גם לרוכבי מותגים אחרים. האירוע יתקיים על מסלול אספלט מקצועי במרכז הארץ - פרטים מלאים על המסלול יימסרו לנרשמים. האירוע נערך באמצעות פרו ריידינג - בית הספר לרכיבה של כפיר לוין תוואי מסלול שונה לאופנועי הסופרמוטו (יותר טכני והדוק) ולאופנועי הכביש (יותר פתוח וזורם ). הרוכבים יחולקו ל-3 קבוצות הומוגניות ויעלו למסלול ע"פ אינטרבלים מוסדרים מראש המחלקים את זמן המסלול בין 3 הקבוצות גודל כל קבוצה ינוע בין 8 ל-12 רוכבים מקסימום מחיר למשתתף סופרמוטו – 150 ש"ח כולל מע"מ. מחיר למשתתף אופנוע כביש – 190 ש"ח כולל מע"מ. לו"ז אימון מסלול: א. 12:30 – קבלת פנים והרשמה ב. 12:45 – תדריך בטיחות וכללי רכיבה במסלול – לא תותר עליה למסלול ללא השתתפות בתדריך! ג. 13:00 – תחילת אינטרבלים ד. 17:00 – סיום ופיזור לפרטים והרשמה יש לפנות לפרו ריידינג בטלפון 1800-227233 או אצל אור ג. בטלפון 050-8615522 לדף האירוע בפייסבוק, הקישו כאן. לדף הקבוצה
 
רגע - זה אומר ש"על האש" של בפארק הירקון בוטל?

כי אם כן, אני בפנים
בא לי קציצות פאכר
 

כRובי

New member
מי שירצה, יילך לאכול. מי שלא, יבוא לתת בגז!

אז איזה צד אתה בוחר? של הלבושים בלבוש עור ומיגונים או של הלבושים בוורוד?
 

mushdubi

New member
דוקאטי- אתם תקבלו?../images/Emo3.gif

וקצת יותר ברצינות- יכול להיות דווקא נחמד לאור העובדה שבשבת הקרובה יש יום מסלול לדוקאטים. בייחוד שהוא ייערך עם אופנוען מאומן לעומת פרו ריידינג אצלכם. אז- יש על האש...?
אה, התכוונתי לזה
 

mushdubi

New member
מה שנכון, נכון-דווקא ../images/Emo80.gifנשמע מצוין על האש

אולי אפילו איזה
 
בבקשה להוריד אותי מהרשימה של "על האש"

או להזיז את ה"על האש" לשבוע אחרי ? כרובי - אני תמיד בוחר בלבוש ורוד, בזמן הרכיבה.
(על האופנוע - כמובן)
 

yoman321

New member
בוורוד בוורוד !!

איפה ומתי העל האש ? גם ככה הימי מסלול האלה משעממים ,לנסוע במעגלים ב40 קמ"ש
 

zelig0n

New member
סתם מתוך סקרנות

יש סיבה מיוחדת שהמחיר לדבר האמיתי עולה יותר?
 

כRובי

New member
על זה צריכים לענות בתי הספר לרכיבה המארגנים

את ימי המסלול, אבל בגדול: יום מסלול כולל בחובו הוצאות כמו: השכרת המקום מהבעלים (העלות העיקרית. מולו "רוכבים מן המניין", שאינם מתחרים בליגות מוסדרות, פשוט לא עובדים שלא דרך מתווכים), נוכחות אמבולנס למשך כל האירוע, מרשלים, עמדות צל ושתייה קרה ועוד כהנה וכהנה הוצאות. ללא סבסוד של יבואן שנושא על גבו את מלוא ההוצאות או את חלקם הנכבד, העלויות הסופיות לרוכב, הן גבוהות יותר.
 

zelig0n

New member
למקרה שזה לא היה ברור

אני לא שופט את המחיר, אין לי מושג לגבי עלויות של כזה דבר בארה"ק ואפילו במושגים של ארה"ב זה "נשמע" זול ליום כיף על המסלול. סתם תהיתי לגבי ההבדל בין השניים, כי (כמו שכבר שציינת), הכל כבר שם.
 

yoman321

New member
הפוך גוטה ,הפוך ../images/Emo11.gif

לפחות כשמדברים במימדים האלה
 
למעלה