בחן את עצמך,,,,,,,,,,

° זואי °

New member
הממממממ

זה מה יצא לי: לפי המבחן, נתוני אישיותך הם: שליו דיסקרטי לא תוקפן קל להסתדר אתך, ואתה אדם דיסקרטי . אתה מתחבר לאנשים ללא מאמץ, ויחד עם זאת אתה נהנה לחוש עצמאי, ושלא יחדרו לפרטיות שלך. לפעמים אתה רוצה לברוח מהכל ולהיות עם עצמך , לחשוב על משמעות החיים ולענג את עצמך.
 

dalitat

New member
זואי, יכול להיות שאנחנו דומות??

יצא לי בדיוק כמוך.
 

a n a t i 3 2

New member
וזה שלי... (גם סרטנית!)

שליו דיסקרטי לא תוקפן קל להסתדר אתך, ואתה אדם דיסקרטי . אתה מתחבר לאנשים ללא מאמץ, ויחד עם זאת אתה נהנה לחוש עצמאי, ושלא יחדרו לפרטיות שלך. לפעמים אתה רוצה לברוח מהכל ולהיות עם עצמך , לחשוב על משמעות החיים ולענג את עצמך.
 

Lonely In Blue

New member
יאללה... בחנתי

לפי המבחן, נתוני אישיותך הם: נטוע בקרקע מאוזן היטב הרמוני אתה מעריך את הסגנון ה"טבעי" ואינך אוהב סיבוכים מיותרים. אנשים מעריצים אותך מכיוון ששתי רגליך נטועות היטב בקרקע, והם יכולים לסמוך עליך. אתה מעניק למקורבים אליך תחושת ביטחון ומרחב מחייה. אתה נחשב לאדם חם ואנושי. אתה נוטה להיות ספקן לגבי אופנות משתנות, ועבורך בגדים צריכים להיות ספורטיביים ונוחים.
 

Lonely In Blue

New member
רק "יכול להיות" ../images/Emo35.gif

טוב... לא "אותם נתונים" רק... כמעט
בכל זאת... הנתונים שלך יפים יותר
 
וזו התוצאה שלי,,,,,

בעל יכולת להתבוננות פנימית רגיש בעל יכולת "שיקוף" אתה קולט את עצמך ואת סביבתך באופן מעמיק יותר מרוב האנשים. אתה שונא שטחיות, ומעדיף להיות לבד מאשר לנהל שיחות חולין עם אנשים. ולמרות זאת יחסיך עם חבריך הם מאוד אינטנסיביים, וזה נותן לך את תחושת הרוגע הפנימית וההרמוניה שלה אתה זקוק כדי לחוש טוב עם עצמך. יחד עם זאת, אתה מסוגל להיות לבד עם עצמך לתקופות זמן ארוכות למדי ולא להשתעמם פשוט מדויק!
 

snow white 7

New member
לי היו שתיים שהתאימו....

אחת כמו שלך....... אבל בעדיפות ראשונה: עצמאי לא קונבנציונאלי אינדיבידואליסט אתה מבקש לעצמך חיים חופשיים ובלתי תלויים, שיאפשרו לך להחליט על דרכך בחיים באופן משוחרר. יש בעבודתך צד "אומנותי" ויש לך עניין בפעילויות הקשורות לשעות הפנאי שלך. הצורך הפנימי שלך בחופש גורם לכך שאתה עושה את ההפך מהמצופה ממך. סגנון החיים שלך הוא מאוד אינדיבידואלי. לעולם לא תחקה את מה שאופנתי, להפך, אתה מחפש לחיות בהתאם לרעיונות שלך ולאמונותיך, גם אם זה אומר שאתה צריך לשחות כנגד הזרם.
 
ויי כמה נכון ../images/Emo13.gif

לפי המבחן, נתוני אישיותך הם: מקצועי פרגמטי בטוח בעצמו אתה נוטל פיקוד על חייך, ומאמין פחות ב"מזל" שלך ויותר במעשים שלך עצמך. אתה נוטה לפתור בעיות באופן מעשי ובלתי מסובך. אתה מסתכל על הדברים באופן מציאותי. עבודתך היא מאוד אחראית, מכיוון שהממונים עליך יודעים שניתן לסמוך עליך. כוח הרצון שלך מקרין על הביטחון העצמי שלך וניתפס מייד בעיני אחרים. אינך חש מרוצה באופן מוחלט עד שהצלחת להגשים את רעיונותיך.
 
ולי יצא מלא שמחת חיים אוהב להשתעשע חסר דאגות החיים שלך הם ספונטניים ונטולי דאגות, ואתה נהנה מהם במלואם. המוטו שלך בחיים הוא : "חיים רק פעם אחת". אתה מאוד סקרן ופתוח לגבי כל דבר חדש, אתה נהנה משינויים ולא מסוגל להיות "קשור" לדבר אחד לאורך זמן. אתה אוהב הפתעות ומחפש אתגרים. כאילו דה?
 
וזאת אני, למקרה ולא ידעתם

מלא שמחת חיים
אוהב להשתעשע
חסר דאגות
החיים שלך הם ספונטניים ונטולי דאגות, ואתה נהנה מהם במלואם
. המוטו שלך בחיים הוא : "חיים רק פעם אחת"
. אתה מאוד סקרן ופתוח לגבי כל דבר חדש
, אתה נהנה משינויים ולא מסוגל להיות "קשור" לדבר אחד לאורך זמן. אתה אוהב הפתעות
ומחפש אתגרים
 
למעלה