בחמישי הקרוב-ח"כ גלעד ארדן מתארח בפרדס.

Chersky

New member
אהמממם

עד כמה שאני יודע, גם אתה סוג של "ילד שביתה"...
ודוד, לתאר את הפנטזיות שלך דרכי לא ממש יעזור לבעיה הקטנה שלך אני בטוח שגם בפורום הזה אתה לא חסום - אולי תנסה שם
 

C O L T

New member
אני? עצם נוכחותי שם זה ../images/Emo32.gif

איכשהו נדמה לי שבמאזן הכוחות אנחנו הרוכבים ונציגנו, איך לומר, קטנים עד לא קיימים. לא הסכימו לעליות מחירי הביטוח גם כן, להזכירך. באמת הדיון הזה כבר עברנו והעלתי את הנקודה רק כדי שלא ישכחו את השאלה הקשה הזאת. תודה שאני מוזמן, אבל תקציב להגיע ולהשתתף אין לי, זמן דווקא יש. אז אם בא למישהו למממן לוביסט אכזרי במיוחד בכנסת ישראל, אני פתוח להצעות מימון. גם המקום בחתימה עדיין למכירה לכל דורש, הכל כדי לנסות למממן את הביטוח. לגבי הכניסה לפורום, אנסה, לא מבטיח. דווקא יש כמה שאלות על אופנועי קאסטום, שטח, ספורט וסופרמוטו שאני כבר מזמן רוצה להעלות שם בפורום קטנועים
 

Chersky

New member
לי יש

קוראים לזה עבודה. המודל הוא כזה: קמים בבוקר בשעה קבועה כלשהי, שוטפים פנים, מצחצחים שיניים, מתלבשים ויורדים להוריד את הכיסוי מהאופנוע משחררים את המנעולים מניעים, מחכים חצי דקה ונוסעים למקום העבודה עושים מה שעושים במשך כמה שעות וחוזרים הבייתה. כך במשך 5 ימים בשבוע. בסוף שבוע אפשר לעשות משהו אחר (למשל, להצטרף לטיול מועדון)
 

C O L T

New member
ניסיתי, לא רעיון טוב

קודם כל, זה לא לתרגם זמן פנוי לכסף, זה להרוג אותו תמורת כסף. דבר שני, מעט כסף, בסוף גם לא נשאר כח לטיולים. עכשיו אין כסף לדלק, אבל כח יש!
 
למעלה