בחמישי הקרוב-ח"כ גלעד ארדן מתארח בפרדס.

אהוד א1

New member
בחמישי הקרוב-ח"כ גלעד ארדן מתארח בפרדס.

בחמישי הקרוב בין השעות 18:00 ל-20:00 יתארח בפורום קטנועים חבר הכנסת גלעד ארדן. ארדן, חבר סיעת הליכוד, מכהן כיושב ראש השדולה למאבק בתאונות הדרכים וכיושב ראש וועדת הכלכלה של הכנסת.בנוסף, ארדן חבר בוועדות נוספות ומ-א-ו-ד עוזר לנו הרוכבים במאבקנו להשגת מחיר ביטוח חובה הוגן לדו"גים שלנו. שרשור שאלות יפתח בפורום קטנועים ביום רביעי בשעות הבוקר. כולם מוזמנים לשמוע ולהשמיע.
 

45degrees

New member
שוב אין מנהלים לפורום 8! אז מה חדש?

הגיע הזמן שיבינו בתפוז שיש לגבות את המנהלים של פורום 8 גם בפועל, וגם משפטית. עד אז מקווה שהמסר הישן יופנם היטב סוף סוף.
 

C O L T

New member
קודם כל - כל הכבוד על היוזמה! ../images/Emo45.gif

דבר שני, שאלה קטנה, האם הוא עוזר מאוד גם לנו הרוכבים, כי הוגנבו שמועות לאזניי שהחוק החדש שהבטיח להוריד עלויות ביטוח חובה לסכום הגיוני, עלול להיות מוגבל רק לאופנועים\קטנועים קטנים, עד 250 סמ"ק או עד 33 כח סוס, משהו כזה, מה שבפועל יחסל בין יום את כל הענף של האופנועים הכבדים. אשמח אם מישהו שהנושא קרוב לליבו יעלה את השאלה.
 

אהוד א1

New member
קשקשן.

הוא מתארח בפורום קטנועים מסיבה אחת פשוטה: מנהלי אותו פורום הם שיזמו את הארוח.
 

NeeD 4 SpeeD

New member
יאללה יאללה

הוא זה שיזם את חוק הקסדה לאופניים לא? מקורי ביותר.
 

אהוד א1

New member
איך זה קשור? זה לא.

מה שכתבת כרגע (קסדות לאופניים) ממש לא קשור להאשמה שלך שהארוח יתקיים בפורום קטנועים בגלל כביכול הניסיון להגביל את החוק לכלים מוגבלי הספק ונפח (קטנועים). ההאשמות שלך חסרות קשר למציאות, מגוחכות ונבזיות.שב בפינה ותתבייש.הנסיון שלך להתחמק מהסבר ולשבור כיוון (קסדות לאופניים) הוא פאטתי. לעניין הקסדות - דעתי האישית היא שחשוב שגם רוכבי אופניים ישתמשו בקסדות אבל לטעמי עדיף להגיע לזה דרך הסברה ולא בעזרת חוק שלא ניתן לאכוף. ח"כ הכנסת ארדן סיפק עד עכשיו את הסחורה BIG TIME.אם אין לך משהו חכם לומר בנושא מוטב שפשוט תתעלם מהשרשור שלו.הדבר שאנחנו הכי לא צריכים עכשיו זה להראות לו שאנחנו מפולגים בינינו לבין עצמנו. וואריאטור זה סבבה,אהוד.
 

NeeD 4 SpeeD

New member
בעיניי כל מי שממציא חוקים טיפשיים מגבילים

לא הולך לעזור בשום דרך לאופנוענים. יאללה לך תשחק איתו ועם הוואריאטור הסבבה שלך
.
 

ixmix

New member
אנא ממך, תן דוגמא לחוק שאינו מגביל

או שמישהו עלול לחשוב שהוא טיפשי. איזשהו חוק.
 

ixmix

New member
חצי מהטיעון שלך הלך, נשאר חצי.

כל חוק מגביל, הסכמנו. זה מוריד חצי מהפואנטה שלך. עכשיו תן דוגמא לחוק שכווווווווולם יסכימו שאינו טיפשי. קדימה.
 

NeeD 4 SpeeD

New member
למה חצי מהטיעון שלי הלך?

כל חוק מגביל , אבל לא כל חוק מגביל את האופנוענים, זה לא מוריד כלום מהטענה שלי. אם יש חוק שמחייב תשתיות וכבישים ברמה מסויימת , למי מהרוכבים הוא יפריע?
 

ixmix

New member
נהדר, עכשיו הלך יתר הטיעון ../images/Emo6.gif

אתה כתבת על "חוק הקסדה לאופניים". אהוד טען שזה לא קשור. אתה כתבת שבעיניך "כל מי שממציא חוקים טיפשיים מגבילים לא הולך לעזור בשום דרך לאופנוענים". טענתי שכל חוק הוא מגביל ויכול להיתפס כטיפשי ע"י מישהו. אתה כותב "כל חוק מגביל , אבל לא כל חוק מגביל את האופנוענים". מה שמחזיר אותנו לחוק הקסדה לרוכבי אופניים, שלא מגביל את האופנוענים ולא קשור אליהם, או אם אצטט את אהוד (לצערי הרב, האמן לי) "מה שכתבת כרגע (קסדות לאופניים) ממש לא קשור ל..."
 
למעלה