sleeper1111
New member
בחירת תאריך לנישואין
יש לנו אפשרות להתחתן בתאריכים... 13.9.2010 (סכום נומרולוגי 7) או 16.9.2010 (סכום נומרולוגי 1) או 20.9.2010 (סכום...5) איזה מבין התאריכים הנ"ל הוא טוב יותר ? הבנתי ש7 זה קשה וגם ה4 של הסכום של 13. ובתאריך של 16...יש גם 7 בסכום של 16 למרות ה1. ה20 ? אגב, התאריכים שלי (לידה) זה 11.11.1981 ואישתי לעתיד 9.2.1976 אם אפשר לפרט איך הגעתם לפירושים..נניח לפי איזה מספר הלכתם...(אני פשוט מבין טיפה בנומרולוגיה)
יש לנו אפשרות להתחתן בתאריכים... 13.9.2010 (סכום נומרולוגי 7) או 16.9.2010 (סכום נומרולוגי 1) או 20.9.2010 (סכום...5) איזה מבין התאריכים הנ"ל הוא טוב יותר ? הבנתי ש7 זה קשה וגם ה4 של הסכום של 13. ובתאריך של 16...יש גם 7 בסכום של 16 למרות ה1. ה20 ? אגב, התאריכים שלי (לידה) זה 11.11.1981 ואישתי לעתיד 9.2.1976 אם אפשר לפרט איך הגעתם לפירושים..נניח לפי איזה מספר הלכתם...(אני פשוט מבין טיפה בנומרולוגיה)