בחירת צימר

TRANSFER

New member
בחירת צימר

שלום לכולם, לא הייתי אף פעם בצימר ואני מעוניין לנסת לראשונה (כולל בת זוג), אני יכול לבחור צימר מהרשימה הבאה, מכיוון שאין לי שמץ של מושג אבקש את עזרתכם בבחירה של צימר הכי איכותי. (עדיף שיהיה דירוג של כמה שיותר למרות המגוון הענק שמוצג כאן)... תודה מראש. ספא בחצר -כפר תבור בקתות עץ וינר - יסוד במעלה דבש בגולן- בקתות עם בריכה מחוממת - מעלה גמלא נווה קייט - מושבה מגדל אחוזת זאבי - מושב אמנון ענבר בהר - נווה אטי"ב אצל ריטה - כרם בן זימרה בית בכרם - כרם בן זימרה בקתות עץ מעל העננים - בית גאן אחוזת כספי - מושב בצת מלון גלרי - חיפה בית קטן ברחביה - ירושלים מלון הרמוני - ירושלים בוסתן בכפר - ספסופה ארוח בדליה - דלית אל כרמל בית שלום - מטולה וילה ויטראז' - גליל עליון/מושב בית הלל הכפר התאילנדי- תאי ווילג' - גליל עליון/מושב שדה נחמיה נופי גונן - גליל עליון/קיבוץ גונן אילת מול חרמון - מצוק עורבים וילה במצוק - מצוק עורבים אחוזת הורדים - קרית שמונה בקתת הכוכבים - קריית שמונה פינה על הנוף - ראש פינה בקתה בנוף - ראש פינה פסגת ההר - ראש פינה חוות ורד הגליל - גליל עליון בית הארז - גליל עליון/כורזים רומנטיכאן - גליל עליון/כורזים בקצה הכינרת - גליל עליון/כורזים בריזה בכפר - סובב כנרת/מושב רמות דוגל-חוף גולן - סובב כנרת/מושב רמות אחוזת כינורות- טבריה סוויטות חלב ודבש - גליל תחתון/מושב כפר זיתים צימרים שביט - גליל תחתון/מושב ארבל ארבלית - גליל תחתון/מושב ארבל בית זורע -עמק הירדן/מנחמיה בר בכפר - גליל תחתון/מושב שרונה בקתות עץ בהר הארי - גליל עליון/בית ג'אן מלון אמירי הגליל - גליל עליון/מושב אמירים הבקתות של דליה - גליל עליון/מושב אמירים טבע בהר - גליל מערבי/מצפה הר חלוץ אחוזת ציפורי הגלילית- ספא וארוח 04-6464575 גליל תחתון/מושב ציפורי בקתות הורדים - גליל מערבי/מושב בצת מקום בצמרת - מושב זרעית טרופיקפלן - גליל מערבי/מושב בצת כפר הנופש אכזיב -גליל מערבי/חוף אכזיב נופי כזיב -גליל מערבי/מושב מנות אחוזת הנוף -גליל מערבי/מושב מנות אדם וחווה - גליל מערבי/מושב גרנות מרום הכרמל - כרמל/עוספיא אל מאנזול -כרמל/עוספיא קיבוץ עין חרוד (איחוד) - עמק יזרעאל/קיבוץ עין חרוד "על שפת הנחל" - עמק בית שאן/קיבוץ ניר דוד ספא אחוזת קלר - חיפה אגדת ים - מישור החוף/קיבוץ נחשולים זהר בדשא - כרמל/קיבוץ דליה אחוזת זמארין - זכרון יעקב מגע הים - קיבוץ מעיין צבי מלון בית מימון - זכרון יעקב ירוק בהר- מלון שורש -פרוזדור ירושלים/מושב שורש מלון SEA NET -תל אביב מלון מרקיור - תל אביב זוהר בדשא - נגב מערבי/מושב עין הבשור מגע הקסם - נגב מערבי/תלמי יוסף צימר לוטוס - נגב/ מושב אשלים הצימרים של שרגא - נגב/ מושב אשלים גן כרמים - קיבוץ כרמים בקתות נוף הצוק- כפר זיתים מלון קרלטון
 

s w e e t 19

New member
יש לי צימר פצצה..!

פנינה בגולן בחד נס...!!!מדהים מדהים מדהים...!! אני וחבר שלי היינו שם שבוע שעבר מקום משגע, נוף לכינרת בקתות מעץ ברמה גבוהה!! בעלי הבית מפנקים בלי סוף הרבה פינוקים ודברים טובים שווה לך לנסות..!! תחפש באתר צימר פנינה בגולן ותגיע.
 
למי יש סבלנות...

רימה ארוכה כזאת לא פלא שאתה מבולבל קודם כל אתה צריך להגדיר לעצמך את סגנון הנופש - היתרון בצימר על פני מלון זה הפרטיות אבל זה לא קיים בכל הצימרים - צריך לבדוק. כמו כן ההיצע שיש בצימר - גודל הג'קוזי - אם בכלל חשוב לך, מבנה הצימר, הנוף הפרטיות, ארוחת בוקר ואטרקציות. אחרי שתתן כיוון אולי אפשר יהיה לעזור לך....:)
 

TRANSFER

New member
קודם כל תודה. המבחר הרחב הוא לא בגלל הבלבול

אלא בגלל שאלו הצימרים שיש בזכאות במסגרת מסוימת.. המטרה- נופש זוגי רומנטי, עדיפות עם ג'קוזי.. וכמה שיותר מפנק ויוקרתי יותר טוב.
 
תארתי לעצמי דככה נקלעת למצב...

מה שאוכל עוד לייעץ לך מהיכרות עם חלק מהצימרים זה שני דברים: 1. יש כמה סוגי חדרים איזה חדר אתה מקבל במתחם - וזה חשוב כדי למנוע התאכזבות. 2. לקרוא תגובות בפורומים נוספים - לפחות על אחד מהמקומות שנתת נתקלתי כמה פעמים על אכזבה מהמקום. היות שזו פעם ראשונה שלך בצימר - מקווה שתהנ ולא תתאכזב כי היום צימרים הרבה צימרים נותנים יותר מבית מלון :)
 

אלון 512

New member
TRANSFER בחירת צימר

אמליץ לך על צימר מקסים אנשים מקסימים נוף מדהים גיקוזי גדול בתוך הצימר גקוזי ספא מחוץ לצימר lcd ענק בחדר dvd כל הצימר מלא בממתקים וופלים שוקולדים פירות העונה במגש ענק מקרר מלא מלא מכל טוב כולל מעדנים אין מקום להוסיף דברים נוספים במקרר עד כדי כך. וויסקי, מכונת אספרסו, וכמובן שפתאום יצלצלו אליך ויציעו לכם עוגה עם גלידה אלה הם גבי ועדה מהצימר "פיסת בר " (בשומרה ) ואין מצב שלא תחזור לשם שוב ממליץ מכל הלב לא לפספס ואשמח לקבל משוב.
 
אני מציעה שתנסה לצמצם איכשהו

יש כאן המון צימרים. שמעתי דברים טובים על וילה ויטראז' ועל בית שלום במטולה (זה למבוגרים לבד ואני מתכננת עליו בקרוב). מלון גלרי נראה מקסים באתר שלו אבל נראה לי יותר מתאים כבסיס ליציאה לטיולים באיזור חיפה הייתי במלון בית מיימון והוא ברמה טובה (ללא מעלית) אבל לא הייתי מגדירה אותו מפנק תנסה להגדיר מה אתה מחפש איזור מועדף, מה אתה מחפש בחדר (ג'קוזי בחדר או בחוץ, וכו'), סוג ארוחת הבוקר (בחדר, במזנון) וכו.... ואז אולי תקבל תשובות רציניות יותר כאן
 

lotemle

New member
לעשות חושבים ../images/Emo140.gif

תשמע, יש לך מבחר מדהים עם המון צימרים מדהימים ורומנטים...הבחירה לא קלה. אני מצטרפת לקריאות לפני-אתה צריך קודם כל להחליט מה חשוב לך בחופשה. בלינק תמצא רשימה של דברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שיוצאים לחופשה רומנטית ואולי אחר כך תכתוב לנו שוב עם המסקנות ונצליח לכוון אותך יותר כי באמת שיש ברשימה צימרים נהדרים...
 
לפי הרשימה יש לך שובר של שירוחן(חבר)

זה שובר שמשלם לבעל הצימר 300 ש"ח כולל ארוחת בוקר,תסיק את המסקנות
 

goo goo dolls

New member
זה ממש לא אומר

יש ברשימה של שירוחן צימרים מאוד איכותיים, מקומות שבוחרים לעבוד עם השובר, או שוברים אחרים דומים, לא בהכרח פחות טובים. השובר מיועד לאמצע השבוע ויש מקומות אפילו מאוד איכותיים שמעדיפים שאמצע השבוע שלהם יהיה מלא בעלות נמוכה יותר מאשר שיהיו בתפוסה נמוכה בעלות גבוהה. תחשוב על ההוצאות השוטפות-חדרנית, ארנונה, פירסום.... אל תעשו לבעלי העסקים את החשבון שלהם זה לא מוריד מאיכותם או רמתם!
 
נכון מאוד זה ממש לא אומר...

אבל שוב לשים לב איזה יחידה במתחם אתה מקבל - כדי למנוע התאכזבות. למשל בוילה ויטראז' עד כמה שידוע לי היחידות במתחם די דומות ואילו בבית שלום יש יחידות "מפוארות" ויש יחידות ללא ז'קוזי ופשוטות וכדומה...
 
מנסיון שלי - צימרים שעובדים עם שירוחן לא משהו

בדרך כלל צימרים שהם ברמה גבוהה לא עובדים עם שוברים כמו שירוחן , נופשונית וכו... הרי לא יכול להיות שצימרים שווים ימכרו את עצמם ב- 300 ש"ח ! אך מי שמשלם סכום כה נמוך בדרך כלל לא מצפה ליותר מזה כך שזה יכול להתאים למי שרוכש שוברים מסוג זה . אנחנו התאכזבנו בעבר מצימרים שאליהם הגענו עם השוברים .
 
נראה לי שיהיה נחמד

אם בכל זאת תעזרי לשואל ולפחות תצייני איפה לא כדאי לו להתארח (אפילו במסר פרטי). בכל זאת זאת האשפרות שיש לו - ולדעתי לפחות צימר או שניים יכולים להיות נחמדים:)
 
למעלה