בחירות בחירות בחירות

skopy

New member
בחירות בחירות בחירות

כל מי שמתמודד לתפקיד(לא משנה איזה)מוזמן לכתוב את המצע שלו כתגובה להודעה זו(מצעים בלבד)לא שאלות וכדומ´ מומלץ שכולם יהיו מוכנים עד מחר לשיחת צ´יאט שבה ישאלו שאלות
 

skopy

New member
רק מי שמתמודד ליו"ר וסיו"ר לכתוב

כתגובה מצע בהצלחה לכולם
 

skopy

New member
המצע של badios89

תפקיד היו"ר הוא תפקיד הדורש אחריות. הרבה שנים אני חבר במועצת התלמידים. עם הזמן רכשתי מיומנויות וידע לגבי הנהגת תלמידים והדרכתם לכיוונים שונים המחוצים לנו. כדי להיות יו"ר צריך להיות אדם שאיכפת לו והוא רוצה לשנות. אני חושב שאני אוכל לתפקד כיו"ר או כסיו"ר הכי טוב שיש. המועצה ברשותי תוכל להגיע לפעילות שיא. אני בטוח שאיזו מועצה שלא תקום תוכל לעשות את הטוב ביותר וביחד נביא לשינוי. נתפקד כמועצה ארצית נוספת (מקווה ליותר) לזו שיש היום. אז ביחד, אני ואתם נפעל לדרכים חדשות במועצה חדשה. בהתייעצות ושיתוף פעולה מלא עם מועצות התלמידים של בתי הספר שלנו נפעל לממש את פעולתינו. אז כשאתם הולכים להצביע תעשו את השיקול הנכון ותבחרו בי..... המצע של רן –badios89 ליו"ר או ס"יור
 

1661

New member
שלי

אז ליפני שאני מתחיל אני רק רוצה להגיד לכם שמש לא חשוב לי אם זה להיות היור או הסיור כל תפקיד מתקבל בברכה! אני הרשו לי לספר קצת על עצמי כי אני יודע שאתם לא כל כך מכירים אותי. שמי אבירם שמואל אני מרחובות ההיתי שנתיים דובר מועצת הנוער העירונית של רחובות. מיתוך זה חצי שנה ההית כל המזכירות שלך רחובות. היום אני לומד בכיתה יב´ תלמיד במגמות תקשורת ותאטרון יש לי חברה כבר שנתיים (שהכרתי אותה בסמינר שהיה בנורדיה בחנוכה מחוז מרכז של ליפני שנתיים) טוב עכשיו. אני מאמין שאנו יכולים להחליף את המועצה הארצית עם הפרוייקטים שאני נוצאי מיפה עקב זה שהמועצה הארצית לא מתפקדת אנו יכולים להיות "סגנים" של המועצה הערצית כי אחרי הכול אנו נקים פרוייקים ברמה ארצית!!! אם כל אחד יתן אצבע ולא יותר תהיה לנו יד (שזה אומר) שאנו חברי המועצת התלמידים בביתי הספר ובמועצות העירוניות והמחוזית או אולי גם בארצית אנחנו אלה שבאמת איכפת לנו כי הרי ברור ש90% מהמקרים מי שניבחר למועצות התלמידים ואולי עם לעירוניות הם אנשים רק במעמד חברתי שלא תמיד מתאימים ליצג בת בפר או ישוב אנחנו מנשים לעשות פה זה להקים מועצה של אנשים שבאמת רוצים לעשות ולשנות! אני בטוח שבשיתוף פעולה של כולנו אנחנו יכולים לעשות זאת! למה אני מצע את עצמי לתפקיד: כי אני בטוח שאחרי הווטק שלי בתוך המערכת (מכיתה ט) עד היום (כיתות ט,י) בכל תפקיד יא ממלה מקום המנחה של המועצה (אני הסגן שלה בעבודה אחרת והיא לא יכלה להיות כל הזמן ביגלל בעיה אישית) אני חושב שאני הוא הבנדם להוביל את המועצה הזאת למקומות חדשים! גם אם אני לא היה היור לי זה היה כבוד גדול היות סגן היור המועצה של אנשים שבאמת רוצים לשנות ולעשות!
 

eviv

New member
טוב אני יפתיע חלק אבל בכל זאת../images/Emo140.gif

אני החלטתי להתמודד על תפקיד היו"ר או הסיו"ר ההחלטה שלי נבעה מתוך זמן ארוך שחשבתי איזה תפקיד הכי מתאים לי ומתוך חשיבה ומשיקול דעת אני מציג את המועמדות שלי לתפקיד זה אני יסתה לתעמולת בחירות אסורה המצע שלי כתוב בקובץ וורד שמצורף
 

eviv

New member
אני יפתיע חלק מכם אבל...../images/Emo140.gif

אני החלטתי להתמודד על תפקיד היו"ר או הסיו"ר ההחלטה שלי נבעה מתוך זמן ארוך שחשבתי איזה תפקיד הכי מתאים לי ומתוך חשיבה ומשיקול דעת אני מציג את המועמדות שלי לתפקיד זה אני לא יסתה לתעמולת בחירות אסורה... המצע שלי כתוב בקובץ וורד שמצורף
 

tal65

New member
אני חייב להגיד לך

אני אישית מאוד התלהבתי מן המצע שלך ומן הנכונות שלך לתרום לקהילה. המצע מנוסח באופן יפה מאד ומעביר את הנתונים שמצע לתפקיד היו"ר/סיו"ר אמור להעביר. כל הכבוד
 

tal65

New member
אני בתור

שמי טל אלוביץ ואני מכהן במועצות תלמידים במשך כ 4 שנים ברציפות. עם הזמן בחברותי במועצות התלמידים ראיתי שמעתי והבנתי כיצד מנהלים הדברים במועצה. בנוסף לכך אני בעל כושר התבטאות רב וגם ניסוח ואני חושב שלשמש כדובר זהו תפקיד חשוב באותה המידה כמו יו"ר. הדובר בעצם דואג להעביר את כל המסרים לעולם הפתוח. לכן לתפקיד זה דרוש אדם רציני שיכול ורוצה להשקיע מזנו האישי למען הקהילה בארץ ובפורום בפרט. למרות שרובכם לא מכירים אותי זוהי הזדמנות מצוינת לתת לבן אדם חדש לבוא ולהראות את עצמו. הזדמנויות תמיד אפשר לתת!
 

shellydeez

New member
מעט באיחור אבל עדיף מאוחר מאשר לעול

ם לא... טוב אז שלום, שמי שלי אני בת 18 ומחכה לגיוס הממשמש ובא. בתחילה אפרט לכם מעט את עברי "המועצתי" כפי שאומרים: יו"ר הוועדה המשפטית של מועצת הנוער העירונית של רחובות יו"ר מועצת הנוער העירונית של רחובות יו"ר מועצת הנוער המחוזית של מחוז מרכז יו"ר הוועדה המשפטית של מועצת הנוער המחוזית מחוז מרכז יו"ר הוועדה המשפטית של מועצת התלמידים והנוער הארצית. ובכן אני חושבת שכפורום המייצג 15,000 אלף בני נוער החברים במועצות תלמידים החל מהבית-ספריות ועד מעלה ההיררכיה יש לנו כוח עצום. כוח שניתן להשפיע איתו מעל ומעבר. הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא ליצור את הביחד. כל עוד נעבוד כולנו ביחד למען הצלחת המטרה הדברים יעבוד ויזוזו! היושב ראש מתפקידו בראש ובראשונה הוא לא להיות דיקטטור אלא המתווך בין גורמים שונים. היו"ר הוא האימא והאבא האח והחבר של כל חברי הפורום... אני רואה את עצמי כבעלת היכולת להצליח בתפקיד זה. כאשר הייתי בכל אחד מן התפקידים נעשו דברים. זזו דברים והכי חשוב הכל נעשה בשיתוף פעולה מלא אחד של השני. אני לא אבטיח הבטחות שווא, אני רק יכולה להבטיח שאם תבחרו בי אשתדל לבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר. אשמח לענות על שאלות! שיהיה לכם יום טוב!
 
שלי שלי מבריזת הדרכות שכמוך!

שלי יודעךת מי זה חוץ מהעובדה ששלי היא סבתת של מחוז מרכז היא גם בן אדם מדהים שכל מה שהיא תיגע בוא יהוך לזהב ותמלא כל תפקיד על הצד הטוב ביותר.. אלא עם היא תהיה חוהל או יתנפח לה הלסת וכאלה :)
 
למעלה