מעט באיחור אבל עדיף מאוחר מאשר לעול
ם לא... טוב אז שלום, שמי שלי אני בת 18 ומחכה לגיוס הממשמש ובא. בתחילה אפרט לכם מעט את עברי "המועצתי" כפי שאומרים: יו"ר הוועדה המשפטית של מועצת הנוער העירונית של רחובות יו"ר מועצת הנוער העירונית של רחובות יו"ר מועצת הנוער המחוזית של מחוז מרכז יו"ר הוועדה המשפטית של מועצת הנוער המחוזית מחוז מרכז יו"ר הוועדה המשפטית של מועצת התלמידים והנוער הארצית. ובכן אני חושבת שכפורום המייצג 15,000 אלף בני נוער החברים במועצות תלמידים החל מהבית-ספריות ועד מעלה ההיררכיה יש לנו כוח עצום. כוח שניתן להשפיע איתו מעל ומעבר. הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא ליצור את הביחד. כל עוד נעבוד כולנו ביחד למען הצלחת המטרה הדברים יעבוד ויזוזו! היושב ראש מתפקידו בראש ובראשונה הוא לא להיות דיקטטור אלא המתווך בין גורמים שונים. היו"ר הוא האימא והאבא האח והחבר של כל חברי הפורום... אני רואה את עצמי כבעלת היכולת להצליח בתפקיד זה. כאשר הייתי בכל אחד מן התפקידים נעשו דברים. זזו דברים והכי חשוב הכל נעשה בשיתוף פעולה מלא אחד של השני. אני לא אבטיח הבטחות שווא, אני רק יכולה להבטיח שאם תבחרו בי אשתדל לבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר. אשמח לענות על שאלות! שיהיה לכם יום טוב!