בחיפה החלו להחליף את שלטי התחנות

מצב
הנושא נעול.

seffic

New member
בחיפה החלו להחליף את שלטי התחנות

בחיפה החלו להחליף את שלטי התחנות
לשלטים החדשים בהם רשומים הקווים החדשים של מרכזית חוף הכרמל. הבעייה היא שהורידו את כל השלטים הישנים, ומספרי קווים הפעילים כיום וצפויים להתבטל, לא מופיעים שם. זה יוצר בלאגן מיותר. בכלל, השילוט החדש, נראה לי לא הכי יעיל. כאשר יהיה צורך לשנות ולעדכן את השלטים, יצטרכו להוריד את כל השלט או לשים מדבקה עליו. השלטים של דן הם הטובים ביותר. לכל קו יש לוחית, וניתן להחליף ולעדכן בקלות.
 
שלטי תחנות אוטובוס בחיפה

בחיפה החלו להחליף את שלטי התחנות
לשלטים החדשים בהם רשומים הקווים החדשים של מרכזית חוף הכרמל. הבעייה היא שהורידו את כל השלטים הישנים, ומספרי קווים הפעילים כיום וצפויים להתבטל, לא מופיעים שם. זה יוצר בלאגן מיותר. בכלל, השילוט החדש, נראה לי לא הכי יעיל. כאשר יהיה צורך לשנות ולעדכן את השלטים, יצטרכו להוריד את כל השלט או לשים מדבקה עליו. השלטים של דן הם הטובים ביותר. לכל קו יש לוחית, וניתן להחליף ולעדכן בקלות.
שלטי תחנות אוטובוס בחיפה
החלפת שלטי תחנות האוטובוס בחיפה כבר מתקדמת מאוד, ובהערכה גסה, נראה לי שכבר הגיעו לפחות לשני-שליש מהתחנות, ואולי אפילו הרבה יותר. כמובן שישנו בלבול זמני כאשר השלטים המוצגים מתייחסים לקווים שלא קיימים עדיין או שמסלוליהם יישתנו, אבל לדעתי עדיף שהבלבול הזה יהיה בשבועות הבודדים שלפני פתיחת התחנה החדשה מאשר בחודשים או השנים שאחרי כן. קשה לי לחשוב על 'פתרון מושלם' של החלפת כל השלטים בלילה אחד, למעט שילוט אלקטרוני. אני בהחלט מסכים עם דעתך שהשילוט החדש לא יעיל בטווח הארוך - כמו שאני מכיר את 'אגד' בחיפה ובשאר הארץ, די מהר השלטים האלו יהפכו להיות לא מעודכנים, מבולגנים, מאולתרים ומקולפים. הסימן הראשון לכך טבוע באופן הכנתם - אין כל הכנה לשינויים בעתיד. ואם אנחנו כבר מדברים על תחנות האוטובוסים בחיפה: פתיחת המרכזית החדשה כבר הביאה לשיפור גורף בכולן בכך שסוף-סוף יש בכולם שילוט מסודר, בולט ואחיד (למרות כל ההסתייגויות שלי לגבי היעילות שלו). אבל השיפור הגורף הזה הוא קצה הקרחון של מה שצריך עוד לשפר - ברבות מהתחנות, גם כאלו ברחובות עמוסים אין קורת גג להגנה ממזג האוויר - לפעמים אין אפילו ספסל להמתין עליו עד שהאוטובוס יגיע (אם הוא בכלל יגיע. הרי אין בתחנות שום נתון על מתי האוטובוסים שעוברים בהן פעילים. נסו לחכות לקו 141 בכיוון האוניברסיטה בשעות אחר הצהריים - רוב הסיכויים הם שתחכו עד למחרת בבוקר. אני כמובן לא מדבר על מותרות ברורות כמו פח אשפה במרחק הליכה סבירה, נגישות לנכים או תחזוקה שוטפת, והס מלהזכיר כרטוס משולב, כרטיסים חופשיים לתקופות מוגבלות (יום/שבוע) או לוחות זמנים שאפשר להשיג בלי להגיע לתחנה המרכזית.
 

איליה.

New member
אני מסכים עם הכל חוץ מדבר אחד.

שלטי תחנות אוטובוס בחיפה
החלפת שלטי תחנות האוטובוס בחיפה כבר מתקדמת מאוד, ובהערכה גסה, נראה לי שכבר הגיעו לפחות לשני-שליש מהתחנות, ואולי אפילו הרבה יותר. כמובן שישנו בלבול זמני כאשר השלטים המוצגים מתייחסים לקווים שלא קיימים עדיין או שמסלוליהם יישתנו, אבל לדעתי עדיף שהבלבול הזה יהיה בשבועות הבודדים שלפני פתיחת התחנה החדשה מאשר בחודשים או השנים שאחרי כן. קשה לי לחשוב על 'פתרון מושלם' של החלפת כל השלטים בלילה אחד, למעט שילוט אלקטרוני. אני בהחלט מסכים עם דעתך שהשילוט החדש לא יעיל בטווח הארוך - כמו שאני מכיר את 'אגד' בחיפה ובשאר הארץ, די מהר השלטים האלו יהפכו להיות לא מעודכנים, מבולגנים, מאולתרים ומקולפים. הסימן הראשון לכך טבוע באופן הכנתם - אין כל הכנה לשינויים בעתיד. ואם אנחנו כבר מדברים על תחנות האוטובוסים בחיפה: פתיחת המרכזית החדשה כבר הביאה לשיפור גורף בכולן בכך שסוף-סוף יש בכולם שילוט מסודר, בולט ואחיד (למרות כל ההסתייגויות שלי לגבי היעילות שלו). אבל השיפור הגורף הזה הוא קצה הקרחון של מה שצריך עוד לשפר - ברבות מהתחנות, גם כאלו ברחובות עמוסים אין קורת גג להגנה ממזג האוויר - לפעמים אין אפילו ספסל להמתין עליו עד שהאוטובוס יגיע (אם הוא בכלל יגיע. הרי אין בתחנות שום נתון על מתי האוטובוסים שעוברים בהן פעילים. נסו לחכות לקו 141 בכיוון האוניברסיטה בשעות אחר הצהריים - רוב הסיכויים הם שתחכו עד למחרת בבוקר. אני כמובן לא מדבר על מותרות ברורות כמו פח אשפה במרחק הליכה סבירה, נגישות לנכים או תחזוקה שוטפת, והס מלהזכיר כרטוס משולב, כרטיסים חופשיים לתקופות מוגבלות (יום/שבוע) או לוחות זמנים שאפשר להשיג בלי להגיע לתחנה המרכזית.
אני מסכים עם הכל חוץ מדבר אחד.
תוך שבועיים החליפו בחיפה כמחצית משלטי התחנות. במקום לעשות את זה חודש לפני פתיחת מרכזית חוף הכרמל, יכלו לעשות את זה שבוע לפני הפתיחה. אני מסכים לחלוטין עם מה שאמרת לגבי חוסר ההתאמה של תחנות לשינויים. הרי בחלק גדול מהתחנות אין בכלל מקום ריק להכניס קווים עתידיים. זה אומר שאם יתווספו קווים, מספריהם יודפסו ליד קו אחר (במקום שאינו מתאים). הרי למה שאגד ישקיעו ויתקינו שלט נפרד בשביל הקו החדש? הם אף פעם לא עושים את זה.
 

traiNir

New member
האם מרכזית חוף הכרמל נפתחה כבר?

אני מסכים עם הכל חוץ מדבר אחד.
תוך שבועיים החליפו בחיפה כמחצית משלטי התחנות. במקום לעשות את זה חודש לפני פתיחת מרכזית חוף הכרמל, יכלו לעשות את זה שבוע לפני הפתיחה. אני מסכים לחלוטין עם מה שאמרת לגבי חוסר ההתאמה של תחנות לשינויים. הרי בחלק גדול מהתחנות אין בכלל מקום ריק להכניס קווים עתידיים. זה אומר שאם יתווספו קווים, מספריהם יודפסו ליד קו אחר (במקום שאינו מתאים). הרי למה שאגד ישקיעו ויתקינו שלט נפרד בשביל הקו החדש? הם אף פעם לא עושים את זה.
האם מרכזית חוף הכרמל נפתחה כבר?
 

ליילנד

New member
ביום הבחירות לרשויות../images/Emo35.gif מוזר

פתיחת מרכזית חוף הכרמל
לפי השלט שהופיע בימים האחרונים מול תחנת הרכבת, התחנה תיפתח ב-28 באוקטובר.
ביום הבחירות לרשויות
מוזר
 

איליה.

New member
אם בחיפה היו בחירות, היו פותחים את

אה נכון, שכחתי
אם בחיפה היו בחירות, היו פותחים את
התחנה יום אחרי.
כי ביום פתיחת התחנה בוודאי יהיה הרבה בלבול והרבה אנשים מתוסכלים, כמו שהיה בתקופה הראשונה של מרכזית המפרץ כשאנשים אמרו שמעכשיו הם נוסעים רק במוניות.
 

TDR

New member
הרכבת שילוט חדש לתחנות בחיפה

בחיפה החלו להחליף את שלטי התחנות
לשלטים החדשים בהם רשומים הקווים החדשים של מרכזית חוף הכרמל. הבעייה היא שהורידו את כל השלטים הישנים, ומספרי קווים הפעילים כיום וצפויים להתבטל, לא מופיעים שם. זה יוצר בלאגן מיותר. בכלל, השילוט החדש, נראה לי לא הכי יעיל. כאשר יהיה צורך לשנות ולעדכן את השלטים, יצטרכו להוריד את כל השלט או לשים מדבקה עליו. השלטים של דן הם הטובים ביותר. לכל קו יש לוחית, וניתן להחליף ולעדכן בקלות.
הרכבת שילוט חדש לתחנות בחיפה
החל בתאריך 1.9.03 ואמור היה להמשך 6 שבועות. בשבוע הראשון הוחלפו שלטים בכביש 4 עד עתלית כולל השילוט בעתלית. החל מ7.9.03 הוחל בהחלפת 640 שלטים בתוך חיפה ע"י חברת "בטיחות בתנועה" המתמחה בשילוט ותימרור דרך ובמימון משרד התחבורה שכן תחנת אוטובוס הינה תמרור לכל דבר וענין וחובה על הרשות המקומית לדאוג לתקינותו. אגד מספקת ליצרן את המידע באשר לתוכן השילוט ולדעתי מדובר בעבודה מקצועית ויפה מאוד. בעידן התחרות בתח"צ אין הצדקה כי חברה תשקיע בתשתית שכן מחר יכול משה"ת להעביר את רשיון הקו לחברה אחרת ולכן הדברים מתגלגלים לרשות המקומית שבפועל אינה מתחזקת כראוי את התחנות והנפגע העיקרי הוא ציבור הנוסעים שלא מבין תמיד את הסיבה ומגלגל כל דבר על המפעיל. החל מיום שישיהקרוב 17.10.03 יחל מסע הפירסום והשיווק של התחנה החדשה ואז ידידי יגמרו גם סימני השאלה ואי הודאות בכל הקשור לקווים ומסלולם מאחר ולאחרונה התקיים בפורום ויכוח בנושא לילנדים בחרתי להוסיף בתמונה אמירה משלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

איליה.

New member
אין סימני שאלה, הנה מפת הקווים.

הרכבת שילוט חדש לתחנות בחיפה
החל בתאריך 1.9.03 ואמור היה להמשך 6 שבועות. בשבוע הראשון הוחלפו שלטים בכביש 4 עד עתלית כולל השילוט בעתלית. החל מ7.9.03 הוחל בהחלפת 640 שלטים בתוך חיפה ע"י חברת "בטיחות בתנועה" המתמחה בשילוט ותימרור דרך ובמימון משרד התחבורה שכן תחנת אוטובוס הינה תמרור לכל דבר וענין וחובה על הרשות המקומית לדאוג לתקינותו. אגד מספקת ליצרן את המידע באשר לתוכן השילוט ולדעתי מדובר בעבודה מקצועית ויפה מאוד. בעידן התחרות בתח"צ אין הצדקה כי חברה תשקיע בתשתית שכן מחר יכול משה"ת להעביר את רשיון הקו לחברה אחרת ולכן הדברים מתגלגלים לרשות המקומית שבפועל אינה מתחזקת כראוי את התחנות והנפגע העיקרי הוא ציבור הנוסעים שלא מבין תמיד את הסיבה ומגלגל כל דבר על המפעיל. החל מיום שישיהקרוב 17.10.03 יחל מסע הפירסום והשיווק של התחנה החדשה ואז ידידי יגמרו גם סימני השאלה ואי הודאות בכל הקשור לקווים ומסלולם מאחר ולאחרונה התקיים בפורום ויכוח בנושא לילנדים בחרתי להוסיף בתמונה אמירה משלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין סימני שאלה, הנה מפת הקווים.
כל הקווים ממרכזית חוף הכרמל.
 

TDR

New member
אין קו ישיר לרח' פל-ים ממרכזית חוף

וגם הקו שעובר דרך קרית הממשלה/
ככר פריז.
אין קו ישיר לרח' פל-ים ממרכזית חוף
הכרמל, הדרך היחידה היא בקו 114 העוצר בשיבת ציון ולוקח זמן נסיעה רב יחסית, לכן עדיף לנסוע בקו 103 ולרדת ברח' העצמאות. אגב לידיעה זהו הקו היחיד בארץ שכל מסלול הנסיעה שלו עובר בנת"צ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה