בחינות ישנות

בחינות ישנות

עם המעבר לסריקת מחברות הבחינה, יש לסטודנט רק שלושה חודשים להוריד את הבחינה או לצפות בה בחדר המיועד בבניין המנהלה בהר הצופים או בחדרים המקבילים בקמפוסים האחרים. מעניין אם שומרים את העותק הקשה המקורי לזמן רב יותר ומתי גורסים... עם המעבר לשרת החדש של האגודה, חלק נכבד מהמבחנים מהשנים האחרונות אבד, כמו כן, גם סיכומים...
 

PIonit

New member
גם בשיטה קודמת היה זמן קצוב

אם אדם לא יכול להשקיע דקה ורבע ו5 שקלים להוריד בחינה שלו, אז כנראה שזה פשוט לא חשוב לו ואין שום סיבה לא לגרוס את זה.
 
חמישה שקלים לכל בחינה...

מעניין מה קורה בשאר העולם... אם הם כל כך קמצנים לגבי עלות הסריקה, שיביאו את הבחינה לכמה שעות, אסרוק אותה בעצמי ואחזיר... יש קורסים שחוזרים על המתכונת שנה לאחר שנה, יש קורסים שמשתנים ויש קורסים שלא מעבירים אותם יותר וקורסים חדשים... בספריית המתמטיקה יש מדף עם כל הבחינות... למה אין את זה בשאר החוגים?
 

PIonit

New member
בשאר העולם משלמים 40,000$ דולר

לפחות, לשנת לימוד במוסדות מכובדים, ולא פותחים את הפה על זה...! מי שמתקמצן על עלות הסריקה של 5 ש"ח זה לא האונ' אלא התלמיד. מבחינתי 5 ש"ח לא משתווה לנסיעה באוטובוס/ברכב+ להפסיד זמן כי צריך היה לבוא במיוחד לשעות שאפשר לראות/לקחת מחברות, כשזה לעתים באמצע יום עבודה ואז גם מפסידים שכר עבודה.. גם ככה שומרים את זה פשוט במייל או על המחשב וזה לא תופס מקום בחדר.. לא רואה שום חסרון השיטה החדשה. באוניברסיטת ת"א אגב זה כבר שנים ככה (לא יודעת כמה, אבל בטוח מלפני העברית זה רק התחיל שנה שעברה) לתת לתלמידים לסרוק לבד? א. מה אנחנו בארומה? לא בכל דבר יש שירות עצמי. ב. זה יהיה פתח למניפלוציות והוספות ותיקונים על מבחנים מה שלא יאפשר לערער. ולגבי שאר ההערות למען האמת אני לא מבינה מה אתה רוצה.
 
לא ממה ששמעתי...

כמובן יש משפחות עשירות... ואם אחד צפוי להרוויח 200,000$ לפחות בשנה לכל חייו, הוא יכול לוותר על 40,000$ לשלוש שנים תמורת לימודים נאותים... אבל חלק נכבד מהסטודנטים מקבלים מלגות הצטיינות... טוב, אין לי נתונים מדוייקים האם זה חלק נכבד... אבל ככה שמעתי מחברים אמריקנים. כמובן לא כולם נכנסים בשערי האונ'... אישית, לא ממש מזיז לי העניין של חמישה ש"ח לבחינה... כמובן שאם אפשר לא לשלם, אני מעדיף... האמת, את הבחינות של מתמטיקה קיבלתי באופן חופשי... זה היה בשנת הלימודים של 2008 בעברית. א. לא ארומה, אבל לא ממש ביג דיל... ב. בדיוק, לאחר שהבחינה נלקחת לצילום, אי אפשר לערער... גם ככה זה עבור מועד ב'/ חזרה על הקורס / בשביל סטודנטים אחרים. למשל ההערה האחרונה, לא היית מעדיפה שעבור קורס שלא השתנה, יהיו לך את כל הבחינות משנים שעברו בצורה מסודרת?
 
למעלה