באזור חיפה, ניתן לטעון את הרב-קו ב"סובב חיפה" יומי, שמאפשר נסיעה חופשית לאורך היום בכל האזור שנמצא בגזרה זו.
לעומת זאת, ניתן גם להשתמש ברב קו לנסיעה "מזדמנת" שמהווה גם חלק מ"נסיעת המשך".
אז ככה:
הצטרכתי לנסוע מטירת הכרמל לטבעון.
עליתי על קו 111, ובקשתי לחייב על נסיעת המשך לטבעון.
ירדתי בתל חנן, וחיכיתי לאוטובוס שמגיע לטבעון.
הגיע קו 301.
הנהג חייב אותי במחיר הנסיעה, וטען שחברת האוטובוסים שבה הוא פועל, אינה "מכירה" בנסיעת המשך שכזו.
כשירדתי בצומת טבעון, המתנתי לקו שמגיע למרכז טבעון. איכשהו, יצא שפספסתי את הקווים הפנימיים, ולבסוף הגיע קו 75.
גם הוא חייב אותי בנסיעה עד מרכז טבעון, אבל מאד יתכן, שעד שהוא הגיע לתחנה, חלפו כבר ה-90 הדקות שתוקף החיוב איפשר.
אז כעת יש לי 3 שאלות, ואולי בעצם 4.
1. איך זה שקווים מסוימים כן מכבדים את "נסיעת ההמשך" ואחרים לא?
2. אילו הייתי ממתין בנשר עד שיגיע קו 75, האם בקו זה כן הייתה מכובדת נסיעת ההמשך שעליה שילמתי?
3. מה קורה כשאדם רוכש את "סובב חיפה" על בסיס יומי? האם גם אז חברות שונות כן ולא מכירות בחיוב זה?
4. ולמה?
למשיבים תודה!
לעומת זאת, ניתן גם להשתמש ברב קו לנסיעה "מזדמנת" שמהווה גם חלק מ"נסיעת המשך".
אז ככה:
הצטרכתי לנסוע מטירת הכרמל לטבעון.
עליתי על קו 111, ובקשתי לחייב על נסיעת המשך לטבעון.
ירדתי בתל חנן, וחיכיתי לאוטובוס שמגיע לטבעון.
הגיע קו 301.
הנהג חייב אותי במחיר הנסיעה, וטען שחברת האוטובוסים שבה הוא פועל, אינה "מכירה" בנסיעת המשך שכזו.
כשירדתי בצומת טבעון, המתנתי לקו שמגיע למרכז טבעון. איכשהו, יצא שפספסתי את הקווים הפנימיים, ולבסוף הגיע קו 75.
גם הוא חייב אותי בנסיעה עד מרכז טבעון, אבל מאד יתכן, שעד שהוא הגיע לתחנה, חלפו כבר ה-90 הדקות שתוקף החיוב איפשר.
אז כעת יש לי 3 שאלות, ואולי בעצם 4.
1. איך זה שקווים מסוימים כן מכבדים את "נסיעת ההמשך" ואחרים לא?
2. אילו הייתי ממתין בנשר עד שיגיע קו 75, האם בקו זה כן הייתה מכובדת נסיעת ההמשך שעליה שילמתי?
3. מה קורה כשאדם רוכש את "סובב חיפה" על בסיס יומי? האם גם אז חברות שונות כן ולא מכירות בחיוב זה?
4. ולמה?
למשיבים תודה!