בחזרה לרכבות

מצב
הנושא נעול.

mish c

New member
בחזרה לרכבות

בחזרה לרכבות
לאחרונה הפורום עוסק הרבה באוטובוסים ומעט ברכבות ואני בתור חובב רכבות מאוד מאוכזב יחד עם זאת אני משלים שהפורום עוסק בתחבורה ציבורית בכלל ולא רק ברכבת. לכן החלטתי לעלות מספר תמונות (לא יותר מדי - כי אני יודע שאסור הרבה) שתי תמונות ראשונות של לוח זמנים של 1995 עם התייחסות לקו לי"ם שהיה פעיל אז ותמונה נוספת של מודעת דרושים מעניינת שמצאתי בעיתון דרושים.
 

mish c

New member
המשך

בחזרה לרכבות
לאחרונה הפורום עוסק הרבה באוטובוסים ומעט ברכבות ואני בתור חובב רכבות מאוד מאוכזב יחד עם זאת אני משלים שהפורום עוסק בתחבורה ציבורית בכלל ולא רק ברכבת. לכן החלטתי לעלות מספר תמונות (לא יותר מדי - כי אני יודע שאסור הרבה) שתי תמונות ראשונות של לוח זמנים של 1995 עם התייחסות לקו לי"ם שהיה פעיל אז ותמונה נוספת של מודעת דרושים מעניינת שמצאתי בעיתון דרושים.
המשך
 

suprman1

New member
הגיע הזמן../images/Emo45.gif

הגיע הזמן

תנועת הרכבות בפורום בהחלט הידלדלה בזמן האחרון
 

suprman1

New member
צודק בהחלט

אולי הגיע הזמן לשדרג את המסילה?
צודק בהחלט
עכשיו יש לנו מנהל שותף שהוא חובב רכבות, אני מקווה שהוא ידע לנצל את המומנטום. לא שיש לי טענות לאורן, אורן עושה עבודה טובה, אבל אני חושב שזה טוב שהמנהל שותף שנבחר הוא דווקא חובב רכבות ולא מישהו שחובב אוטובסים בלבד, אולי זה יאזן את הפורום. אין בדברי אלו מטרה לפגוע באף אחד, אז נא לא להיעלב
 

oren*

New member
../images/Emo6.gif אבל אין לי העדפה לאוטובוסים על

צודק בהחלט
עכשיו יש לנו מנהל שותף שהוא חובב רכבות, אני מקווה שהוא ידע לנצל את המומנטום. לא שיש לי טענות לאורן, אורן עושה עבודה טובה, אבל אני חושב שזה טוב שהמנהל שותף שנבחר הוא דווקא חובב רכבות ולא מישהו שחובב אוטובסים בלבד, אולי זה יאזן את הפורום. אין בדברי אלו מטרה לפגוע באף אחד, אז נא לא להיעלב
אבל אין לי העדפה לאוטובוסים על
פני רכבות, מטוסים, אניות או מוניות. פתחתי את הפורום הזה מתוך אהבה לרכבות תחתיות (על זה בכלל לא כותבים כאן)
אני אוהב את כל סוגי התחבורה הציבורית.
 

suprman1

New member
כמו שכתבתי

אבל אין לי העדפה לאוטובוסים על
פני רכבות, מטוסים, אניות או מוניות. פתחתי את הפורום הזה מתוך אהבה לרכבות תחתיות (על זה בכלל לא כותבים כאן)
אני אוהב את כל סוגי התחבורה הציבורית.
כמו שכתבתי
דברי לא היו אישיים כלפייך או נגדך, חס וחלילה, לדעתי אתה עושה עבודה מצויינת אבל בגדול אתה די אובייקטיבי ופחות יוזם. למה שלא תפתח שרשורים של רכבות תחתיות??? אם זה מה שמעניין אותך(ועוד רבים אחרים). איליה נתפס(על ידי בכל אופן, וגם לפי מה שכתוב בכרטיס האישי שלו)כחובב רכבות, לכן כולי תקווה שהוא יתן קצת קונטרה לשרשורי האוטובסים הארוכים שנפתחים בזמן האחרון. ושוב זכותו של כל אדם לפתוח שרשור כרצונו תוך התמקדות במה שמעניין אותו ואני לא מקטר על כך, רק יש לי מעין תחושה שחובבי הרכבות קצת נרדמו לכן אני מנסה להעירם מחדש
 

raminec

New member
הפסקת הפעילות בקו לירושלים

הפסקת הפעילות בקו לירושלים
הפעילות בקו הפוסקה מכיוון שהקו הוזנח במשך שנים, התחזוקה שלו הייתה גרועה. ולקראת סוף הפעילות שלו החלו לקרות בו שימוטים של הקרונות, פשוט מדי פעם היו שומעים בחדשות על עוד קרון נוסעים שירד מן הפסים בקו לירושלים. מכיוון שלא היה תקציב לשדרג אז את הקו הוא פשוט נסגר שנת 1998. שימוט - ירידה של הקרון מן הפסים. Raminec
 

singera

New member
בקשר לסימון שלהם על הIC

איזה מצחיק.. היה מצויין בלוח הזמנים
איזה רכבת היא IC3 ואיזה לא.. מעניין אם הרכבת באמת עמדה בהבטחות שלה, ותמיד שלחה IC3 שהיה כתוב..
בקשר לסימון שלהם על הIC
למה לא ממשיכים את זה היום גם?? ברור שיש תקלות אבל זה זניח
 
../images/Emo178.gif לכווץ!

בקשר לסימון שלהם על הIC
למה לא ממשיכים את זה היום גם?? ברור שיש תקלות אבל זה זניח
לכווץ!
הגודל (רזולציה של התמונות) ענקי, ולא ניתן לראות את המסמכים היפים על כל המסך. שים לב לטאלגליין שכתב ארז_S בנוגע לכווץ.
 

mish c

New member
שאלה

לכווץ!
הגודל (רזולציה של התמונות) ענקי, ולא ניתן לראות את המסמכים היפים על כל המסך. שים לב לטאלגליין שכתב ארז_S בנוגע לכווץ.
שאלה
איך מקטינים את הרזולוציה ? יש לי סורק רק חודש ואני לא יודע תודה
 

איליה.

New member
לי יש כזה פחות מרופט ../images/Emo13.gif

בחזרה לרכבות
לאחרונה הפורום עוסק הרבה באוטובוסים ומעט ברכבות ואני בתור חובב רכבות מאוד מאוכזב יחד עם זאת אני משלים שהפורום עוסק בתחבורה ציבורית בכלל ולא רק ברכבת. לכן החלטתי לעלות מספר תמונות (לא יותר מדי - כי אני יודע שאסור הרבה) שתי תמונות ראשונות של לוח זמנים של 1995 עם התייחסות לקו לי"ם שהיה פעיל אז ותמונה נוספת של מודעת דרושים מעניינת שמצאתי בעיתון דרושים.
לי יש כזה פחות מרופט

אבל אין לי סורק.
חבל שלא מציינים היום מתי מופעלת רכבת מכל סוג. למשל, אם אני מראה למישהו את רכבת ישראל ע"י נסיעה מחיפה לתל אביב, הייתי מעדיף לדעת מראש שנעלה על רכבת קומתיים ולא ניסע למשל ברכבת האפורה.
 

ליילנד

New member
הרכבת האפורה ../images/Emo31.gif

לי יש כזה פחות מרופט

אבל אין לי סורק.
חבל שלא מציינים היום מתי מופעלת רכבת מכל סוג. למשל, אם אני מראה למישהו את רכבת ישראל ע"י נסיעה מחיפה לתל אביב, הייתי מעדיף לדעת מראש שנעלה על רכבת קומתיים ולא ניסע למשל ברכבת האפורה.
הרכבת האפורה

ממש מזעזעת, האם היא עוד על הפסים? נסעתי בה לפני 3 שנים והיא איומה, לא נעימה סידור הכסאות בה מוזר, ועל המראה שלה אני לא רוצה לדבר, זה עושה לי רע. די מספיק
, שתפנה את הדרך לרכבות מוצלחות יותר.
 

mister K

New member
רכבת ה"אל חלד" הצרפתית

הרכבת האפורה

ממש מזעזעת, האם היא עוד על הפסים? נסעתי בה לפני 3 שנים והיא איומה, לא נעימה סידור הכסאות בה מוזר, ועל המראה שלה אני לא רוצה לדבר, זה עושה לי רע. די מספיק
, שתפנה את הדרך לרכבות מוצלחות יותר.
רכבת ה"אל חלד" הצרפתית
נסעה שלשום, יום רביעי, מתל אביב לחיפה (ת"א הגנה 18:33 - חיפה מרכז 19:49) כשבראשה קטר 752. כשחיכיתי שלשום בתחנת ת"א השלום וראיתי אותה מגיעה, אמרתי תודה שאני לא צריך להגיע לחיפה אלא למוצקין. לעומתה, הרכבת שבה נסעתי (באר שבע מרכז 17:44 - נהריה 20:27) הייתה מורכבת מארבעה מערכי IC3 (מספריהם לפי הסדר שבו חוברו: 37, 2, 14 ו-15) ודפקה איחור רציני. במקום לצאת מתל אביב השלום ב-18:58, היא הגיעה רק ב-19:11 ויצאה דקה לאחר מכן. רכבת פרברית (רחובות 17:40 - בנימינה 18:51) שהייתה אמורה להגיע אחריה, עקפה אותה והגיעה לפניה לתחנת השלום. לאחר מכן עקפה הרכבת שלי לנהריה את הרכבת לבנימינה שהורכבה כמובן ממערך קומותיים, בתחנה תפעולית בצד הדרך (לא זוכר איזו, נדמה לי שכפר ויתקין), והגיעה לבסוף לקרית מוצקין ב-20:19, 11 דקות איחור לעומת 14 דקות איחור ביציאה מת"א השלום. נראה שהקטריסט "נתן גז".
 

suprman1

New member
אתה תמיד יכול ליסוע מחיפה

לי יש כזה פחות מרופט

אבל אין לי סורק.
חבל שלא מציינים היום מתי מופעלת רכבת מכל סוג. למשל, אם אני מראה למישהו את רכבת ישראל ע"י נסיעה מחיפה לתל אביב, הייתי מעדיף לדעת מראש שנעלה על רכבת קומתיים ולא ניסע למשל ברכבת האפורה.
אתה תמיד יכול ליסוע מחיפה
לת"א, ולהחליף רכבות בבנימינה. מאחר ומבנימינה הקווים הם פרבריים אז רוב הסיכויים שתיסע לת"א בקומותיים. רכבת מודו בדרך כלל עושה קווים בין ערוניים בין חיפה לתל אביב, כך שבמקרה הכי גרוע תיסע מחיפה לבנימינה במודו(אולי גם באפורה) ומשם תמשיך בקומותיים
 

איליה.

New member
זה מה שאני עושה תמיד כשיש לי זמן../images/Emo13.gif

אתה תמיד יכול ליסוע מחיפה
לת"א, ולהחליף רכבות בבנימינה. מאחר ומבנימינה הקווים הם פרבריים אז רוב הסיכויים שתיסע לת"א בקומותיים. רכבת מודו בדרך כלל עושה קווים בין ערוניים בין חיפה לתל אביב, כך שבמקרה הכי גרוע תיסע מחיפה לבנימינה במודו(אולי גם באפורה) ומשם תמשיך בקומותיים
זה מה שאני עושה תמיד כשיש לי זמן

כשאני נוסע לתל אביב, אני מעדיף להחליף רכבת בבנימינה. וכשאני חוזר, אם מגיעה לרציף רכבת לבנימינה והכרוז חוזר שלוש פעמים "אני חוזר, הנוסעים לחיפה - נא לא לעלות לרכבת זו", אני עולה עליה.
 

ליילנד

New member
רכבת פרברית../images/Emo15.gif

זה מה שאני עושה תמיד כשיש לי זמן

כשאני נוסע לתל אביב, אני מעדיף להחליף רכבת בבנימינה. וכשאני חוזר, אם מגיעה לרציף רכבת לבנימינה והכרוז חוזר שלוש פעמים "אני חוזר, הנוסעים לחיפה - נא לא לעלות לרכבת זו", אני עולה עליה.
רכבת פרברית

האם בכל מקרה ניתן לעלות על הפרברית אחר כך להחליף רכבת? או שזה כבר סידור אחר, מחיר אחר? אין לי שום דבר נגד הרכבות הישנות חוץ מה"אל חלד הצרפתית" האפורה, היא זוועתית. חוץ מזה נראה לי מאוד מוזר שבקוים הקצרים "הפרבריים" נותנים רכבות נהדרות ואילו לקו שחוצה את חצי המדינה ויותר מזה כמו נהריה - ב"ש מגיעות רכבות ישנות. המסלול שלי זה בדרך כלל ת"א נהריה שזה זמן לא קצר וזה לא ממש סימפטי, במיוחד שזו האפורה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה