בחור יתום,ר``ל...ל``ע

באיזה שוק בדיוק??

הכרמל..?? תיראה בעולם שלנו החרדי... לצערי מאודדדד שמים לב לדברים כאלו... בעולם שלנו מה שקצת שונהה,ולא רגיל, מיד מסתכלים עליו מוזר!ובורחים ממנו.. אבל זו ראייה שיטחית, רביםםם הנשים עם הראש הבריא,שלא חושבים שהם סוג ב.!
 

יiש2 וinש2

New member
לא שנפגעתי...

פשוט השאלה היתה סתם לנסות לשמוע אולי אותם אנשי השוק הזה,נמצאים כאן,ויסבירו את הצד שלהם...
 
כמה שזה שגוי

בחורה שחושבת כך, לא תכתוב כך. כי כך מתנהגות בנות נורמליות. מה הפירוש קומפוזיציה? מסקרן אותי.
 
לא נכון,

תלוי בבחורה,בחורה עם אופי וגב תכתוב מה שהיא חושבת בדיוק! ומי קבע מי הן הנורמאליות?? מה זה קומפוזיציה...אממ.. ני צריכה ללכת עם שלט עליי...;) זה קצת ארוך תאמת,אם זה נורא מסקרן אותך אשלח לך מחר בלנ"ד במסר. אבל זלא משו כזה מסעיר...
 

יiש2 וinש2

New member
גם אם היא פצועה וקטנונית???שצריכה

יחס כילדה בת 8???ולא שאני אומר שכל יתומה היא כזאת,פשוט זאת הכללה טיפשית מעט-סליחה על הביטוי...
 

בת תורה

New member
אין לכם מושג

כמה יתומים ל``ע יש בשוק השידוכים.מדובר במימדים מבהילים!!אני אישית מעולם לא ראיתי בזה פגם.משום מה 2 הבחורים הראשונים שנפגשתי איתם היו יתומים. (היו גם כאלה בהמשך).מעולם לא חשבתי שיתמות זה נכות אלא אם כן מדובר בפטירה טראגית /מזעזעת שאז אפשר לברר איך המאורע השפיע על נפש הבחור.
 
זה מפחיד.

תלוי מה המצב הנפשי של היתום. איך הוא קיבל את זה, האם כמנוף או כאופציה שהכל מותר (גם תחת מעטה חרדי) זה ידרוש ה ר ב ה יותר בירורים. חוצמזה תלוי ממי התייתם כי אם מאמא זה אומר (בד``כ) שאין ביקורים אצל הצד שלו, ואצלי זה גורם חשוב. בקיצור לא אתלהב, אם כי לא אדחה על הסף.
 

יiש2 וinש2

New member
עם החצי הראשון של דברייך-אני מסכים

לגמריי!!עם החצי השני-לא קשור אליי.../tapuzforum/images/Emo3.gif
 
כל מי שעבר קושי מסויים

כמו איבוד אב/אם, גירושים של ההורים וכו`, הוא בד``כ הרבה יותר בוגר ויודע לראות דברים בצורה נכונה... לי אישית ממש לא אכפת, אני אפילו אשמח.
 
לא הייתי מורידה אבל

מנסיון זה יוצר איזשהו מחסום בפגישות, זה נושא שחייב לעלות אבל זה מאד רגיש, האם אני צריכה לשאול? לחכות שהוא יעלה את הנושא וכו'... מה דעתכם?
 
למה נושא מאוד רגיש ??

מה לעשות ..זה בוודאי לא אשמתו..תאמינו לי שבטוח שאתן / אתם מתרגשים מיזה יותר מימה שהםם gett reall !!!!!!!
 
למעלה