בחורה מגיעה לאודישן

ilana27

New member
בחורה מגיעה לאודישן

למשרד מכובד בתל-אביב ממתינה בתור מעל שעתיים נותנים לה ללמוד איזה טקסט בעל פה על מנת לבדוק אם יש בה יכולת משחק לאחר שהיא נכנסת לחדרו של המפיק היא שומעת דברים הבאים: אם את רוצה להתקבל את צריכה להבין שאצלינו כולם שוכבים עם כולם ללא הגבלות אם את רוצה שאני אשלח את התמונות שלך ואקדם אותך אני חייב קודם כל לבדוק עד כמה את גמישה וליברלית אם יש ביניינו בכלל כימיה אם יש ביניינו קליק אישי תתפשתי תארי לי את החזה שלך תארי את הרגליים שלך תזייפי לי אורגזמות..... חברה!!! האם זה לא הטרדה מינית??????. האם במקרה כזה לא פונים למשטרה? האם בחורה שרוצה סך הכל להופיע בפרסומת טלויזיונית של חטיפים ושוקולדים אמורה להזדיין עם כל המפיקים, צלמים וכ'???????????? מה קורה במדינה הזאת לכל הרוחות??????????????????? סיפור אמיתי אמיתי אמיתי מלפני ימיים!!!!!!!!!!!
 

יאצפן

New member
בחורה../images/Emo141.gif

יקרה, פתחי עיתון, יש שם טלפונים, ויש עם מי להתיעץ, בכלל עצתי לכן, לכל מקום עבודה חדש ואו בדיקת קבלה. כדאי להחזיק טיפ מנהלים שפועל אוטומטית, ולהראות לשושבים, מהיכן משתין הדג. בהצלחה.
 

עיניים

New member
../images/Emo141.gif הגיע הזמן

שבחורים ובחורות צעירים, כמו הורים לילדים קטינים, יפסיקו להתפתות לכל המודעות המתפרסמות בעיתונים, של חברות המחפשות - "שחקנים ושחקניות לסדרות טלוויזיה" או - "דוגמנים ודוגמניות", או "דרושים ילדים לפרסומות לערוץ 2". הגיע הזמן שאחרי כל כך הרבה פירסומים וכתבות שהתפרסמו בעיתונים - יבינו שמדובר בתרמית אחת גדולה, תוך ניצול פנטזיות של ילדים, בני נוער, ואף מבוגרים. יש המגיעים אל משרדים אלה באמת כדי להגשים חלום או לממש איזו פנטזיה, ויש המגיעים כדי להרוויח "עוד כמה גרושים" מהצד. המצחיק הוא, שכל מי שמגיע לשם נדרש במקרה הטוב לשלם ממיטב כספו על "בוק" או על סידרת תמונות, ובמקרה הגרוע יותר - מגיע למקרים כפי שתארת. מה קורה במדינה הזו, את שואלת? ואני שואלת איך יתכן שאחרי המשפט הזה: " אם את רוצה להתקבל את צריכה להבין שאצלינו כולם שוכבים עם כולם ללא הגבלות" איך יתכן שעדיין נשארת עומדת מול הנוכלים, כדי לשמוע את המשך ה'הרצאה המאלפת' שנתנו לך,,,,,
 

GOOOD

New member
בחורה מגיעה לאודישן

בוקר טוב! נחתת לעולם השחיתות והניאוף: אופנה, קולנוע, וכל המפורסמים. את קצת נאיבית. לא סתם נאמר שהעולם המערבי איבד את דרכו והוא בפשיטת רגל, ברוכה הבאה לסדום ועמורה 2004
 
גודי, ../images/Emo122.gif

מה זה? סליחה??? לא שמעתי טוב. זה כמעט כמו לומר... if you cant beat them - join them לא מקבלת את הגישה. אולי יגידו שזה להילחם בטחנות רוח אבל - סדום ועמורה 2004 זה רק אם משתפים פעולה. ומי שטיפת שכל/הגינות/אופי עוד נותרה בו שלא ישתף פעולה ושיוקיע את התופעה!
 
יקירתי,

מה שאת מתארת זו עבירה פלילית. בוודאי שצריך לפנות למשטרה או לפחות לגורמים תקשורתיים רפי גינת, כמו אילנה דיין, ועוד. תלמדי לנצל את הכלים העומדים לרשותך ובמקום לקטר תמסמרי אותם. כי שתיקתך רק תעודד את העבריינות ובמידה מסויימת גם תהפוך אותך באופן פאסיבי לשותפה להידרדרות.
 
למעלה