בזק, הלוגו והדף המגעיל באתר שלהם

halemo

New member
בזק, הלוגו והדף המגעיל באתר שלהם

בזק קיבלו לא מזמן לוגו חדש ועידכנו את כל הדפים האתר שלהם בלוגו החדש. גם את הדף המגעיל הבא...
 

@zbeng

New member
קודם כל

הלוגו לא כזה נורא, אבל אם היו טיפה שמים לב הם היו משנים את הרקע ללבן ואת הטקסט לשחור.
 

שמיימית

New member
הלוגו אמנם מגעיל לטעמי אבל האתר

שלהם הרבה יותר נוח ומסודר מפעם אפשר למצוא את הנושאים בקלות יחסית
 
דווקא האתר נראה טוב

לא מסנוור, אבל מקצועי ונוח. הלוגו מביש ולא הולם חברה כזו.
 
למעלה