בזמן שאתם מקוששים מילימטרים שעדיין לא ירדו

שי גנדל

New member
בזמן שאתם מקוששים מילימטרים שעדיין לא ירדו

השמיים סיפקו היום מופע מהפנט, שנראה פה אולי פעם בעשור.
לא פחות משמונה סוגי הילות נצפו בו זמנית (כולל כלב שמש 120 מעלות, מסומן בחץ), בנוסף לפסי התעבות ועוד משהו. למרבה המזל, אף שההילות לא היו בוהקות במיוחד, רובן היו שלמות ונמשכו מספיק זמן כדי גם ליהנות מהמראה וגם לצלם בנחת.









 

שי גנדל

New member
עוד משהו?

בזמן שנקעתי את הצוואר בהסתכלות הישר מעלה, לעבר ה- circumzenithal arc , חלפה קבוצת גלי הלם אטמוספריים. כמו קשתות צל שנעו במהירות בינונית מימין לשמאל. הן נראו על רקע ההילה אבל לא על העננים.
הספקתי לצלם בחטף שנייה לפני שנעלמו, וגם אחרי עיבוד כבד של התמונה בקושי ניתן להבחין בהם. במציאות הם היו ברורים מאד, כאן הם נראים כפסים דקים כהים מעל החץ.

 

שי גנדל

New member
המעניין הוא שרק לפני 9 ימים היה מופע, גם אם צנוע יותר

האם זה מרמז על ההמשך? הלוואי...

אם אין גשם, שיצלמו הילות

 

argamon

Member
שי, בגלל כאב צוואר שיש לי סובבתי את זה:

אני מקווה שזה יצליח לעלות כראוי:

 

שי גנדל

New member
תודה לכולם

&nbsp
בקצרה, ענני קרח מורכבים מגבישים זעירים, שמתאפיינים בגדלים, צורות וזוויות נטייה שונים. בשילוב נכון של מאפיינים אלה, הגבישים ישברו ויטו את אור השמש (כמו שקורה ברוב התופעות המצולמות) ובמקרים מסוימים יחזירו אותו (זה הפס הלבן שבתמונות השמאליות).
&nbsp
אם את רוצה להתעמק, זה ה-מקום:
&nbsp
http://www.atoptics.co.uk/halo/common.htm
&nbsp
 

שי גנדל

New member
הרצינות בה הם לוקחים את עצמם פשוט מדהימה

נקודתית, זה אכן מופע בידור משובח. אבל ניתן כבר להכריז על האמת כזן בסכנת הכחדה חמורה. הטמטום וגסות הרוח הועלו לדרגת אלוהות.
&nbsp
&nbsp
תקרא את הכתבות האלה. המצב בהחלט מעורר דאגה
&nbsp
&nbsp
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3701959,00.html
&nbsp
&nbsp
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3710101,00.html
&nbsp
 

יובל 42

New member
לדעתי באמת מרססים אותנו כמו שטוענים בקבוצת הכמיטריילס

זה ההסבר היחיד לטפשת שבה האנשים האלה לוקים. מרוב ריסוסים נדפק להם השכל

לקרוא את ההסבר שלהם לקבוצה (שמוגדרת, כמה אירוני, כ"קבוצת למידה") ולהתעלף. הנה זה:
מטוסי סילון מרססים את כל כדור הארץ בננו חלקיקים של
מתכות כגון אל...ומיניום, בריום , סטרונציום ועוד וגם אפר פחם. המטרה ה"רשמית " היא לוחמה בהתחממות גלובאלית/שינויי אקלים. בנוסף משוגרים ענני מתכות מארובות ואסדות בים , השלכת מתכות לים, ומעורבת גם קרינה אלקטרומגנטית.
התחממות גלובאלית כמו שינויי אקלים *לא קורים * במהלך חיי אדם. זה תהליך של אלפי ומליוני שנה

שינויי האקלים נגרמים כתוצאה ישירה של הנדסת האקלים
המתכות שבאוויר/שמים ובעיקר האלומיניום , גורמות לגסיסה ומוות של כל הפלנטה. האוקיינוסים גוססים, פלנקטון מת נשטף לחופים ,יערות העד מתים. אובמה כבר הכריז שיש קושי בגידול מזון בגלל " שינויי אקלים" .
מיליוני דגים מתים נשטפים לחופים, צפרים נופלות מתות וסרטן אצל בני אדם הפך למגיפה. בנוסף לאלצהיימר, דמנציה... אוטיזם, בעיות פריון . באופן כללי התחלואה בעלייה, וכבר כמעט ולא מתים מזקנה.


בשלש- ארבע שנים האחרונות, אנחנו כבר מרוססים באופן כה כבד עד שהרוב שכחו את הצבע הכחול של השמים וצורתם של ענני הטבע. בארץ, ובמדינות הקרובות לים, משגרים ענני מתכות מאסדות ומארובות ומתקנים על היבשה.
הנדסת אקלים משלבת פרט לריסוס השמים על ידי כל מטוס סילון, צבאי ואזרחי, קרינה אלקטרומגנטית( הארפ), מראות בחלל, שיגור ענני כימיקלים, השלכת מתכות לים


המתכות שבאטמוספרה, יוצרות מסך פלזמה לHAARP. קרינה אלקטרומגנטית בתדר גבוה.המתכות מוליכות והן נחוצות גם כדי לחמם את האטמוספירה. בעזרת הארפ יצרו יונוספירה מלאכותית חלקה כמראה שנועדה להחזיר שידורי רדיו נבחרים. לצורך רעידת אדמה למשל. שליטה באקלים/נשק קטלני ולא מורגש.
היום כבר אין מזג אוויר טבעי בשום מקום בעולם .
הריסוסים קרעו חור באוזון . אנו חשופים לקרינת אולטרא סגול B המכסה כבר 70% מכדור הארץ. אין אור כבעבר, אבל הקרינה מסוכנת ולכולם חסר ויטמין D.

עומדים מאחורי התכנית:

בעלי התאגידים הגדולים שלמעשה העולם שייך להם. בתי המלוכה האירופאיים, ביל גייטס, ג'ורג סורוס, רוקפלר, קרנגי, רוטשילד, פורד... רשימה ארוכה. בעולם שולטים תאגידים. הם כבר לא צריכים אותנו כעבדים ( רובוטים תופסים מקומות עבודה אנושיים, סניפי רשתות שונות נסגרים, והשרותים מקוונים כמו בנקים למשל. המכונית האוטנומית היא צעד קטן אחד), וגם ככוח קנייה כבר מצצו אותנו ( אם כי עדיין מרוויחים בעיקר מכימו, תרופות, חיסונים, זרעים מהונדסים גנטית )
הפכנו לנטל. ואנחנו מבזבזים לאליטה השלטת משאבים מתכלים סופיים כמו מים ונפט

ולמעשה, בעלי התאגידים שמונים אלפים לא יכולים לעשות שום דבר בעצמם. הם שוכרים את שרותיהם של מליונים שעוסקים בהשמדה עצמית תמורת תלוש משכורת. חלקם משרתים בצבאות. כל צבא בעולם עסוק בהשמדה עצמית
מניעים נוספים:
רק זרעים מהונדסים גנטית שורדים את החומציות והרעילות של האדמה והמים ותנאי בצורת . דהיינו, שליטה על המזון העולמי. ורווחים לתאגידי התרופות.
אם הריסוסים לא ייפסקו, האנושות תוכחד והפלנטה תהפוך לפלנטה מתה עוד בדורנו אנו.
איך ה"עילית" מתגוננת?
NANOBOTS -טכנולוגיה קיימת ומיושמת.
 

יובל 42

New member
הכי משעשע בגיבוב השטויות שלהם

"באופן כללי התחלואה בעלייה, וכבר כמעט ולא מתים מזקנה".

זאת בשעה שהבעייה הגדולה בעולם היא עלייה תמידית בתוחלת החיים ובעוד מקסימום 30-20 שנה לא יהיה מאיפה לשלם פנסיות לכל הזקנים שיחיו פה.
אגב, מי שמאמין בכמיטריילס לרוב גם לא מחסן את ילדיו כי "חיסונים גורמים לאוטיזם" ובד"כ מאמין גם שיש כוכב שנקרא ניבירו שעומד להשמיד את העולם והממשלות מסתירות מאיתנו את המידע הזה.
בקיצור-למה להאמין בקונספירציה אחת אם אפשר להאמין בשלוש או ארבע?
 
למעלה