בזכות קריאת שמי ישראל

בזכות קריאת שמי ישראל

כדאי לך להגיד "שמע-ישראל שעל המיטה" זאת תפילה מאוד יקרה נכדתי. בזכות התפילה הזאת אני פה ליד מיטתך. אספר לך סיפור מחיי. זה היה לפני שנים רבות. בזמן השואה. הייתי בת 4 אימי החביאה אותי במינזר "סאן-פטר" שליד ליטא. "עד שאחזור " היא אמרה. "בנתיים זיכרי! את יהודיה. בת לעם נבחר. בת לעם ישראל הם מקנאים. הגויים. הם רוצים להשמיד אותנו. צריך להסתתר אין ברירה. שמרי על עצמך. הקשיבי לנזירות. ילמדו אותך פה דת אחרת. הסתירי במשך היום את יהדותך. את נישמתך הטהורה. ובלילה . אחרי כיבוי האורות. התפללי לאבינו שבשמיים שישמור ויגן עליך ושישלח את מלאכיו הטובים גבריאל. מיכאל. רפאל. ואוריאל. שילוו אותך. ושישמרו עליך. גם מחר. "אני הולכת ילדתי וכשאחזור אני רוצה לראות אותך ילדתי כמו שעזבתיך. יהודיה. בת ישראל חזקה" היא עזבה ללא שוב. חיכיתי לה. עשיתי את מה שביקשה. לימדו אותי דת אחרת. ניסו. לא הצליחו. ואת יודעת למה. כן... בזכות "שמע-ישראל שעל המיטה" שכל ערב הייתי מתפללת מתחת לשמיכה. ואז . ערב אחד. לפני כיבוי אורות . הוא הופיע. לקח כיסא קטן. ועמד עליו באמצע החדר. הוא היה גבוה עם זקן ארוך לבן וכובע שחור. כמו סבא שלך. הוא עמד על הכיסא . הסתכל עלינו ושתק. שתק. הנזירות היו בפתח . גם הם הסתכלו. ופתאום בשקט התחיל לבכות. ולבכות. הדמעות ירדו לו על הזקן. הם הזכירו לי יהלומים. ואז בשקט הוא התחיל לשיר "שמע-ישראל השם אלוקינו... "המלאך הגואל אותי... המלאך הגואל אותי מכל רע..." הצטרפתי גם אני לשירת הנצח של המלאך הזה לשירת הנצח שלי. ושל העם שלי. הצטרפתי לבכי גם המלאכים בכו המלאך גבריאל ואוריאל בכי של תקומה. תקווה. וגאולה. קמנו מהמיטות אני. ואנט. פטריסיה. ומרים. וכל מי שהיתה לה נשמה יהודית. רצנו אליו. סובבנו אותו. כמו המלאכים שסובבו אותנו תמיד וכך יד ביד. בבכי ובשירה. עזבנו את המנזר עם המלאך שבא להחזיר אותנו הביתה. לעם ישראל. מבינה עכשיו נכדתי? אז ביחד. עם היד על העיניים. "שמע ישראל השם..." המלאך הגואל אותי מכל רע..." (סיפור אמיתי)
 

natan7

New member
האר"י ז"ל אומר לנו..

שבימות המשיח, יבוא מלאך מסויים ויכתיר ב60 כתרים את אותם שקראו קרית שמע שעל המיטה
 
חייבת לספר מהפאן האישי שלי...

בתחילת התשובה זו דווקא הייתה התפילה שהכי התאהבתי בה והאמנתי בכל ליבי שהשם יתברך שומר עלי בלילה- ועדין אני מאוד אוהבת את התפילה- בעיקר מתחברת לספרדי למרות שבעלי אשכנזי... בתקופה האחרונה בגלל שאני עוברת שינויים פיזיולוגים (הריון) ב"ה- מוצאת את עצמי פשוט נרדמת בשעות מוקדמות ללא כל "התרעה"- ואייךשהו יצא לי לפעמים כן לקרוא קריאת שמע ולפעמים פשוט להירדם ולפסוח עליה... אבל... ופה נכנס האבל... אתם לא מאמינים- ברגע שהפסקתי קריאת שמע- כל לילה התעוררתי מסיוטים פשוט מבעיתים.... לפעמים כמה באותו לילה לפעמים אחד- אבל שתמיד משאירים את חותמם... ולכן החלטתי לעשות ניסוי- להקפיד שוב על קריאת שמע ולראות אם עדין הסיוטים ממשיכים:) ובכן... תנחשו כבר לבד:))))) חסל סדר סיוטים ולילה של שינה רציפה חזר:))) ומכאן באמת החלטתי-וסיכמתי עם בעלי שכל לילה גם אם אני קורסת ונרדמת- בעלי חוזר מה"התבודדות" (ברסלבר) ומעיר אותי- ואפילו מתוך שינה אני משננת יחד איתו בקול רם את הקריאה:))) איזה ניסים מה רבו מעשיך השם:)))))))))
 

אלישיר

New member
../images/Emo13.gif תודה שסיפרת.

בעזהי"ת הרבה אנשים, קשה להם עם חלומות, ואולי יקראו את דברייך. הערה: כותב הרמב"ם, שאפשר אפילו רק לומר את ברכת המפיל, ואת הפרשה הראשונה, או אפילו רק הפסוק הראשון של קריאת שמע (ו"ברוך שם ..."), ואם אחרי כן השינה חוטפת אותנו, אז זה בסדר ונחשב שקראנו קריאת שמע על המיטה.
 
למעלה