בזיון של שרות הוט, אשמח לעזרה:
אנו מנויים על הטריפל של הוט ולקוחות שלהם מזה שנים רבות. ביום ג' שלושת המחשבים שלנו המחוברים ברשת לא איפשרו גישה לאינטרנט. מאחר וגם אני וגם אישתי עצמאים ועובדים מהבית יש לזה משמעות כלכלית רבה. פניתי בטלפון להוט, השארתי מס' טלפון בשרות שמאפשר שיחזרו אלי (תוך 3 שעות לדבריהם). איש לא חזר. מאז ועד היום (שבת) אין לנו אינטרנט. בסאגה המתמשכת החל מיום ד' בבוקר אשתי שוב התקשרה להוט ודיברה באותו יום וכן ביום ה' עם כ- 6 אנשי שרות שונים שמסרבים להעביר אותה למנהל אזור. כאשר הטלפון מתנתק, הם לא חוזרים למרות הבקשה הראשונית לחזור אליה במידה ויש ניתוק טלפון ע"מ להימנע מהמתנה ממושכת חוזרת ולמרות שהם מקבלים בתחילת השיחה את מס' הטלפון שלנו. כול הטענות שלהם הם שהבעיה אינה שלהם. מחוסר ברירה, הזמנתי איש מקצוע מנוסה על חשבוני שלאחר בדיקה ממושכת טען שאכן אני צודק והבעיה היא של הוט. פנינו וניסינו לקבל מהם איש שרות שיגיע בסוף השבוע שעבר לביתנו ואם יתברר שזה לא בעיה שלהם, נשלם עבור בואו (שרות שלעניות דעתי מתחייב שהם אמורים להציע לנו...) לבסוף, לאחר שיחה "מקצועית" של איש המקצוע שאנו הבאנו אם הנציג שלהם, ותחת לחץ שלו, הם "הסכימו" לשלוח טכנאי שלהם לביתנו אבל רק ביום שני הקרוב....עלות הניתוק שלנו מאינטרנט למשך 7 ימים הוא משמעותי מאוד. מעבר לשרות העלוב, חשוב לי שהם יפצו אותנו באופן משמעותי ואולי אולי, הלקוח הבא, יהנה ולו במעט מהלקח שהם ילמדו כתוצאה מהתנהלות עצובה זו. אשמח לשמוע מה האפשרויות הפתוחות בפני? מה ניתן לדרוש מהם ובמידה והם יסרבו להבין איזה נזק שרות עצוב כזה גורם ללקוחותיהם, מה ניתן לדרוש תחת תביעה משפטית?
אנו מנויים על הטריפל של הוט ולקוחות שלהם מזה שנים רבות. ביום ג' שלושת המחשבים שלנו המחוברים ברשת לא איפשרו גישה לאינטרנט. מאחר וגם אני וגם אישתי עצמאים ועובדים מהבית יש לזה משמעות כלכלית רבה. פניתי בטלפון להוט, השארתי מס' טלפון בשרות שמאפשר שיחזרו אלי (תוך 3 שעות לדבריהם). איש לא חזר. מאז ועד היום (שבת) אין לנו אינטרנט. בסאגה המתמשכת החל מיום ד' בבוקר אשתי שוב התקשרה להוט ודיברה באותו יום וכן ביום ה' עם כ- 6 אנשי שרות שונים שמסרבים להעביר אותה למנהל אזור. כאשר הטלפון מתנתק, הם לא חוזרים למרות הבקשה הראשונית לחזור אליה במידה ויש ניתוק טלפון ע"מ להימנע מהמתנה ממושכת חוזרת ולמרות שהם מקבלים בתחילת השיחה את מס' הטלפון שלנו. כול הטענות שלהם הם שהבעיה אינה שלהם. מחוסר ברירה, הזמנתי איש מקצוע מנוסה על חשבוני שלאחר בדיקה ממושכת טען שאכן אני צודק והבעיה היא של הוט. פנינו וניסינו לקבל מהם איש שרות שיגיע בסוף השבוע שעבר לביתנו ואם יתברר שזה לא בעיה שלהם, נשלם עבור בואו (שרות שלעניות דעתי מתחייב שהם אמורים להציע לנו...) לבסוף, לאחר שיחה "מקצועית" של איש המקצוע שאנו הבאנו אם הנציג שלהם, ותחת לחץ שלו, הם "הסכימו" לשלוח טכנאי שלהם לביתנו אבל רק ביום שני הקרוב....עלות הניתוק שלנו מאינטרנט למשך 7 ימים הוא משמעותי מאוד. מעבר לשרות העלוב, חשוב לי שהם יפצו אותנו באופן משמעותי ואולי אולי, הלקוח הבא, יהנה ולו במעט מהלקח שהם ילמדו כתוצאה מהתנהלות עצובה זו. אשמח לשמוע מה האפשרויות הפתוחות בפני? מה ניתן לדרוש מהם ובמידה והם יסרבו להבין איזה נזק שרות עצוב כזה גורם ללקוחותיהם, מה ניתן לדרוש תחת תביעה משפטית?

