בזבוז נוראי של זמן

gray

New member
תעבור באיקאה

שים את עור הכבש שלהם (לא שהוא יותר טוב, זה המקום היחיד שהצלחתי להשיג בארץ) על המושב, אחרי 800 ק"מ תבין. עזוב את כביש 10, אם אתה לא ממש חייב, נכון שהוא כביש ממש כייף בעיקר עם דו"ש, אבל זה מקום שאם תתקע בו - כבר לא תסיים את המסע כי החילוץ יקח נצח, ומכל מיני סיבות בטחוניות יכולים לא להכניס אותך-בקיצור, סיבוך מיותר למבצע שלא צריך שיבסכו אותו. כפפות עם ג'ל וטייץ של רוכב אופניים (כן, עם הג'ל, מתחת לבגדים) יכולים להיות תוספת נחמדה, אבל רק אם כבר יש לך והשתמשת קודם, זה לא הזמן לניסויים. אטמים. לישון באמת טוב לפני. מכיר טאי צ'י?
 

gray

New member
אגב, יותר נוח לצאת בלילה

אני יוצא לנסיעות כאלה בלילה, אחרי שהילדים ישנים, מתארגן ויוצא. בד"כ מסיים אחרי 20 שעות כדי להגיע להשכיב את הילדים לישון אחרי הרכיבה. קח את החיים באיזי, 1500 ק"מ ב20 שעות, בעיקר על כבישים ראשיים זה לא סיפור על דו"ש גדול, גם 2000 זה בהחלט בתחום האפשרי אך מתיש (אם מזג האוויר מאפשר כמובן).
 

מיצו

New member
../images/Emo45.gif לעניין עור הכבש. אני מכיר לא מעט זאבים

שקנו כזה ועושים בו שימוש כמעט מדי יום. אגב, אם אנחנו כבר בקטע, זה, לטעמי, התוספת האולטימטיבית למושב האופנוע, בהנחה שאתה לא מחליף את כל המושב למשהו ארגונומי תחת-ונומי מונע-טחורים ומרפד ביצים מתוצרת שקר-כלשהו. http://www.cruisercustomizing.com/list.cfm?manufacturer_ID=228&model_ID=0&category_ID=1&sblid=228
 

gray

New member
יש איזה פיתוח ישראלי

כרגע לא נמכר לאופנועים, אבל המפתח הוא רוכב, ככה שאחרי שיסגרו העניינים עם חברות התעופה די בטוח שזה יצא גם לאופנועים. מבחינה קצרה על האופנוע שלו-שידרוג מטורף (למרות שבלי רכיבה ארוכה באמת קשה לקבוע כמה זה באמת שווה). רכיבה כזאת היא דרך מצויינת למצא באגים בתכנון תנוחת הישיבה (אני הנמחתי את רגליות הרוכב בס"מ ושינתי את גובה רגלית הבלם האחורי כי גילית שאחרי 1000 ק"מ הרגל הימנית מתעייפת מהתנוחה) גם זימזומים ברגליות הרוכב או בכידון מאוד מודגשים.
 

nimiz

New member
ותוסיף לרשימה כדור פרוביג'יל ללקיחה אחרי 15

17 שעות רכיבה. עושה פלאים. מניסיון... עם אפדרין לא כדאי להתעסק על אופנוע. גם מניסיון.
 

מיצו

New member
בטח, אבל תצטרך אופנוע קצת יותר נוח ומתאים

משלך הנוכחי.
 

Choia

New member
אבל זה סוטר את כל הרעיון של ישבן הפלדה

על אופנוע נוח אין בעיה לעשות 1600 קילומטרים. אתה הולך על הSaddleSore 1000. אני מאמין שאצליח לעשות את זה עם הGS500, וממה שעיינתי בריפרוף אין הגבלה על הכלי.
 

מיצו

New member
לא ידעתי שהחלפת כלי,

אבל בינינו, צריך לקחת בחשבון גם את המהירות הממוצעת הכללית. אופנוע שצריך לנסוע באופן קבוע במהירות של לא יותר מ- 120-130 מייצר מהירות ממוצעת של בערך 80 קמ"ש, ולכן זה פשוט יקח יותר זמן. צריך אופנוע שיכול לשייט במהירויות טובות, לאורך זמן, וצריך עצירה רק למטרת תדלוק האופנוע והגוף. לא בלתי אפשרי, פשוט מאתגר יותר.
 
מה הבעיה לעשות 1600 ק"מ ב-24 שעות?

היו כמה וכמה שעשו את מקיף ישראל, כ-1300 ק"מ, כולל אותי. לי זה לקח כ-13 שעות, כולל המון עצירות לצילום. דני קושמרו סיפר לי בזמנו שעשה את זה בהרכבה. אכן בזבוז של זמן. אם אתה רוצה לעשות משהו כזה, לפחות שילווה בטיול משובח. כי זמן ביצוע, יהיה לך בשפע - כולל למנוחות.
 
וכדי לחדד: Iron Butt my ass

אנא שימו לב לדקויות המושלמות של החידוד הלשוני ולהקשר האינטואיטיבי המדהיםהמפציע ממנו כאור יקרות של בוקר אביבי מושלם ורך כעור ישבנו הענוג של מ. עת לבש את מכנסי העור חשופי הישבן, ולפני עריכתו את המסע הנ"ל.
 

מיצו

New member
כתבתי כבר שגם אני ביצעתי את מקיף ישראל, פעם

אבל זה היה מזמן.
 

דידי 650SM

New member
אם תעשה את זה בסוף שתגיע לנהריה

אני מוכן לעשות לך טיפול להחזיר לך את השרירים והעצמות למקום... אליקו כתב שהוא עשה את המסע שלו לזכר צפריר ברנד ז"ל תעשה את שלך לזכרו של טל"ש ז"ל זה אחד הדברים הכי נחמדים שאפשר לעשות בשבילו
 

דידי 650SM

New member
עוד מעט היום הולדת שלו...

באוגוסט עם אני זוכר נכון בבקשה
אה ותסיים בחופית....
 
למעלה