בזבוז נוראי של זמן

omkgu

New member
האמת שבהתחלה זה נראה לי הזוי

אבל עכשיו פחות ופחות.... עמרי
 

מיצו

New member
יאללה זה כבר שלושה.

עכשיו צריך רק לחכות לצ'ויה שיחליף לליטר, ולקבוע תאריך. השישי השני או השלישי של מאי. מה דעתכם?
 

מיצו

New member
לא רוצה להשבית שמחות אבל

שלושת אלה שכבר בפנים, לא כולל צ'וייה שלא ברור אם הוא רציני או לא, כולם על אופנועי ליטר ומעלה. זה אומר שקצב הרכיבה מותאם לליטרים, מה שאומר שמי שלא יוכל לעמוד בקצב לא יצטרף. בבקשה קחו את זה בחשבון.
 

Choia

New member
אני מאוד רציני

אבל אם אתה מדבר על מהירות של ליטרים אז אני בחוץ בלי קשר לאם אני רציני או לא. הכי הרבה שאני יכול להתארגן עליו זאת בהמה גרמנית עתיקה בנפח 750 עם קירור אוויר עם יכולות דומות לאלה של הGS500 ככה שאין ממש מה לספור אותה.
 
הערות/הארות

1. 1000 מייל זה קשה אבל לא בלתי אפשרי ,עובדה שנעשה ויעשה ויותר מזה ישנן דרגות קושי גדולות יותר.יחד עם זאת יש הבדל תהומי בין 1200 ק"מ ל 1600 ק"מ . 2.כביש 10 לא מומלץ למרות היותו כביש נופי מדהים. 3.מציע להכנס לאתר של איירון באט לקבלת המלצות בכל הקשור למהירות,הפסקות ותזונה. לאחרונה עשה את האיירון באט אמנון רומנו עם הארלי דווידסון שלו.
 

omkgu

New member
ליטר, אבל פחדן

וברצינות, אני לא ממש ברמה שלך. אדבר איתך מחר. בקיצור, רוצה, אבל פוחד...
 

TheDevilInside

New member
סעמק,אם עושה את זה,אוותר על טילים לאיזה חדש

חודשיים... איזה 900 שקל דלק.. :( אבל פאק,חוויה שלא בטוח שאצליח לשכנע את עצמי בפעם אחרת.. אבל אם עושים את זה-חייבים לקבל תעודה!
 

מיצו

New member
מתארגנת פגישה בנושא בשבוע הבא

אין לי פרטים כרגע, אבל זה יהיה או ביום שני (קצת בעייתי לחלק מהאנשים כי זה חג), או במוצאי שבת הבאה. יכולים להשתתף אנשים שיצרו איתי קשר קודם לכן. אמנם אין הגבלה על מינימום נפח האופנועים שיכולים להצטרף, אבל זו לא רכיבה קלה, הקצב הממוצע צריך להיות גבוה ולאורך קילומטרים רבים. זה אומר קודם כל אופנוע כשיר מבחינה מכנית ועם מספיק סמ״קים וכוח, כושר נפשי וגופני סביר, יכולת רכיבה בקבוצה, וכמובן סיבולת. אני לא מתכוון להפוך את זה לטיול מועדון. הכוונה לצאת לא יותר מארבעה, חמישה, נגיד במקרה הטוב ביותר שישה רוכבים, על אופנועים דומים מבחינת היכולת כדי שלא נצטרך לחכות אחד לשני, ובעלי טווח רכיבה דומה ובמינימום - 230-250 ק״מ בין תדלוקים כדי שלא נצטרך לעצור כל שעה וחצי. בנוסף, המתווה יהיה כזה שמי שרוצה לנשור יעשה זאת בכוחות עצמו, כולל בגלל תקלות מכאניות. שום דבר פרט לחס וחלילה תאונה או פגיעה ברוכב מכל סיבה שהיא לא תגרום לאחרים להתעכב, ולכן זה כמובן דורש יותר מהרוכב. אני יודע. מרגע שהקופיקו התיישב קשה מאוד להוציא אותו משם. קשה. אין ברירה.
 

Choia

New member
אם יש אפשרות

ש500 ייצטרף אני מאוד אשמח להצטרף. זה say שלך אם כן או לא.
 

מיצו

New member
אני חושב על זה, וזה נראה לי, לפחות על פניו

שעדיף שלא כשכל מי שסביבך רוכב על ליטר. זה לא בלתי אפשרי, אבל זה עלול ליצור מצב שבו אתה תיאלץ לשייט במהירות שלא תואמת את האופנוע שלך, לאורך זמן, וזה יהיה לא בריא לא לך ולא לאופנוע.
 

Nickelstickz

New member
on our 1000K Breakfast runs

which we do once in 3 month or so (leave at 5 am back at around 1 PM) we don't take bike less then 650cc , from experience smaller bikes can not cruise at around 130/140KMH (the speed you need to be consisted with ) with out getting some problems you guys have to plan stops every 200k (fuel ,toilet )and have to make sure not to stop for more than 15 min ,one big stop for launch have to be factor as well ,the longest I drive in 12 Hr was to Victoria falls from JHB ,it was not so nice but the engine like it since it give a chance to residue to be clean in those long trips ,in your case Mitso it will brake in your engine very nicely
 
למעלה