בזבוז נוראי של זמן

מיצו

New member
בזבוז נוראי של זמן

אל תקראו את הפוסט הזה אם הזמן שלכם יקר לכם.
 

mushdubi

New member
צודק!

 

מיצו

New member
האם אני הולך לבזבז את זמני

על משהו מיותר, חסר כל ערך, שריפה של 24 שעות שיש מיליון דברים יותר טובים לעשות בהם? אולי. עשיתי בזמנו את מקיף ישראל. חויה מדהימה בפני עצמה. הפעם, אולי אעשה את ה- Iron Butt? 1600 ק"מ במשך 24 שעות? IBA - World's Toughest Motorcycle Riders http://www.ironbutt.com/about/default.cfm למה לעשות את זה? אין שום הסבר הגיוני. אין בזה שום שיא, שום מדליה, שום ראשוניות. חברי פורום אחרים עשו את זה כבר בעבר. אז למה לעשות את זה? לא יודע. אני מתחבט. אבל אם יהיה עוד אחד או שניים שידגדג להם, ההתחבטות תהיה קלה יותר. מה אתם אומרים?
 

מיצו

New member
תשובות (?)

מתי? לא יודע. לפני הקיץ. זה לוקח 24 שעות, אז זה צריך להיות בסופ"ש, רצוי בשישי כדי לאפשר מנוחה בשבת. מסלול? אין הרבה אפשרויות. מסביב, פלוס מינוס. צריך לחפש בפורום מסלולים שעשו פה לפני הרבה שנים חלק מהחבר'ה הותיקים. עלויות? דלק וזמן שהולך לאיבוד. מעבר לזה, מדובר במשלוח דואר לעמותה (?) האמריקאית כדי לשלוח להם את הפירוט והקבלות של הדלק כדי לקבל את האישור.
 

gsxr77

New member
מכיר שלושה חברה שעשו את זה

שלחו ל"עמותה" את המסלול עם כל הקבלות אך בסופו של יום הם לא קיבלו את התעודה. אם בשביל הקופיקו אז סבבה, אם מצפה לתעודה או משהו דומה, חבל על הדלק שיהיה בהצלחה
 
קופיקו לחלוטין

המסע כולו היה לזכרו של צפריר ברנד ז"ל שנהרג בתאונת אופנוע בכביש 31 בעליות לערד. אתגר אישי ללא ספק ובטוח שלא אחזור על כך שוב .לגבי התעודה של האיגוד - לא עניין אותי ולא שלחתי מסמכים. היו לי שתי נקודות שבירה ועד היום לא יודע מאין שאבתי את הכוחות להמשיך ,בקיצור קופיקו מוחלט.
 

מיצו

New member
יפה כתבת. ולכן זה תקוע אצלי בראש.

כי קופיקו, כמו שאתה יודע, לא הולך כשאתה מבקש ממנו.
 

omkgu

New member
לאא... הוא יילך, יילך בטוח

אבל קצת מאוחר מדי. בשעה ה-16, 17, אחרי 1,100 ק"מ, כשכל שריר, סיב, גיד וסחוס בגוף מפורקים לאבק רוכבים.בשלב הזה הקופיקו נעלם, אבל אז זה מאוחר מדי...
 
אתם רציניים?

אם עושים זאת עם האופנוע הנכון - אני לא רואה שום בעיה לעשות את זה. אני לא כלכך מבין איפה הבעיה. למען הסר ספק זה נכתב אחרי שעשיתי קילומטראג' לא רחוק מזה בזמן קצר מאד, באופן יחסי. אופנוע טוב ונכון בקבוצת רכיה מ-א-ד מצומצמת כשחבריה בעלי יכולות דומות ואני לא רואה שום בעיה בלעשות כזה דבר... הקרנף, שהגיב פה, לדעתי יכול לעשות את זה עם יד אחת קשורה מאחורי הגב כשהוא מאזין לשיריה של נעמי שמר ונרדם בקטעים הישרים...
 

mushdubi

New member
גם אני לא כ"כ הבנתי מה הבעיה

עם המונסטר הקודם שלי עשיתי ת"א-אילת וחזרה במשהו כמו 8 שעות ברוטו. זה היה די ספונטני- קמתי בבוקר וחזרתי בצהריים. לא משהו מיוחד. אז אם יש אופנוע יותר נוח אני בכלל לא רואה מה הבעיה.
 

מיצו

New member
אין שום בעיה. עכשיו תחשוב כמה ק"מ עשית

בנסיעה הזו, ותכפיל את זה פלוס עוד קצת עודף.
 

mushdubi

New member
עד כמה שאני זוכר זה יצא לי בקירוב כ-800 ק"מ

והזמן שלקח לי כלל ארוחה באילת. שלא לדבר על עצירות לתדלוק... למרות שזה היה באופנוע אחר- הוא היה חסכן בדלק לעומת הנוכחי... בעצם- כשאני חושב על זה, עם הנוכחי אני לא יכול לעשות מצפה רמון-אילת.
 

caRnaf

New member
כמה וכמה פעמים

עשיתי משו דומה, אילת - הר חריף - שיבטא - צאלים - חבל הבשור - יד מרדכי - גוש דן (שם עצרתי נשימה
)- כביש החוף - נהריה - ראש הנקרה - כביש הצפון - הגולן - בקעת הירדן - הערבה - אילת. יצא קצת פחות מ1300 ק"מ, אם תוסיף לזה חזרה לת"א אתה מגיע ל1600 ק"מ. שוקל לעשות את זה בסופ"ש הקרוב. דבר איתו בתאריכים.
 

מיצו

New member
נו נו, אתה רואה? לא קשה בכלל...

בסופ״ש הקרוב אתה אומר? המממ... לא בטוח שאצליח להתארגן בזמן.
 
למעלה