בוש קרא הלילה לישראל לסיים

נורית ס

New member
בוש קרא הלילה לישראל לסיים

"עכשיו" את הפעולה נגד הפלסטינים בשטחים,בוש אומר-"הייתה התקדמות מסוימת,אולם זה הזמן לסיים את הפעולה",בוש בוחן בימים אלה את התוכנית שהגיש יורש העצר הסעודי,הנסיך עבדללה לפתרון הסכסוך במזרח התיכון ,הנה שלוש סעיפים -1.להסיר את הכתר מלשכתו של ערפאת. 2.לסגת מהשטחים. 3.להפסיק את בניית התנחלויות בשטחים. אם כל הכבוד לנשיא בוש לא!לא!לא! בגלל שערפאת לא רצה להפסיק את הטרור שהוא עצמו ממן,למה צה´´ל נכנס לשטחים? בגלל שערפאת לא רצה להפסיק את מימון המתאבדים,למה יש מצור על ערפאת...?בגלל שהוא לא רצה להפסק את הטרור ואת מימון המתאבדים. הכל בגלל ערפאת-המימון של המתאבדים,ההסטה נגד ישראל.... אנחנו לא יכולים לצאת מהשטחים מכיוון שסוף סוף זה הביא שינוי למדינת ישראל ,כמעט ואין הרוגים[לפחות עד הבוקר] צה´´ל יצא מהשטחים וכולם ראינו את הפיגוע המזעזע שקרה הבוקר ,ארבעה הרוגים! ליברמן אומר כי צריכים לתקוף עכשיו את לשכת ערפאת ולגרש אותו מהארץ ,אבל אם נגרש את ערפאת הוא ימצא דרך אחרת למימון המתאבדים,צריכים רעיון אחר בנוגע ערפאת,יש רעיונות?
 
אני לא מבין מה הכוונה שלך ב...

אנחנו לא יכולים לצאת מהשטחים... אז מה,את מעדיפה שצה"ל יהיה כל החיים שלנו בשטחים,ויאבד חיילים רבים?אם יקרה דבר כזה,תאמיני לי שיהיה טרור שיגיע ממקום אחר,מפני שהשנאה תיגבר כלפי ישראל גם מצד תושבים ירדנים ואולי אפילו מצרים,שהתגייסו לסייע לארגוני הטרור.אני לא חושב שהשארות בשטחים תעזור לנו.הטרור ימצא מפלט ממקום אחר. לגבי עראפת,זו באמת שאלה טובה.ליברמן לא מעניין אותי,מדובר במאפיונר שגם אם הרעיון שלו חיובי,הוא מצביע על טימטום עילאי.אני בטוח שאם נפגע בעראפת המצב יראה טוב יותר(נאמר בציניות).מה,בסך הכל פוגעים במנהיג של עם(למרות שהוא טרוריסט,הוא עדיין מנהיג את הפלשתינים,ואי אפשר לפגוע בו).זה כמו שיבואו היום פלשתינאים ויפגעו בשרון.מה נראה לכם שישראל תשב על זה בשקט? אני בעד למנות כוח רב-לאומי שישמור על לישכת עראפת.ככה לא יוכלו להאשים אותנו.
 

נורית ס

New member
כשהתכוונתי -אנחנו לא יכולים לצאת

מהשטחים התכוונתי ,למה הפסיקו את חומת מגן?לפחות שהיו מביעים לצה´´ל לסיים את המבצע הזה שתכננו הרבה זמן .
 
דעתי בנושא

כדי לחסל את כל תשתית הטרור צריך עזרה ממדינות אחרות. לבד לא נצליח.צריך את ארה"ב בתמיכה מלאה,ורצוי מאוד גם את ירדן ומצרים.
 
אני שואל למה לא סיימו?

למה לא הקימו לנו חומת (פלוס גדר חשמלית, גדר תיל, בורות, מוקשים, מערכות אזעקה, כלבי שמירה, סיורים של יחידות רגלים מובחרות וחיל האוויר, ועוד אמצעים להגנתינו) מגן? קודם שנתחיל להקים חומת מגן, אחר כך שנסיים לחסל את תשתית הטרור, ואז מסע הסברה המוני על משטר הטרור של הדוצ´יה עראפת.
 
למעלה