בושה לקהילה

timefortruth

New member
בושה לקהילה../images/Emo70.gif

אני מאוד מקווה שדברים הבאים שתקראו לא יתסיסו את חלקכם יתר על המידה. כמו כן אני מאוד אשתדל לא לעשות הכללה, אבל מבחינתי, הדברים שאני כותב נוגעים לכולם בלי יוצא מן הכלל. כבר הרבה זמן שרציתי לכתוב את הדברים האלו על הקהילה יפת הנפש שלנו. אני מתבייש להיות חלק מהקהילה הזו. אני גאה להיות מי שאני ומה שאני, אין לי בעיה להגיד ולהודות שאני הומו. אפילו אני אומר את זה בראש מורם ברוב הפעמים. אבל לשייך את עצמי לקהילה הזו - אני ממש לא רוצה ואין לי כל כוונה לעשות זאת. קהילה שמורכבת מאנשים צבועים, מאנשים כפויי טובה, מאנשים אגואיסטים שכל עולמם ועיסוקם הוא רק במראה החיצוני שלהם ושל אחרים מבלי כל התחשבות בשאר הדברים. קהילה שרודפת אחרי סקס והנאות, וכבר שכחה שקיימים דברים קצת מעבר. אני בנאדם שמאוד מאמין באהבה, בהתחשבות הדדית, בנאמנות ,ובקשר בכלל. אבל לאורך כל 24 שנות חיי נפגשתי רק עם אנשים שרצו להכניס אותי למיטה בגלל איך שאני נראה ,ולא משנה איזה סוג של אנשים. הייתי עם כולם: חתיכים ,חתיכים מואד ,רגילים, אנשים פשוטים, רזים ,מלאים, שריריים ,יפים, פחות יפים. הכל מהכל - וכולם בסופו של דבר רצו רק דבר אחד. אז מה, תבואו ותגידו שאם יש לי ניסיון עם אנשים כאלה אז זה ממש לא אומר שכולם כאלה? הרי לא מדובר בבנאדם אחד או שניים ,מדובר במאות אנשים שנפגשתי במהלך חיי. כמובן שעם מעטים מהם שכבתי... אבל עדיין - זו היתה הכוונה של כל אחד. כולם מחפשים סקס בסופו של דבר. כבר על הפגישה הראשונה מנסים איך להגיע איתך למיטה. היה לי כלכך הרבה מה לרשום ולהגיד אבל מרגיש שכלכך מיותר הרי לא תסכימו עם מה שאני אומר, ורק מי שעבר את מה שאי עברתי אולי יבין אותי. שבת שלום!
 
בושה לך, על שינאה עצמית

רוב ההומואים הם אנשים טובים והגונים, אחראיים על מעשיהם, אוהבים, אמינים ובעלי חוש הומור. גם אם הם מחפשים סקס. אם תרצה להדגיש תכונות שליליות של מיעוט כלשהו, תוכל לעשות זאת תמיד, אבל זאת לא ביקורת בונה וזה לא בא מ"טוב" לבך..
 
פורטי יקירי, לא צריך שנאה עצמית...

/tapuzforum/images/Emo13.gifבשביל זה, לצערי הרב ברוב רבדי העם הפכו את המשוואה של: הומואים = סקס ותאוות בשרים שהפכה לצערי לסטימה, שהיא שקרית מיסודה, כי ההומואים היום באים מכל המגזרים ויש בהם רבים וטובים כמו כאן למשל. כן יש גם כאלה שמחפשין אקשיין במיטה, גם אצל הסטרייטים זה לא חסר. אומנם הקהילה נכנסה לתודעה בקרב ציבורים שמתחילים להשלים איתה, אבל יש עדיין את אלה שישמעו הומו ויראו בין העיניים עירום וסקס זול, כביכול. ה` ירחם על עמו ישראל ונזכה מהרה לגואל ולגאולה שלמה, אמן ואמן
 
אני קורא את דבריך ולצערי...

/tapuzforum/images/Emo10.gifהרב יש דברים בגו, איך כתבת בלי הכללות, אבל כך מצטיירת הקהילה. אצלי בעבודה, למרות שאני בארון עמוקות, אני תמיד מוצא את עצמי מגן על חברי הקהילה. ההומואים בעיני חברי לעבודה מצטיירים לצערי כרודפי סקס ותאוותוכל מאוויהם זו תאוות בשרים. ולא היא, ממש לא, גיליתי במהלך השנה וחודש בפורום חברים דתיים הומואים מקסימים, שהסקס מהם והלאה. מה כל אחד עושה בחדר המיטות הפרטי שלו זה עניינו, אבל בפורום התגלו אנשים נפלאים, יש כמובן יוצאי דופן, אבל בכללית כמי שמתכתב רבות במסרים עם צעירים ובוגרים יש פה קסם של אנשי הקהילה. אני מזמין אותך ל... פרטים תקבל במסר ותראה שיש גם עולם אחר מאחורי הסקס ותאוות הבשרים, זו סטיגמה שהלבישו אותה על הקהילה, שיש בה אולי מן האמת, אבל לא כולם כאלה.
 

avitano

New member
כנראה שמצאת מה שרצית למצוא

עובדה שאני מכיר אחרת 100% מהאנשים סביבי לא מחפשים סטוצים וסקס הם כולם במערכות יחסים ארוכות שנים איך תסביר את זה? אם אתה מציג את עצמך בתמונות בלי חולצה ובצורה מינית, אנשים שמחפשים את זה, ימצאו את זה אם תציג את עצמך כבן אדם שמחפש רק קשר רציני, כמעט ולא תיתקל בפניות כאלה זה פשוט ככה אני כמעט ולא מקבל הודעות בנושא הזה וגם במועדונים ומסיבות כשמתחילים איתי זה בדרך כלל לא למשהו חד פעמי.
 

סורנטו

New member
אני חושבת שזה נכתב מתוך פגיעה מסויימת מאדם או

רצף של אנשים וגם הסטיגמה... זה כמו שאני אחטוף סטירה ממשהו שאני אוהבת ואגיד שאהבה זה דבר מגעיל...זה תסכול אישי לדעתי ואולי הוא טרי ויש לו כעס.
 
אז אני חושב שהוא צודק

וצריך לקבל את האמת ממי שאמרה! - ואל תאשימו אותו או אותי בהומופביה - יש בדבריו באופן כללי הרבה מן האמת! בא בחור מודה גלויות שהוא הומו ומקבל את עצמו כמות שהוא - והוא אומר את האמת וזאת האמת ואי אפשר להכחיש אותה - דבריו נאמרו באופן כללי והם נכונים - בודאי שישנו את המיעוט האיכותי בקרב ההומואים אבל הוא מיעוט - אז בואו תתייחסו לדבריו ברצינות ! מה עושים איך מתמודדים עם התופעה המצויה הזאת ?
 

avitano

New member
איך אתה יודע?

אתם מדברים משמועות ודברים שאנשים אומרים אתה מכיר אלפי אנשים שאתה יכול לדעת? (אם תפנה את השאלה אליי חזרה אז כן אני מכיר) יש בקהילה מיעוט של אנשים רעים ולא מוסריים, אבל הם צעקניים מאוד ובולטים ואז אתה שומע ורואה רק אותם מהסיבה שההומואים הטובים והשקטים, פשוט...שקטים, ויושבים בבית, ולא עושים רעש ובלגן, אבל הם הרוב, לא מיעוט
 
שאתה ועוד אחרים כמוך שקטים טובים

ואיכותיים זה בטוח ! - איך? תכנס לצאט של תפוז מי הרוב ומי המיעוט שם? ויש שם מיעוט איכותי למרות שהוא נחשב לצאט זול - כנס לאטרף! - כנס לעוד אתרי הכרויות-גייז! - בפירוש אני לא כולל את כל ההומואים ככאלה - אז אני לא יודע אתה חושב אולי שבגלל שאני והוא גם כאלה אז לכן רוב ההומואים שהזדמנו לנו הם גם כאלה ואת מה שאדם מחפש הוא מוצא ? - לא נראה לי ! הלוואי שאני והוא טועים !
 

konito

New member
אין כל קהילה וטעות מאוד בסיסית במה שכתבת

הומוסקסואליות אינה דת. לטעון שיש קהילה זה בערך כמו לטעון שיש קהילה הטרוסקסואלית וכולם זונות כי יש זונות בחוף תל ברוך. הדבר המשותף היחידי הוא המשיכה לאותו מין. בשנים האחרונות ניתן לראות בברור שמי שיוצא מהארון מחפש לעצמו בן זוג. מי שנשאר בארון או כלוא בנישואין לאשה, לעולם ישאר בעולם הדימדומים של חיפוש מין חד פעמי. אדם צריך להגדיר לעצמו מה מחפש ולפעול בהתאם. להאשים ועוד בכלליות כזאת זה כנראה אי יכולת להסתכל במראה. הרבה פעמים אני נתקל בתלונות על "הקהילה" ופתאום כשאתה מדבר עם הבנאדם, אתה שומע שהוא עוד חושב שהוא יתחתן פעם עם אשה או הוא מחפש קשר בלתי אפשרי שאף אחד לא יודע על הזוגיות. זה לא עובד. איך אדם כזה בא בכלל לדייטים ומצפה למשהו כשהוא לא פתור. הרי הוא עצמו לא מסוגל להעניק את מה שהוא מבקש מאחרים. אגב, כשהייתי רווק, לא ראיתי כל בעיה להכנס למיטה בדייט הראשון אם זה זורם לשם. מה עדיף, לסחוב את זה שבועיים ואז להכנס למיטה ולהבין שזה לא זה ולהיות כלוא או להרגיש לא נעים? אין שום כללים בדברים האלה. בעלי ואני הגענו למיטה בדייט הראשון והיה ברור לנו שזאת חתונה מהשניה הראשונה. זאת היתה התלהבות טוטאלית אחד מהשני שרק הלכה וגברה. אין מקסים מזה לדעתי האישית. הכימיה שלנו נפלאה עד עצם היום הזה שנים אחר כך. זר יחשוב שהכרנו לפני שבוע לפי ההתלהבות. ועוד דבר, כמו אצל כל זוג, זה גם יכול להגמר מחר. אין אפשרות לקנות כאן ביטוח. כלומר אפשר להשאר נשואים אבל זה לא אומר שהזוגיות עוד קיימת.
 
למעלה