בושה, חרפה וכלימה

MegaYellow_

New member
בושה, חרפה וכלימה

ושוב ערוץ הספורט מככב. אם מישהו היה צריך עוד הוכחה לצורך הדחוף בערוץ מתחרה, הערוץ הנחוץ מספק לכם אותה בגדול: מכבי רעננה, סגנית אלופת ישראל למי ששכח, אמורה להיות משודרת בערוץ הספורט במסגרת הסופרוליג, מפעל אליו היא הגיעה בזכות הישגיה הספורטיביים (ולא עקב טובות הנאה כאלו ואחרות). לאחר שחזרתי מיד אליהו, נדהמתי לראות באחד מפסקי הזמן שאת המשחק של רעננה ביום רביעי בברלין מול אלבא, ערוץ הספורט לא יעביר בשידור ישיר. למה?? אין תשובה. מה שכן, השלחים והטנזרים העלובים ישדרו הקלטה של המשחק, ושימו לב באיזו שעה: 00:30. כן, שתים0עשרה וחצי בלילה, כאשר כולם כבר ישנים או בדרך לישון. פשוט בושה וחרפה. מיותר לציין שאת המשחקים של הקבוצה השביעית בישראל, שלמזלה היא לובשת אדום וקוראים לה ``הפועל``, משדרים בערוץ הזה בשידור חי, כולל את מפגני העליבות שלה בחו``ל. מה לעשות, רעננה, כנראה שלהיות טובים זה לא מספיק. צריך גם רבה לוביסטים, כמו אולמרט, ברעם, נחמן שי ואופיר פינס כדי שייתיחסו אליך בכבוד בערוץ הנחוץ. ואם לא, אז לפחות שיקראו לך הפועל רעננה, למה מכבי??? נמאסתם, ביזיונרים מסריחים. פשוט נמאסתם.
 

אשכולון

New member
אתה סתם מתרגז

אז לידיעתך הפעם האשמה היא לא בערוץ הספורט. פשוט הגרמנים לא טורחים לשדר את המשחק בשידור ישיר ולפיכך זאת תהיה רק הקלטה. מה לעשות שהכדורסל אצל הגרמנים הוא ספורט מישני?!
 

MegaYellow_

New member
שטויות במיץ

גם אם זה נכון והגרמנים לא משדרים את המשחק בשידור ישיר לגרמניה, ואני מטיל בכך ספק רב מאוד (אלופת גרמניה לא משודרת בסופרוליג?),ניתן היה לסדר שהמשחק יועבר בשידור ישיר לישראל. זה לא בשמיים, וזה נעשה כבר לא פעם בעבר. אני מבטיח לך שאם זה היה משחק של ירושלים בליגה ``היוקרתית ביותר באירופה`` היו עושים שמיניות באוויר כדי שהמשחק ישודר. לרעננה, כפי שכבר ציינתי, אין את הלובי או יחסי הציבור שיש לירושלים, וכך זה נראה.
 

אשכולון

New member
אולי

יתכן ואתה צודק? אני לא מוכן להתערב על כך. בכל מקרה אני מסכים שחבל שלא משדרים.
 

raanan®

New member
לא להיטפל לקטנות...

עמרי:בעיקרון אני מסכים עם דברי פלונטר,אני לא רואה צורך לחזור עליהם. מה שכן תשתחרר קצת,ידוע לי מקריאת הטורים שלך(קבל זאת כמחמאה),אתה הולך באופן `עקרוני` נגד ערוץ הספורט.אני חושב שקצת הגזמת,וגם אם אתה צודק בטענות אל עופר או ניב,אל תעשה מכך כלל נחלתו של הערוץ.ברור לך שערוץ הספורט עושה את המיטב,כדי שכל חובב כדורסל וספורט ישראלי יקבל את המיטב.
 

MegaYellow_

New member
חצוף קצת....

אני לא יודע מי אתה, וזה לא משנה לצורך העניין. זה שאני כותב נגד ערוץ הספורט נובע בדיוק מההתנהגות שלהם, מהסוג שתיארתי קודם.הטענות שלי לשלח ורסקין נוגעות לאופן העברת הדברים שלהם בערוץ. הטענות שלי לראשי הערוץ נוגעות למגמות שלהם וקבלת ההחלטות. זה שכולם ``מרגיעים`` אותי זה נורא יפה, רק חבל שאני היחיד שמנסה לשמור על האינטרסים של קבוצות הכדורסל ואוהדי הכדורסל בארץ, ואילו אתם מעדיפים להרגיע אותי וללטף את האגו של ערוץ 5. הגיע הזמן להתעורר משנת החורף שלכם. במקום להעיר לי הערות מטופשות תתחילו לפקוח את העיניים ולראות מה קורה מסביב.ואגב, לסיום העניין: בעונה שעברה ערוץ 5 העביר שידור חי של המשחק של ירושלים בניקוסיה, במסגרת 1/16 גמר ספורטה. המשחק לא שודר בשידור ישיר בקפריסין, והטלוויזיה המקומית אפילו לא התכוונה להקליטו. וראו זה פלא: קברניטי ערוץ 5 משכו בכמה חוטים, והמשחק שודר במיוחדי לצופי ערוץ 5 שכ``כ רצו לראות את המשחק הבלתי-נשכח. אז אולי משחק של רעננה בברלין פחות מעניין ממשחק של ירושלים בניקוסיה? נו, אני מחכה לתגובות. תרגיעו אותי אולי, מה דעתכם?
 

פלונטר

New member
זה די פשוט

לירושלים, עובדתית, יש יותר אוהדים, מה שאומר רייטינג גבוה יותר, ולכן ערוץ 5 בוחר לשדר אותה. למה אתה לא בא בטענות לערוץ 1 דווקא, שלא עושים שום מאמץ שהוא לשדר משחקים של קבוצות אחרות, פרט למכבי?
 

MegaYellow_

New member
מאוד מאוד פשוט

כבר דיברתי מליון פעם על ההשוואה בין ערוץ 5 לערוץ 1. שימו לב, אני מתחנן, למשפט הבא: ערוץ 1 הוא ל-א ע-ר-ו-ץ ס-פ-ו-ר-ט!!!!!!!!! יש ערוץ ספורט ישראלי אחד בלבד, והוא ערוץ 5. לערוץ הראשון אין את האמצעים לשדר משחקים של עוד קבוצה, ולכן הם לא קנו את הזכיון לשידור המשחקים של רעננה. מי שכן קנה את הזכיון הוא ערוץ 5, ובתור שכזה הוא חייב לשדר את משחקיה של רעננה בסופרוליג. ברגע שהוא לא עושה את זה - הוא מבזה את הקבוצה ואת אוהדיה, שלא לדבר על אוהדים כמוני שאינם אוהדי רעננה, אך רוצים לראות את משחקיה בטלוויזיה, בערוץ בו הם אמורים להיות משודרים. לירושלים יש יותר אוהדים מרעננה? מעניין. אתם כל השנים בוכים שערוץ 1 מקפח אתכם ולא מתייחס אליכם, ופתאום זה נהיה לגיטימי להתעלם מקבוצה כי יש לה פחות אוהדים? להזכירך, למכבי יש פי עשרות יותר אוהדים מאשר לירושלים. לפי החשבון הזה משחקי מכבי היו צריכים להיות משודרים בערוץ 1, בערוץ 5 ובנשיונל ג`אוגרפיק במקביל...
 

אשכולון

New member
בעיקרון אתה צודק אבל...

ידידי בתאוריה אתה צודק! אבל... לכל אחד יש את האינטרס שלו ואת הכדאיות שלו. לערוץ 5 כדאי לשדר את המשחקים של.... לפיכך הם משדרים זאת ולא את המשחקים של... וזאת כמו שלך כדאי לכתוב נגד ערוץ 5 בגלל שיש לך אינטרס כל שהוא שישדרו את המשחקים של... ו/או יש לך אינטרס לכתוב נגד ערוץ 5 !!! כל אחד והאינטרסים שלו.
 

MegaYellow_

New member
ומה עם קצת כדורסל?

ההודעה שלך הייתה מלבבת, אבל מכל הבלגאן הזה מהי השורה התחתונה? רעננה, סגנית אלופת ישראל, נציגת ישראל בסופרוליג, לא זוכה לשידור ישיר מהערוץ שקנה את הזכויות לאותם שידורים. זו השורה התחתונה, וכל שאר המלל לא חשוב ולא מעניין.
 

raanan®

New member
אני מבין שאין לי מה להגיב.

לא ראיתי שום התחצפות בתגובה שלי אליך,דווקא חלקתי לך מחמאה אבל אתה בוחר לבל את זה הפוך.שיהיה. רנקין לשעבר...
 

MegaYellow_

New member
אוף, אל תעלב ממני

מצטער אם הסגנון שלי תוקפני במקצת. התרגזתי מהאמרה שלך ``יש לך משהו עקרוני נגד ערוץ הספורט``. משתמע מזה כאילו אני עובד בשביל ערוץ מתחרה (שלא קיים). הדבר העקרוני שיש לי נגדם מתבטא שוב גם בפרשה שהזכרתי.
 

roy_ma

New member
אני הוא ראש מחלקת המשמיצים של

ערוץ 5. אני מקדם בברכה את מגה, למועדון אנשי האמת.
 

פלונטר

New member
תרגע, תרגע...

ע``פ הידוע לי, הבעיה היא שערוץ הספורט חתם על הסכם עם ליגת מי עדן בכדורעף, לשדר בכל יום רביעי משחק. המשחקים של רעננה היו מתוכננים לשעות מאוחרות יותר, אבל הם שינו את זה, ומה לעשות שלערוץ 5 יש כנראה הרגל מגונה של כיבוד הסכמים, והם נאלצים לשדר כדורעף.
 

פלונטר

New member
ועוד דבר

יש אילוצים של לוח שידורים, וערוץ הספורט צריך להחליט מה סדר העדיפויות שלו. הם לא חייבים לשדר את רעננה בכלל, ואם לא הם, ספק אם מישהו היה עושה זאת.
 

MegaYellow_

New member
אה, אז יש הסכם ויש הסכם...

אז את ההסכם שלהם עם ``ליגת מי עדן`` הם כן מכבדים, אבל את ההסכם עם רעננה על שידור משחקי הסופרוליג הם לא מכבדים.... ושוב אני אחזור לטענה המקורית : מה היה קורה אילו הברירה של ערוץ 5 הייתה בין שידור משחק כדורעף (מרתק, אין ספק) לבין שידור משחק של הפועל ירושלים בליגת הגועל. בואו נחשוב כולנו יחד....
 

פלונטר

New member
לא הבנת

חלק מההסכם עם רעננה היה שהמשחקים שלה ישוחקו בשעה מסוימת. רעננה (או בעצם, הקבוצות שמשחקות מולה) הקדימו את המשחקים, בניגוד להסכם, ולכן ערוץ הספורט, שהיה מחויב לליגת הכדורעף, לא יכל לשדר. כך לפחות זה היה בשבוע שעבר, בוילנה.
 
למעלה