בושה וחרפה! אף אחד לא חשב לנכון

בושה וחרפה! אף אחד לא חשב לנכון

להתייחס לאסון הרכבת שקטף 5 חיי אדם והוסיף כמה לקוחות קבועים לבית לוינשטין. כאשר נופל איזה קסאם וגורם נזק או חלילה פוגע באנשים כולם זועקים עד לשמיים, קוראים לנקמה מידית וכואבת, וזה, לדעתי בצדק כי גם אני מצטרף לקולות אלה בדרך כלל. כאשר איזה מסתול בקפקפים משאיר את האוטו שלו על הפסים וגורם למותם של חמישה חפים מפשע, הורס חיים לפצעוים ולמשפחות ההרוגים וגורם לנזק אדיר, כאשר הביורוקראטים בהנהלת הרכבת מנסים לטשטש את הראיות, לטאטא אל מתחת לשטיח את כל הרשלנות שלהם שבאה כתוצאה מהשחיתות ושיטת הפרוטקציות, כאשר שר התחבורה ממלמל משהו לא ברור ובקושי מסתיר את חוסר העניין שלו למתרחש, השתיקה היא פשוט בלתי מוסרית. אולי מישהו חושב בטעות שזה לא חשוב ולא פוליטי. אבל האמת היא שתאונות אלה הורגות בדיוק כמו פיגועים, בדיוק כמו פיגועים הן יוצרות תחושה של בלתי יציבות וחוסר שליטה ומושכות אותנו לכיוון העולם השלישי הארור. זה תוצאה ישירה מהבלגן, מחוסר האחראיות, מחוסר הסדר ומהפסיכולוגיה הלוונטינית. מי שהיום זורק אשפה לרצפה, נותן לכלב לחרבן באמצע מדרכה, מסתובב בקפקפים ובמכנסיים הגולשים למטה וחוספים חצי תחת (שזה בעצם הדיוקן הקבוצתי שלנו) מחר יהרוג אנשים.
 

אשרת

New member
מסכימה עם כל מילה שלך.

אגב התלונה שלך נכונה עם לתאונות דרכים, שבהם נהרגו ונפצעו הרבה יותר מאשר בפיגועים השונים. ולמה לא מתייחסים לזה ולמה זה נדחק לעמודים האחרונים ? כי פה אתה לא יכול להתחמק מלהאשים את עצמך במצב. פה אין שום אור זרקורים שממנו הפוליטיקאים יכולים לצבור הון פוליטי. בסופו של דבר מה שיהרוג אותנו , אלו לא הפלסטינים, אלא כל הדברים הקטנים הללו, שגורמים למוות מיותר.
 

הסנילי

New member
במקום לצעוק ,מה אתה מציע לעשות ?

הכי קל לעשות מה שאתה עושה,להאשים את כולם. אגב איך אתה נוהג?אתה שומר על חוקי התנועה? אגב יש משהו שאתה יכול לתרום בו,תתנדב למשטרת התנועה מספיק פעם בשבוע ותקרע לנהגים את הצורה בדוחות . אה מה דעתך זה יועיל יותר במקום לצרוח מאחורי המסך הקטן ולהקיש על המקלדת
 
יש צדק בדבריך ואומנם מוטב פעם אחת

לעשות מאשר 10 פעמים להגיד. אבל מאחר ופורום זה נועד להחלפת דיעות ולא לגיוס מתנדבים למשטרת התנועה הארצית אז חשבתי לנכון להביע את דיעותי בעניין. מה שמעצבן ומציק זה חוסר ההתייחסות לעניין לצד אלה שמקשרים את עצמם לפוליטיקה או לפחות לשיח הציבורי. המאבק בתאונות הדרכים לא פחות חשוב ממאבק בטרור כי כפי שאמרתי התוצאות של שתי התופעות זהות: הרוגים, פצועים, ותחושה שהמדינה היא חלשה. אך לצערנו, אין לזה מודעות ציבורית מספקת: לדוגמא, תפקיד שר התחבורה זה איזה מין של "גולה", זה תפקיד שאין לו המשך. דרך אזב, אני אישית, אף פעם לא נוהג בשכרות, לא נוסע במהירות מופרזת ועוצר בתמרור "עצור". לגבי ההתנדבות, אז תסלח לי, לא הגעתי למצב שאני יכול להקדיש מספיק זמן לפעילות זו כי מן הסתם אני חייב להתפרנס ואין לי תפקיד בחברת חשמל או בראשות הנמלים שיספק לי פרנסה בטוחה עד יומי האחרון. ובכלל במדינה שמתפקדת היטב אין צורך במתנדבים. אני משלם מיסים ואני רוצה לקבל שירות.
 
למעלה